מכבי נתניה

גירסה מלאה: המאמן הבא של נתניה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
עם עובדות אי אפשר להתווכח .. הסטטיסטיקה של ראובן עטר במכבי נתניה בליגת העל כמאמן:


4 עונות מלאות + 4 עונות כמאמן שהגיע לאחר פיטורי מאמן

204 משחקים ליגה במכבי נתניה בליגת העל
83 נצחונות!! , 56 תיקו , ו- 65 הפסדים

2007 - מקום 2 , הגיע כמחליפו של מאמן הנבחרת אלי גוטמן בעידן יאמר שנכשל.. (השיג 18 נקודות ב-14 משחקים, ו-13 כיבושים... ועטר השיג 39 נקודות ב-19 משחקים ו-24 כיבושים)

2008 - מקום 2

2009 -מקום 3 +גביע המדינה עם בית"ר... (מתיאוס הגיע רק למקום 4 עם נתניה ויאמר)

2012 - הגיע לאותן מס' נק' של המקום ה-2! בגלל הפרש שערים מקום 4


** השוואה קטנה ומעניינת בין 204 משחקי הליגה האחרונים של רוני לוי בליגת העל לעומת כל משחקי הליגה של ראובן עטר במכבי נתניה

עטר עם 83 נצחונות כשהוא זוכה רק לעונה אחת מלאה עם "תקציב נאה" של יאמר
ועוד חצי עונה כמחליף...

רוני לוי עם 5 קדנציות במכבי חיפה העשירה כולל 2 עונות של אליפות! , 2 במכבי פ"ת , 2 בבית"ר ירושלים , ועונת ההצלחה האחרונה במכבי נתניה השיג 90 נצחונות...

עטר הוא המאמן המצליח ביותר בליגת העל יחסית לקבוצה שאותה הוא מאמן מבחינה תקציבית ותנאים להצלחה !!

וכל זה עם אופי נהדר שכל השחקנים אוהבים אותו ונלחמים בשבילו , אווירה נהדרת ושילוב צעירים ושחקני בית..

נצחונות של עטר עם מכבי נתניה על אריות הליגה העשירות :
נצחונות על מכבי חיפה! :
6 נצחונות בתוצאות:
4-3
1-0
2-0
1-0
2-1
1-0

נצחונות על הפועל ת"א:
6 נצחונות בתוצאות:
2-0
2-0
1-0
3-0
2-1
3-1

נצחונות על בית"ר :
5 נצחונות בתוצאות:

1-0
4-1
3-0
3-1
3-1

נצחונות על מכבי ת"א! :
6 נצחונות בתוצאות :
3-1
2-0
1-0
1-0
3-0
3-0

סה"כ ב-20 משחקים נגד אריות הליגה יחס השערים : 43-8 שספגנו רק 8 שערים ב-20 משחקים הללו , ולחשוב שבמשחק אחד ספגנו 3.. (רק 6 נצחונות על קבוצות גדולות בתקופת יאמר)
נ.ב.
(אפשר להוסיף גם את הנצחון 3-1 על קריית שמונה בעונת האליפות שלהם... באותה עונה היו לק"ש רק 6 הפסדים.)

וכל זה עם המון שחקני בית ושחקנים רכש שלא שווים ליגת העל, או בלופים בקיצור...
כשהשחקן הכי טוב שלו היה חן עזרא שמחמם את הספסל בחיפה ולא הגיע אפילו לנבחרת .. ואולי שכטר בתקופה קצרה

- ובקשר לטענות שראובן הוריד את נתניה ליגה?
בעונת 2004 הגיע בעונתו הראשונה כמאמן כמחליף של לנדאו והשיג 14 נקודות ב-12 משחקים כשלנדאו ואלי כהן ביחד ב-21 משחקים משיגים 17 נקודות!!
ועטר הצליח בעונה הזו לנצח פעמים את מכבי חיפה ופעם אחת את הפועל ת"א..

