מכבי נתניה

גירסה מלאה: קאיודה נמכר!
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(07-May-2015 15:24)טל.מ כתב: [ -> ]שמעתי את הסוף ... אתה יכול לתת יותר פרוט ? משהו כמו יש לו הסכם פרטי מול אלי שגב ??

זה סתם ניחוש... על זה הוא לא יכול להתבסס...
אבל הוא יכול להתבסס על הרבה כסף שהוא טוען שחייבים לו ולהתלונן לפיפ"א על כל ההתנהלות מולו, ודי ברור שזה לא יגמר טוב...
הוא פגוע מאוד מכך שאף אחד לא מדבר איתו, הכל עושים מאחורי הגב שלו, הוא טוען שמלבד רוני לוי אף אחד לא דיבר איתו עד לרגע הזה. בהכל הוא מעודכן רק דרך התקשורת...
בקיצור, מרוב צרות שכחו שיש כאן בן אדם... צעיר... אמוציונלי מאוד וניתן היה לחוש זאת גם בראיון...
אם אנשים לא יצליחו להרגיע אותו, בנוסף לאופן בו המועדון מתנהל לאורך חודשים, בנוסף להד התקשורתי שאני מתחיל לחוש שעושה למועדון הרבה יותר רע מאשר טוב(כי אף אחד בבקרה לא לוקח אחריות וחוץ מלקבל נו נו נו לא יקרה כלום למרות שכולם מבינים שהם כשלו בצורה קשה), ובנוסף לצרות שזה עושה מול הטוטו ווינר, מול קבוצות התחתית, ובעצם מול כולם- ברגע שפיפ"א נכנסת לעניין זה הסוף שלנו!
אם גלאזגו ריינג'רס הגדולה הורדה 4 ליגות בגלל פשיטת רגל- ובאמת מדובר במועדון עצום עם 54 אליפויות(לדעתי יותר מכל מועדון בעולם!) ו 50,000 אוהדים ביציע, ברגע שהמחדל הזה יעבור למוסדות מעבר לים- לא רואה שום מניעה שמכבי נתניה תענש באותה צורה.
קצת הזוי לשמוע שרועי דניאל לא טרח לדבר איתו עד עכשיו ... להאמין לזה ? הוא מעדיף להשאר בארץ ולעבור לחיפה או שמחפש דרכים לקבל את כרטיסו בחינם? האיש הזה לא ברור ..
(07-May-2015 15:44)טל.מ כתב: [ -> ]קצת הזוי לשמוע שרועי דניאל לא טרח לדבר איתו עד עכשיו ... להאמין לזה ? הוא מעדיף להשאר בארץ ולעבור לחיפה או שמחפש דרכים לקבל את כרטיסו בחינם? האיש הזה לא ברור ..

רועי דניאל לא סופרמן...
כמה אדם אחד יכול לשאת על גבו?
קאיודה צודק קודם שישלמו לו את כל החובות השאיר אותנו בליגה שישלמו עד השקל האחרון ואח״כ שיהנו מפירות המכירה לגיטימי לחלוטין בעיני...
חטב ומה עם למכור את קאיודה ובכסף לשלם את המשכורות כולל זו של קאיודה ... מאיפה יביאו כסף בלי למכור אותו ?? הם לא מסוגלים לגייס מעבר לשכר בסיס וגם זה עם הלוואות . קאיודה רוצה להשאר עד תום החוזה בנתניה ? לעבור לארבע שנים אצל שחר או מחפש דרכים להיות בעלים של הכרטיס שלו ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
טל מ. יש חובות וזכויות לכל צד קאיודה מצידו מילא את תפקידו כשחקן הנהלתנו היקרה כשלה בגדול ...
אני באמת מקווה שימצאו איזה פתרון יצירתי ולא יקרה כלום אם מישהו מהעושים במלאכה כמו יוסי מאור יכניס את היד לכיס ויפתור את הפלונטר...
בסדר ... אני אוהב את ההיתממות שלך .. אתה צודק. כשבלדב ילך יהיה פה סדר.
אני יקצין ויאמר שבליגה מסודרת היו מורידים את נתניה ואת הפועל לליגת חובבים ...
הבעיה שפה הכל רקוב , התאחדות, בקרה , והנהלות רוב המועדונים...
לדעתי המקרה שלנו יצור תקדים ומי שיפקח על הבעלים הם אלה שנותנים את רוב הכסף קרי הטוטו והגוף המשדר...
המצב הנוכחי הוא פתח לקומבינות...
דוד,
אני חושב שזה ברור לכולם ואמור להיות ברור גם לו שהדרך שהוא יקבל כסף זה גם דרך המכירה שלו שתממן את השכר לפחות בחלקו. זה מתבשל כבר די הרבה זמן העניין הזה כמעט קרה כבר בינואר...
קאיודה פגוע, אבל הוא מתמסכן יתר על המידה... בוא נגיד שעם בחור קצת יותר מבוגר ופחות אמוציונלי הכל היה נראה אחרת...
בוקר טוב ... כל המדינה הזו קומבינה. לענייננו אי אפשר לשלם לקאיודה את חובו בלי למכור אותו לקבוצה אחרת. יש לך רעיון אחר ? כי להגיד למאור לשלם גם אני יכול, אבל זה לא יקרה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reference URL's