מכבי נתניה

גירסה מלאה: קאיודה נמכר!
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(11-May-2015 16:12)mordii2 כתב: [ -> ]לארי קאיודה, שסירב בשבוע שעבר לעסקה בין מכבי נתניה לאוסטריה וינה, התרצה ויעזוב את ישראל מיד לאחר המחזור האחרון. דודו דהן, סוכנו של החלוץ, חזר בימים האחרונים לארץ ושוחח עם קאיודה. השניים קבעו פגישה להמשך השבוע עם מנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל ובסופה אמור קאיודה לסגור חשבון מול המועדון, לקבל את מה שהוא טוען שחייבים לו, ולהסכים למעבר לאוסטריה.
יופי 650 אלף יורו

תוריד 40% שהולכים לקבוצתו בניגריה תוריד את הכסף שאתה הולך להוציא על החלוץ הזר הבא שאתה מביא למכבי נתניה , הכסף שהולך על לבחון 3 זרים והבאתם לארץ עד שמחתימים את החלוץ הראוי שגם ככה הוא לא יהיה שווה כלום כמו תמיד בכדורגל הישראלי ובפרט בקבוצות תחתית , והשכר שהחלוץ הזה הולך להרוויח + החלשות חוד ההתקפה כי לא תמצא בחיים זר ברמה של קיודה.
ותוריד את כמות המנויים שלא ירכשו מנוי לעונה הבאה עקב עזיבתו של קיודה.
מה שנשאר אולי מילון ש"ח נקי מכל הסיפור הזה!

אז ככה יוצא שלא פתרת שום פתרון בבור התקציבי , עדיין יש חוב עצום אז עדיף להשאר עם קיודה ולגלגל את החוב שגם ככה גדול, לא הרווחת כמעט כלום במה שמתקזז , נחלשת והפסדת הזדמנות להרוויח בענק על קיודה בעוד כמה שנים.
אם מישהו חכם שם במערכת הוא ישאיר את קיודה לעוד שנתיים בשכר שמובטח לו עפ"י החוזה וגם יש לך אפשרות להגיע לפליאוף עליון בזכותו כפי שראינו שבעזרתו של רוני לוי הקבוצה ממוקמת במקום ה-3 בליגה מבחינת צבירת נקודות...

לסיכום שווה למכור את קיודה במיליון שח ולהחלש בהתקפה? לא מבין למה אתה שמח
650 אלף יורי זה הסכום נטו למכבי נתניה.
אורן - כל הכסף של קאיודה יוזרם לחובות. לא חושב שיביאו חלוץ זר ולא חושב שינחיתו אף אחד למבחנים. קאיודה בכל מקרה קיבל הצעה שבנתניה הוא בחיים לא יוכל לקבל. מה יש לו להשאר פה ?
לגבי שאר הקבוצה - כל עוד לא מוזרם כסף אין בעלים וכל מה שטחנו פה - אני לא בטוח שתהיה קבוצה בכלל. זו המציאות החדשה שלנו .
(11-May-2015 16:30)טל.מ כתב: [ -> ]אורן - כל הכסף של קאיודה יוזרם לחובות. לא חושב שיביאו חלוץ זר ולא חושב שינחיתו אף אחד למבחנים. קאיודה בכל מקרה קיבל הצעה שבנתניה הוא בחיים לא יוכל לקבל. מה יש לו להשאר פה ?
לגבי שאר הקבוצה - כל עוד לא מוזרם כסף אין בעלים וכל מה שטחנו פה - אני לא בטוח שתהיה קבוצה בכלל. זו המציאות החדשה שלנו .

אתה חושב שלא יביאו חלוץ זר לנתניה עונה הבאה או שחקן זר בכלל? הרי רוצים להביא מאמן זר... את לואיז מרין , ואם לא מביאים אף שחקן זר ושום רכש לעונה הבאה אז אפשר לרדת כבר עכשיו ליגה .

מה זה משנה איזו הצעה קיודה קיבל? יש לו חוזה והוא חייב לעמוד בו , בדיוק כמו שנוואקמה(הזר הטוב בישראל) קיבל הצעות עונה שעברה והוא נשאר ברעננה כמו ילד טוב ועמד בחוזה שלו .

ברור שכל כסף הולך לחובות אבל כל עוד יש חובות אפשר לגלגל אותו איך שהוא כמו שעושות הרבה קבוצות והפועל ת"א לדוגמא, אז אם יש חובות אז בוא תמכור את כל השחקנים הטובים שלנו כולם כולל כולם כל מי שיש לו חוזה עונה הבאה תשחרר אותו ואת הכסף הקטן הזה תכניס לחובות .
ממכירת שחקנים החובות לא יעלמו , מה שבטוח שאסור להחלש מקצועית! הפועל ת"א רק מתחזקת!
אורן אני לא מומחה בהפועל ת״א . ממה ששמעתי להם יש תזרים מזומנים - כלומר מישהו אצלם חתם ערבות על הלוואה בנקאית ועם הכסף הזה הם חיים, ובין השאר אני מניח מחזירים חובות בפריסה ארוכת טווח.
מה ההבדל ? אצלנו לא הגיעו להסכמות ואף אחד לא מוכן לחתום על ערבות לחוב של 10 מ שקל. לכן מוכרים את קאיודה ואולי ימכרו כל מה שיש לו ערך ואולי יתפרקו ואולי כל זה לא יקרה וימצאו משקיע. אין לי מושג.
אורן,יביאו חלוץ זר או חלוץ ישראלי חלוץ צעיר או בוגר,זו ממש לא הבעיה של מכבי נתניה בימים אלו.
כרגע צריך לסיים את עונת 14/15 ללא חובות,למעט אלו שפרוסים קדימה.
בכל סיטואציה אחרת ימונה מפרק...ולכן כל שקל מה13/14 מיליון הראשונים שיכנסו יילך לחובות העבר בהנחה שכ2/3 מיליון פרוסים קדימה.
(11-May-2015 16:28)אייל ס כתב: [ -> ]650 אלף יורי זה הסכום נטו למכבי נתניה.

אם 650K זה ה60% שלנו אז אם כך יוצא שמכרו אותו במיליון..?
(11-May-2015 16:48)ORENARIEL כתב: [ -> ]
(11-May-2015 16:28)אייל ס כתב: [ -> ]650 אלף יורי זה הסכום נטו למכבי נתניה.

אם 650K זה ה60% שלנו אז אם כך יוצא שמכרו אותו במיליון..?

מי שכתב 60 לא מבין דבר וחצי דבר.
אורן מזל שאתה לא מנהל את נתניה לפי השיטה שלך קדימה פרוק . לא יודע למה אני סומך על רועי מאז שהוא המנכל העסק חזר לשפיות ואני מאמין ששנה הבאה תהיה קבוצה לא פחות טובה מהקבוצה של היום


Sent from my iPhone using Tapatalk
סיקרנת אותי מורדי. מה יעשו עם ה10 מ שח גרעון (הורדתי את עלות קאיודה ואני מתעלם מה3 מ שכבר נלקחו על חשבון השנה הבאה ) ?
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reference URL's