מכבי נתניה

גירסה מלאה: w.t.f .? אייל לטיפולך
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
אם כבר עושים הבחנות בהפחתת נקודות, הטיעון צריך להיות שלנתניה צריך להפחית פחות מלהפועל ת"א.

הפחתת הנקודות לנתניה היא בעונה העוקבת, כשכל השחקנים ה"יקרים" אינם ולא נוצר לה "יתרון לא ספורטיבי" לעומת זאת, הפועל ת"א, בעונה הנוכחית השגה נקודות ליגה בזכות שחקנים שהמועדון לא מסוגל לממן, הפחתת נקודות היא הדרך לפיצוי על היתרון הלא ספורטיבי הזה
(22-Dec-2016 15:29)אריאל כתב: [ -> ]אם כבר עושים הבחנות בהפחתת נקודות, הטיעון צריך להיות שלנתניה צריך להפחית פחות מלהפועל ת"א.

הפחתת הנקודות לנתניה היא בעונה העוקבת, כשכל השחקנים ה"יקרים" אינם ולא נוצר לה "יתרון לא ספורטיבי" לעומת זאת, הפועל ת"א, בעונה הנוכחית השגה נקודות ליגה בזכות שחקנים שהמועדון לא מסוגל לממן, הפחתת נקודות היא הדרך לפיצוי על היתרון הלא ספורטיבי הזה

בעונה האחרונה היו צריכים להוסיף לנו נקודות, בעונה הגרועה בתולדות המועדון ואולי בכדורגל הישראלי בכלל
קצת מהדיון שנערך כרגע בבית המשפט נשיא ביהמ"ש אורנשטיין פנה לירקוני ואמר לו: "מה שמפריע לי זה עניין הפחתת הנקודות".


ירקוני הגיב: "9 הנקודות הן קטליזטור כלכלי, גלולת רעל בדמות סעיף בתקנון שלא יכולה לפגוע בנושים, בציבור וכו'. ככל שהקבוצה הייתה מתפרקת לפני שהייתה הצעה קונקרטית לרכישת, כולם היו מפסידים מיליוני שקלים ובראש ובראשונה ההתאחדות לכדורגל. כשנוח לה, התאחדות תוקפת החלטות של בית משפט ריבוני בישראל וכשמאיימים עליה שאם הפועל לא תהיה בליגה יקזזו לה סכומים - היא נרתמת לעזרתה".




04.01.17 10:57

עו"ד ההתאחדות לכדורגל, אפרים ברק, התערב ואמר: "צריך להיות ברור לכולם שהאינטרס של ההתאחדות זהה לזה של הציבור - שהפועל ת"א כמועדון ימשיך להתקיים ולפעול. ההתאחדות סייעה להפועל לפני שהלכה להליך ההקפאה, בזמן ההליך וגם אתמול בלילה. כל מי שירכוש את המועדון, ירכוש אותו בכפוף לכל הוראות ההתאחדות ותקנוניה, לרבות מעבר הפרוצדורה של הוועדה להעברת זכויות. הרוכשים אמורים לקבל על עצמם את כל התחייבויות העבר, כולל ההתחייבויות לשחקנים. שמחתי לשמוע שיש כוונה לפעול מול חובות חו"ל וחובות פיפ"א".


"אי הוודאות קיימת מבחינת הרוכש והוא צריך לדעת שהוא עלול לשלם בסוף את כל החובות והחשיפות", אמר ברק לנציגי קבוצת ניסנוב והתייחס גם להפחתת 9 הנקודות: "יש בפני אדוני (השופט אורנשטיין) טיעונים נרחבים מצד ההתאחדות, המנהלת ושאר הצדדים. הסברנו באריכות את ההיגיון שעומד מאחורי הפחתת הנקודות - מדובר בהגינות ספורטיבית. זה לא הומצא במדינת ישראל, אלו שיטות שקיימות בעולם. לא בהכרח שהפחתת תשע הנקודות תוריד את הקבוצה ליגה, וגם אם תרד ליגה לא בטוח שזה יהיה רע".


"רוכש שלוקח מועדון כדורגל לוקח על עצמו את הכללים והרגולציה של המשחק ולכן אנחנו עומדים על הדרישה שלא תהיה התערבות בהפחתה", הוא הוסיף. "אנחנו נכנסים לתקופת ביניים כי המועדון צריך להתנהל. מבחינה רשמית, הוועדה להעברת זכויות עוד לא דנה בנושא ואני חושב שאנחנו צריכים להמשיך להתנהל מול עו"ד קוטלר".