בעונת 2013 הגיע אחרי בנין ל-6 משחקים והשיג 8 נקודות (עם נצחון 3:1 על בית"ר)
לאחר שבנין השיג 6 נצחונות לאחר 27 משחקים בעוד שעטר השיג 2 נצחונות ב-8 משחקים


- ולטענה שעטר יעלה הרבה כסף? כשהוא מובטל הוא יתפשר כדי להגיע למכבי נתניה הבית האמיתי שלו

- טענה שעטר לא משחק התקפי או כדורגל יפה?? לאנשים יש זכרון קצר .. וגם אם היו משחקים כשנלחמנו על החיים והיה סגנון של כדורים ארוכים , זה המקסימום שאפשר להוציא מקבוצה שאין לה את הכלים להניע כדור

וכמובן שכולם ישכחו את הכדורגל ההתקפי והשמח שכל המבקרים קבעו את עטר למאמן העונה בליגת העל לפחות 3 פעמים

בקיצור עטר הוא המאמן המתאים ביותר למכבי נתניה בתנאים שנוצרו , כי כנראה



ועוד ציטוט שאומר הכל של עידן...

(17-Feb-2015 12:01)עידן444 כתב: [ -> ]נגד מכבי נתניה של ראובן עטר היה קשה לשחק! אף קבוצה לא "ליקקה דבש" מולנו. גם מול קבוצות חזקות יותר הפערים במגרש היו מתבטלים בזכות עמידה נכונה במגרש, והקרבה של השחקנים בשביל רובן.
אני לא מחסידיו וביקרתי אותו הרבה. רק לאחר שעזב למדתי להעריך אותו כשפתאום ראיתי שקבוצות עושות מאיתנו קציצות מה שלא קרה כמעט בכלל בתקופה של רובן.

במצבנו כקבוצה קטנה עד בינונית כבר למעלה משלושה עשורים, עם יכולת כלכלית מוגבלת(למעט 3-4 שנים) ובאיך שהכדורגל הישראלי נראה בשנים האחרונות, לבקש כדורגל יפה זו בקשה מוגזמת, בטח בתקציבי שחקנים של 8-12 מיליון ש"ח. זה פשוט לא יקרה. אגב, זה לא קורה כמעט באף קבוצה. יש קבוצות כמו ק"ש וב"ש שהכדורגל שלהם טוב לפרקים. מכבי ת"א מאוד עוצמתית אבל קשה להגיד שהיא מהנה.
זה מה יש...
רובן עשה את המקסימום בכלים שלרשותו, ואני מודה שהבנתי את זה בדיעבד כשראיתי את ההרס שגרמו אלה שאחריו ואלה שהגיעו בין הקדנציות שלו כולל מאמנים מוערכים ומנוסים כמו השריף, יוסי מזרחי, טל בנין(האמת שהוא לא ראוי להיות ברשימה בשלב זה) ולדעתי אפילו לותר מתיאוס עשה לא מעט נזקים בעונה שהיה פה. מאמן מוצלח בעונה של מתיאוס היה מביא לנתניה אליפות. אין לי שום ספק בכך!

(17-Feb-2015 11:35)אייל ס כתב: [ -> ]בואו נביט לעצמנו במראה בזמן כתיבת התגובה לפוסט..

ראובן עטר בקדנציה השניה שלו בנתניה היה המאמן האופטימלי לקבוצה ללא בעלים שחיה מהיד לפה וזקוקה לשקט תעשייתי בחדר ההלבשה ובמגרש.
הוא התאים עצמו לתקציב,מעולם לא דרש יותר מאשר ניתן היה לתת ולא התנגד למכירת שחקנים לטובת סגירת הגרעונות,לא האשים איש ודאג לבחור את השחקנים(לא חף מטעויות) הנכונים בתקציב הקיים.
שחקנים נלחמו בשבילו ובשבילנו והממוצע שלו,הוא פלייאופ עליון ומעלה.

לעטר יש חסרונות רבים ויתרונות לא מעטים לקבוצה כמו מכבי נתניה בעידן חוסר הבעלים,עטר הוא מהמאמנים היחידים בארץ שהצליח לגרום לחדר הלבשה שקט לחלוטין למרות כל הבעיות שהיו מסביב.

