מכבי נתניה

גירסה מלאה: w.t.f .? אייל לטיפולך
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(12-Dec-2016 18:40)אופיר34 כתב: [ -> ]היה כבר פירוק פעם בתקופת טרום אשר אלון.
אם זכרוני אינו מטעני חנון קינן היה המפרק.

ואם אתה אומר מ 2003 אתה כנראה יודע מה אתה אומר..
לא נורא גם פלוס 9 מספיק לי...
11.
שיחזירו לנו את ההפחתה של הנקודות נגד מכבי פ"תSmile

עריכה:
בעצם נראה לי שזו היתה נקודה.
אז 10.
והאמת, עד עכשיו אני לא סגור אם הקבוצה הועברה לאייל במסגרת צו הקפאת הליכים או שזה קרה בהליך של פירוק.

אני זוכר צו הקפאה שבעקבותיו יצא מכרז ובעקבותיו התוודענו למציע השלישי...

ולמה אני שואל ? כי עו"ד אבן עזרא בטור שלו עושה אבחנה ביו פירוק להקפאה בהקשר של הנקודות.
א. גם אני לא לגמרי הבנתי. אם אני לא טועה זה התחיל כהקפאת הליכים וכן הפך לפירוק אבל אני באמת לא בטוח. מה שכן בטוח הוא שברגע שנתניה פנתה להליך של הקפאת הליכים היה ברור שזה אומר 9-.
ב. אני לא עורך דין ולא משפטן אבל עם כל הכבוד לעו"ד אבן עזרא- לא צריך לדעת יותר מלקרוא בתקנון ההתאחדות כדי להבין שבתקנון ההתאחדות אין שום הבחנה בין פירוק להקפאת הליכים.
זה שתקנון ההתאחדות לא עושה אבחנה בין פירוק להקפאה זה ברור , הבעייה שבית המשפט כנראה כן עושה את האבחנה הזאת ,וכמו שאני רואה את הדברים בסוף מי שיקבע זה בית המשפט ולא ההתאחדות....
אבן עזרא כנראה מנסה להוציא את ההתאחדות קצת פחות אפסית ... התקנון אומר דברים ברורים ובית המשפט אצר שהתקנון מעניין לו כת התחת.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(11-Dec-2016 15:18)moshe. כתב: [ -> ]במקרה שלנו יבואו ויגידו ,מדוע לא ערערתם על הפחתת 9 הנקודות ישר אחרי שקיבלתם את העונש?

כי זה היה לפי הנוהל המקובל. המעשה המתחייב לפי התקנון. על כך לא מערערים. מנגד, אי גריעת נקודות ממאזנה של הפועל ת"א, אם אכן כך יהיה, זה יהיה החריגה מהנורמה. שבירת הכלים. משוא פנים והעדפה מקוממת. אם זה קורה, אזיי כאן לא שותקים. כאן נכנסים לפעולה.

ויש לזכור שאין מטרתנו הינזקות הפועל ת"א. הלוואי שמהם לא תיגרענה הנקודות מה שייתן לצד שלנו עילה לתבוע השבת אותן הנקודות. אינני רואה סיכוי משפטי לדחיית עתירה של הצד שלנו על רקע נסיבות אלו.
שאלתי חבר משפטן שקצת מבין גם בספורט זאת תשובתו
ארוך ומורכב. בעקרון, לפי מה שאני מבין השופט לא החליט סופית בשאלת הפחתת הנקודות, אלא רק דחה מעט את ההחלטה עד שיקבל טיעונים. להערכתי, בסוף הנקודות יורדו. אם לא יורדו, כיצד ישפיע על הכרעות קודמות בעניינן של קבוצות אחרות? לדעתי על קבוצות שלהן הורדו נקודות בעונות קודמות זה לא אמור להשפיע. לגבי מכבי נתניה, שלה הורדו הנקודות העונה, השאלה יותר קשה. על השאלה האם הלכה חדשה מוחלת רטרואקטיבית, היה דיון נוסף בעליון. אם יש לך כח לקרוא יותר ממאה עמודים, מספר ההליך הוא 3993/07. הוחלט שם על תחולה אחורה, אבל מוגבלת
בלי שום קשר למה תהיה התוצאה הסופית - המגמה ברורה. דין אחד להפועל תא דין אחר לכל השאר. עצם העובדה שהשופט לא התחשב בכלל בתקנון אומר לא מעט. אני גם משוכנע שההתאחדות לא תערער ועולם כמנהגו נוהג. אם אתה קבוצה גדולה עם קהל אוהדים רחב, מקורב לכל מיני אנשים ויודע למשוך בחוטים, מה שחל על נתניה פת כפס אשקלון בני יהודה ( לעניין הפחתת נקודות ועמידה על קוצו של יוד בערבויות לבקרה) לא חל עליך. הפועל תא יכולה להחזיק שחקנים בעלות של מיליונים וליצור לעצמה פער איכותי על יריבותיה לתחתית ופשוט לא לשלם ולהקפיא הליכים .. ולבית המשפט זה נראה סביר. המדינה הזו מושחתת בכל מקום שתיגע, איך אמר כבוד השופט אורנשטיין .. שני הבנים שלי אוהדי הפועל תא אבל לי זה לא נוגע. וואלה . רואים.


Sent from my iPhone using Tapatalk
בית המשפט והשופט הזה ייתר את וועדת המשמעת ותקנון ההתאחדות.
הרחקה? ראיקוביץ מוקפאת לגביע הטוטו.
הפחתת נקודות?מוקפאת.
השופט היה אמור לפסול את עצמו מלדון בנושא הפועל ת"א אם שני בניו אוהדי הקבוצה.
לדעתי בעבר פיפ"א נקטה סנקציות נגד התאחדויות כדורגל שבתי משפט מקומיים התערבו בהחלטות שלהן.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reference URL's