מכבי נתניה

גירסה מלאה: כנסו לפרופורציות, בינוניים שכמותנו
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
(29-Mar-2015 10:57)אייל ס כתב: [ -> ]לא יודע איך המשחק ניראה בטלוויזה,במגרש זה היה ממש לא נבחרת שניקלאה ליום חלש,זה היה כלום ושום דבר,במקרה הגרוע קיוויתי לכתובת לכל כדור(וכן מותר לאבד כדור ולמסור לעיתים לכתובת לא מדוייקת),אבל ציפיתי למשחק הגנה מסודר(זה גוטמן) ולא למקריות בכל מהלך הגנתי וקיוויתי ליציאה מסודרת להתקפות בכלל ומדוייקת למתפרצות.
ולא ראיתי לא את זה ולא את זה ובטח שלא את זה.

אייל צודק..ממקום מושבי זה נראה כלום ושום דבר...גוטמן המאמן טוב בארץ אולי לטעמך חטב..עלה בהרכב "מנצח לא מחליפים" חוץ מהפצועים וכך זה נראה...הנבחרת לא יזמה ולא ניסתה ליזום...חייבים לשחק הטובים ביותר או יותר נכון מי שנמצא בכושר הטוב ביותר ואת זה לא ראינו אתמול..טיבי חלש גם במכבי,מרציאנו באשדוד,דגני לא מגן וכו'.יש לו בעיה של מקובעות(ראה הזמנת שכטר לסגל)...
עכשיו מתחיל שלב האישומים (בעילום שם כמובן) על שחקן כזה או אחר ועל המאמן.
ריטואל קבוע שחוזר על עצמו פעם אחר פעם.
שכונה היינו ושכונה נישאר.
השכונה הכי גדולה ממה שקלטתי אתמול היתה של ליאור רפאלוב . לצערי הוכח בפעם המי יודע כמה שאתה יכול להוציא את הנער מהשכונה אבל לא את השכונה מהנער. איבדת כדור קריטי ? מה אתה מנופף לי בידיים ... רוץ אחרי השחקן שלך ? וככה נולד הגול השלישי.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(29-Mar-2015 10:07)דוד חטב כתב: [ -> ]אתם שוחטים את הנבחרת מהר מידי נתפסה ליום סופר חלש זה קורה ...
לא צריך עכשיו לשחוט את כולם עדיין אלה השחקנים הכי טובים שלנו והמאמן הכי טוב בארץ...
כמו שהפסדנו אתמול אפשר לעשות תוצאה טובה נגד בלגיה...
קיבלנו אתמול גול בדקה קריטית אם יורדים למחצית ב-0:0 הכל עוד יכל לקרות פתאום דקה לחצי קיבלו גול מטעות משולשת ואז חצי שני התחלנו כמו שסיימנו את המחצית ונגמר המשחק...
עם של עדר מנצחים כולם השחקנים הכי טובים באירופה מפסידים מחפשים איפה לקבור את הנבחרת קצת מוגזם...
זה לא יום אחד ולא משחק אחד. גם שמנצחים קבוצות חלשות ובינוניות אנחנו לא נראים אגרסיבים, אנחנו לא ראשונים לכל כדור, אנחנו לא לוחצים בשטח, אנחנו לא רצים כמו מטורפים. אבל כן ,יש לנו כמה שחקנים טכניים שפעם בחצי שעה מעבירים כדור בין הרגליים ונותנים עקב נחמד. ביג דיל....
ואתה יודע מה , אנחנו גם יכולים לנצח את בלגיה ולהגיע לאליפות אירופה. זה יהיה נחמד ומרגש אבל לא יסתיר את הבעייה התשתיתית החמורה שיש בכדורגל הישראלי.
ליאור רפאלוב שהגיע למשחק על זה על תקן "STAR" של הנבחרת, עם כל הכבוד (ויש כבוד) הוא עדיין משחק רק בליגה הבלגית בקבוצת קלאב ברוז'. הכוכבים הבלגים הגדולים שיגיעו השבוע לישראל משחקים כולם מחוץ לבלגיה, דבר שמרמז על איכות הליגה שם, שעדיין טובה יותר מליגת הפח בישראל.
מולו שיחקו STAR מריאל מדריד אלופת אירופה ו-STAR מקבוצת הפאר "ארסנל".
פרופורציות כבר אמרתי?!
כולם זוכרים את ווילס בתור נבחרת חלשה,האמת הפתיעו אותי,רמה מעל ישראל ועוד 2 סטארים,עם ישחקו עם ישראל עוד 10 משחקים ינצחו בכל ה 10.......
ווילס טרום הדור הנוכחי, התבססה על שחקן אחד (גיגס) ועד כמה שהיה גדול, הוא התקשה לסחוב על הגב נבחרת שלמה ולהביא אותה לטורנירים גדולים, אני גם בספק עד כמה הוא היה מחויב כמו שהוא היה מחויב ביונייטד.
בדור הנוכחי הם התברכו ביותר משחק אחד ברמות הגבוהות ביותר, סוג של "דור זהב" באופן יחסי מבחינתם ולכן הם עולים עלינו ביותר מדרגה אחת.
תיקון קל, המאמן הטוב בארץ מאמן כיום במכבי נתניה...
ולגבי הדיון עצמו- אופיר צודק. ברגע שיהיה פה שינוי בתפיסה לגבי הפורט בארץ ויופנו יותר משאבים נוכל להתחיל לחשוב על השגיות ומטרות. כל עוד הספורט בארץ מתנהל כמו שהוא מתנהל, במקסימום נוכל פעם ב להפתיע ותו לא...
אנחנו יכולים לנצח קבוצה אירופאית איכותית (וזה לא כולל את: קפריסין, אנדורה, מלטה, איי פארו, סן מרינו וכדומה) רק כאשר הם מגיעים זחוחים/שאננים ואנחנו מתעלים במשחק טקטי מבוקר.
איזה משאבים .. תעשה לי טובה.. למה בחול יום אימונים הוא 7-8 שעות עבודה במתחם הקבוצה שמתוכם אתה מתאמן פיזית משהו כמו 3 שע ובשאר הזמן עובר טיפולים הרצאות אוכל מסודר וכו ?
למה פה אימון הוא גג שעה וחצי והולכים הביתה ? איך זה קשור להפניית משאבים ? כושר משחק וכושר גופני מגיע מהקבוצות ולא מנבחרת שמתכנסת פעם ב. ההבדל הנוסף הוא ברצינות. ליאור רפאלוב מגיע לי זחוח מהפאקינג ליגה הבלגית ובייל ורמזי מגיעים סופר דרוכים מקבוצות זניחות כמו ריאל מדריד וארסנל. זה ההבדל הגדול .


Sent from my iPhone using Tapatalk
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's