ועוד דעה של סתם אחד בשם שלום תקווה :


"לכן, זה עיתוי מושלם לבחור בראובן עטר למאמן העונה. מי שלא מסכים, מוזמן לחזור לכל התחזיות בקיץ, לנטישה של יאמר, למכירת השחקנים שבאה אחרי עוד מכירת שחקנים, ולטבלה כפי שהיא כעת. שבע שנים הוא נמצא בקבוצה הזו, ולא שמעת ממנו אף תלונה. הוא אף פעם לא הסתכל מה חסר לו, אלא שיפר את מה שיש לו. כל שנה הוא מגיע, משתלט לאט לאט ויוצר דפוס עבודה בריא מאוד. עטר לא שכח את מה שלימדו אותו המאמנים שחינכו אותו, ערך שמאמני התוצאה של ימינו שוכחים: הוא מגדל שחקנים. מייצר, משפר, מלמד, ומעשיר את נתניה ואת הליגה בעזרת בית החרושת שלו. לפני שהוא חושב על התוצאה, הוא חושב על קידום השחקן. לפני שהוא חולם על ניצחון, הוא אורג לעוד שחקן אלמוני שיפנים את המסרים שלו. אין שחקן שלא למד ממנו משהו. עולם הולך ונעלם.

עטר הוא הקו שמחבר בין העבר של מכבי נתניה להווה שלה. הקו אותו היא חיפשה כל כך הרבה שנים, חלקן קשות, מאז ימי הזוהר. מדובר בשחקן התקפי שמגיע למועדון עם מסורת התקפית, עם תשוקה מאוד מיוחדת למשחק, ומעביר את הערכים האלו הלכה למעשה לכל השחקנים שלו. כמו המנג'רים הגדולים מפעם, הוא עובד כל כך הרבה שנים במועדון, בלי נפילת מתח, בלי גינוני כבוד. כל שנה אותו דבר, אותה חדוות יצירה. אותו כבוד למקצוע. הייתי ממשיל זאת, בצנעה כמובן, לפרגוסון הגדול רק כדי להמחיש דרך חיים של ספורטאי. גם אם בעונה הבאה הוא ימשיך בנתניה ולא יתקדם למועדוני הצמרת, הוא לא ירגיש פחיתות כבוד וזה יורגש בקו של הקבוצה. אם כי חשוב לזכור: כשלעטר היה תקציב, הוא הגיע עם נתניה עד למקום השני. המסקנה: הקו שלו יכול להצליח בגדול גם בקבוצות עם שאיפות אחרות."

ועוד טור מאותה עונה :

"כשמסתכלים על מכבי נתניה בשנים שלאחר הפסקת התמיכה של דניאל יאמר, לא ברור איך הקבוצה שרדה בליגה הבכירה. שחקנים עם משכורות גבוהות שוחררו, הגיעו שחקנים צעירים ללא ניסיון, זרים בעלויות מינימאליות, ועדיין הקבוצה הצליחה, והשנה עוד מעבר למצופה. ניתן לייחס את ההצלחה לגורם הקבוע היחידי שנשאר בקבוצה (חוץ מההנהלה כמובן) וזהו המאמן ראובן עטר שיעבור בעונה הבאה למכבי חיפה.

מי שהיה אחד הקשרים המוכשרים והיצירתיים בכדורגל הישראלי הפך למאמן בעל אותו אופי, נתניה תחתיו שיחקה כדורגל טכני, חכם ויפה לעין של מסירות ומשחק התקפי. הוא ידע לחפש ולמצוא זרים איכותיים עבור הקבוצה במחירים מינימאליים, וכמובן לשדרג שחקנים לקבוצות הגדולות (ימפולסקי, דגני, שכטר). ראובן עטר נתן ביטחון ושקט לצעירים גם כשטעו ושידר להם רוגע ואופטימיות.

בסופו של תהליך זה השתלם עם מקום רביעי מכובד העונה וכרטיס לאירופה. כנראה שזה מה שהכריע את יעקב שחר להחזיר את הילד האובד (והמתולתל) הביתה. גם הוא רוצה לראות לחימה מצד השחקנים עבור הסמל ומשחק יותר יפה לעין לאחר עונה לא משכנעת."
יפה אורן, כשאתה רוצה אתה יכול.
הוא הפקק שעם לבקבוק שלנו, התקע לשקע, הפלוס למינוס, כשיהיו בעלים, כסף ויהיה אפשר לשנות סדרי עולם במועדון הזה, אפשר יהיה להתווכח על זהות המאמן הנכון אבל עד אז - רק ראובן עטר!
חבל שהסטטיסטיקה לא מראה התרסקויות טוטאליות במכבי חיפה עם פצעים שמלקקים עד היום ובהפועל חיפה .… בטח ביחס לעלות תועלת. אם עטר כזה מוצלח למה אף קבוצה לא מעסיקה אותו ?