Sent from my LG-D855 using Tapatalk
"אורנשטיין: “אני אבהיר, כנראה שלא תהיה לי כוונה להכריע בעונש הנקודות. אני מציע שתלכו למוסדות ההתאחדות, תטענו שם ותבקשו שם סעד זמני עד למתן החלטה באשר להפחתת הנקודות. הבקשה תטופל בהתאם למנגנונים של ההתאחדות. בינתיים אתן שלושה ימים להמשך הצו באשר לכך”.

ההחלטה לגבי הנקודות עוברת/חוזרת להתאחדות
הוסר התנאי של הרוכשים לאי הפחתת נקודות.
יורידו להם כמו גדולים.
נשמח מאוד לפנות להפועל את המקום בלאומית.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אולי חבל... אולי ירדה האופציה לקבל נקודות חזרה
כנראה שחבל באמת ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
אבל אם בסופו של דבר הפועל יהיו בלאומית ההנאה תהייה שווה את זה.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

כדאי לקרוא רון עמיקם
בשורה התחתונה, במלוא האמפטיה המתבקשת להפועל ת"א, ההתערבות אתמול של עופר עיני ואורן חסון והנסיון להשפיע על שיקול הדעת של הנאמן פסולה בעיקרה. כמוה כהתערבות של גברי לוי בעניינה של בית"ר ירושלים ב-2001. להזכירכם, בית"ר ירושלים קיבלה ארכה של חודש כדי להתחיל במשחקי הליגה - כלומר שובש לוח המשחקים הקדוש - על מנת שתוכל לעבור ממצב של פירוק לידיים של רוכשים חדשים. אולמרט אמר אז לכדורגל הישראלי: חכו, חכו, בניו יורק עכשיו 7 שעות אחורה ופניג'ל אוהב לישון עד מאוחר. והכדורגל הישראלי חיכה.
המסקנה המתבקשת היא שאם אתה מועדון גדול, הרגולטורים יעשו הכל כדי שתשרוד. הסיבות הן כלכליות גרידא והאבסורד הוא שזו גם שאיפתם של הקבוצות הקטנות, שישלמו את המחיר הספורטיבי על כך. הן, שזקוקות לכסף כדי לכלכל את עצמן, זקוקות למועדונים הגדולים. אפשר כמובן לא להשתין מהמקפצה ופשוט להפסיד בכוונה את המשחקים נגד הגדולות. זה מביא רייטינג, כסף, ועזבו אותנו באמ'שכם.
ב-1999 איש לא ישב עם ראשי מכבי יפו כדי להציע להם עזרה. מי יושב עם קבוצה שירדה רק כמה חודשים קודם לכן לליגה השנייה וצברה רק 10 נקודות? אז מה אם נבנתה אז בקיץ קבוצה שהיתה עולה תוך עונה לליגת העל, זו היתה מכבי יפו, קבוצה שמכרה 100 כרטיסים והכניסה 500 בלי כרטיס. הביטוי הנפוץ השני בפופולריות שלו באצטדיון גאון, אחרי "היידה יפו" היה "ברטו, דאי מי בילטי" (ברטו, תן לי כרטיס). אז יפו הגישה בקשה להקפאת הליכים ובית המשפט גלגל אותה מכל המדרגות. כסף הרי לא נכנס, אז מאיפה יש לה את החוצפה להיות קבוצת כדורגל?
אם היא היתה קבוצה גדולה, היו דואגים לה, למכבי קרית גת, להפועל פ"ת, גם למכבי נתניה. אבל מי ישמע. ואם היינו במדינה מתוקנת, נאמר בסקוטלנד, אז הפועל ת"א היתה מתחילה את דרכה הבוקר כקבוצת חובבים ולא קבוצה שחלק מבעליה קונה אותה בשנית באמצעות המתווך האלמותי שאף פעם לא עומד בפרונט. כשהבוננזה מצוייה בקרן הרחובות בגין והקוממיות בבת ים, למה שההתאחדות תתנער מכך? בסוף יהיה שם אצטדיון לאומי. תרשמו.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
גם ענבל מנור בטור חשוב-

http://sport1.maariv.co.il/%D7%9B%D7%AA%...%94/194882
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reference URL's