Sent from my iPad using Tapatalk
פילפצ'וק יא דיקטטור גם אתה התחלת לפנטז ?

בוא נגיד שעטר יסכים לעבוד רק תמורת סכום של 50% שזה לא פחות מ 500 אלף שקל , מהיכן חביא את הכסף ??

די הוא הוריד אותנו פעמיים ליגה הביא זרים אחד גרוע מהשני

בוא ואגיד לך האמת

כל השחקנים שיחקו לא בשביל עטר בשביל האדם היחידי שדאג להם קובי נשמה בלדב מי ראה את עטר סתם תפס טרמפ על בלדב עובדה שכל מקום שהגיע נכשל טוטאלית בהתרסקות

לצערכם ולשמחתי רק בני לם יבוא עכשיו העירייה תתקן את עצמה על העוול שגרמה לקבוצה

הגיע הזמן לאוויר פסגות לרוח חדשה שתנשוב במועדון

לכן רק בני לם
(27-Sep-2015 15:15)טל.מ כתב: [ -> ]חבל שהסטטיסטיקה לא מראה התרסקויות טוטאליות במכבי חיפה עם פצעים שמלקקים עד היום ובהפועל חיפה .… בטח ביחס לעלות תועלת. אם עטר כזה מוצלח למה אף קבוצה לא מעסיקה אותו ?


Sent from my iPad using Tapatalk

מה זה רלוונטי מה עשה בקבוצות אחרות, לנו הוא מתאים בול.
רן בן שמעון מתאים לק"ש ומכבי פ"ת אבל לא מתאים למכבי והפועל ת"א.
לכל מאמן יש את הקבוצה שתפורה למידותיו, עטר תפור אלינו ואנחנו אליו.
עטר פאסה דיקטטורה לא רצוי בנתניה האוהדים לא רוצים את הכישלון הזה
(27-Sep-2015 15:23)זאב רווח כתב: [ -> ]עטר פאסה דיקטטורה לא רצוי בנתניה האוהדים לא רוצים את הכישלון הזה

תהיה בטוח שהוא רצוי הרבה הרבה יותר מהחאפר שלך.
אני בספק אם יש מניין של פרימיטיביים כמוך שרוצים את בני לם.
מתחיל להרגיש דז'וו...

גם עטר.... גם ברית עם טל.... גם מלחמה בפתח עם דיקטטורה....

מספרים, סטטיסטיקות, טבלאות, הישגים.... את כל החרטא הזה אתה יכול לספר לפרשנים וכתבי ספורט בשקל וחצי ,לא לאוהדים שהתביישו באהדתם למכבי נתניה ב 9 שנים שהעאלק מאמן הזה אימן פה.

אני אוהד כמעט 30 שנה ועברנו ירידות ועליות, ומאמנים הזויים ושחקנים עוד יותר הזויים, ופירוק, וכמעט פירוק , ושגב ומה לא.... את הכדורגל הכי משמים והכי מכוער ראינו פה בתקופת ראובן עטר. ואי אפשר להגיד שלא היה לו מספיק זמן לשנות את דרכו וגישתו. הוא לא עשה את זה עד יומו האחרון פה וקשה לי להאמין שמשהו כבר ישתנה אצלו, לכן את הפרס הזה (או העונש מבחינתי) הוא לא צריך לקבל.
אתה כנראה לא מבין שהיום זה תלוי בעירייה

ורוב האוהדים יקללו את הרגע שלא שמעו לי מזמן
הסטסטיקה משקרת[ASTONISHED FACE]
עטר אחראי לכדורגל משמים ומשעמם. לא רוצה לחזור לכדורים הארוכים הדוחים.
מדוע מתגעגעים לשכונה כמה אפשר להיות מזוכיסט.
,

Sent from my A0001 using Tapatalk
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Reference URL's