מכבי נתניה

גירסה מלאה: למרות המאמן ניצחון
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
אריאל הרוש- הבשורה במשחק הזה מבחינתי שלא היה צריך לעשות יותר מידי. כשהיה צריך(כולל להיזעק הרחק משערו על מנת לכבות שריפה בטרם תתלקח) עשה זאת היטב. משחק הגנה טוב, וכמו שחלקנו ראינו והצענו, הפיתרון להגנה חדירה, חסרות ביטחון וחסרת מזל, הוא לעבות ולצופף.

עידו לוי- היה בסדר גמור. משחק יציב. רדו מהבחור! הוא לא הבעיה שלנו. מספיק להיטפל לשחקנים משלימים בגלל שאלה שאמורים להוביל לא מתפקדים!
סרגי- משחק טוב. בנוסף למשחק ההגנה גם כבש ובנוסף הוכיח שערן לוי לא צריך לרדת עד למטה כדי לתת כדור מדוד על 50 מטר- סרגי נתן 2-3 כדורים פשוט יוצאים מהכלל קדימה לבן שושן. פשוט נהדר! משחק טוב של בן שושן והיינו גומרים את המשחק בחצי הראשון.
אבו עביד וירין חסן- אוהב את המלחמה שלהם. מוגבלים מאוד התקפית. ברגע שמשחקים במערך הגנתי עם ארבעה שחקנים שהם בלמים במקור שלהם, דווקא כן הייתי מוותר על אחד כדי לראות מגן כמו קנדה שיכול לצאת מהר קדימה.
גרשומוב- הופעה יפה- מסכים עם כל מילה של פיליפצ׳וק- אם יקח זאת לתשומת ליבו, ויש מי שיכוון אותו לעבוד על זה- יש לנו פה שחקן.
צלישר- כולם יכולים לרדת עליו מהיום עד מחרתיים. שחקן לגיטימי בליגת העל שילך ויתקדם. חייב להיות יותר רע והוא אחלה קשר אחורי! סופג שלא בצדק את כל האש בגלל הכישלון עם דודו וגבי(פצוע??? או שנפל מההרכב אל מחוץ לסגל???). ליד קשר ברמה גבוהה לצלישר היה הרבה יותר קל וגם היה עושה התקדמות גדולה יותר.
ערן לוי- שחקן של מספרים ואת זה הוא עושה. מצידי שכל משחק יהיה חלש ויגמור עם בישול או שער.
אור ברוך- חלוץ!!! צריך לשחק יותר! לדעתי שווה הרכב. גבוה, חלוץ עם נוכחות אבל לא מהחלוצים הסטטיים. משתלט יפה על כדורים ומעביר את כובד המשחק לשטח היריבה. היה נקודת האור בדקות ההלם שלאחר השער של סכנין.
עידן שריקי- בשתי מילים- תודה לך!!!

ומשהו לסיום-
תפסיקו לגמד כל יריבה! התחושה שלי אחרי כל משחק מלבד המשחק מול ק״ש הוא ששיחקנו מול קבוצה מאוד חלשה! הגיע הזמן שתפנימו!!! זה מה ששווה הליגה הזו!!! מלבד 2-3 קבוצות שגם לא כאלה גדולות, פשוט להן יש יותר איכות לסיים משחקים ביעילות(עיין ערך הפועל ב״ש). סכנין, כמו נתניה, שווה יותר נקודות ממה שהיא לקחה!
אני מבין את ההחלטה שלקחת להפסיק לבקר ולראות את החיוב בלבד וזה בסדר גמור. רק הבעיה היא שגם אני ואלפים אחרים היינו במשחק ואני לא בטוח שאם מישהו שלא היה יקרא את שכתבת , יבין מה היה שם באמת.
אבו עביד היה אחראי בלעדי לשער שספגנו ולמצב הבודדים שסכנין הגיעו, לא מבין מה החתירה שלכם לבנונית הזאת.
(26-Oct-2014 9:41)amir כתב: [ -> ]אבו עביד היה אחראי בלעדי לשער שספגנו ולמצב הבודדים שסכנין הגיעו, לא מבין מה החתירה שלכם לבנונית הזאת.
להזכירך שיחק מדקה שישים לאחר פציעה לא קלה...היו כאלו שהיו מוותרים..להזכירך הרוש נגח לאחר כיסוי לא נכון לשער הלא נכון....היחידי שמתקיף את השחקן שבא מולו...הרוש עשה הרבה יותר חורים....
השחקן של סכנין עבר אותו בגול כאילו שהוא לא שם והעביר כדור רוחב קליל לשער שני ההרושים לא אשמים אבו עביד שחקן טוב, מגן בינוני.
לכן אמרתי לבחור נעשה עוול. הוא רוצה מאוד ומשאיר את הלב על המגרש. אבל הוא איטי כבד ולא טכני . לכן חלוצים מהירים יחגגו עליו ותמיכה בהתקפה לא נראה מהצד שלו. אני לא יודע מה הקטע עם קנדה אבל עדיין הוא אמור להיות המגן הפותח.
קנדה טוב מעביד התקפית , אבל כרגע מה שאנחנו צריכים זה מישהו שישאיר את הלב על המגרש ויעשה הגנה ובקטע הזה אין לי תלונות לילד...
אין לי תלונות אליו בכלל. יש לי תלונות למאמן שלו.
(26-Oct-2014 9:39)טל.מ כתב: [ -> ]אני מבין את ההחלטה שלקחת להפסיק לבקר ולראות את החיוב בלבד וזה בסדר גמור. רק הבעיה היא שגם אני ואלפים אחרים היינו במשחק ואני לא בטוח שאם מישהו שלא היה יקרא את שכתבת , יבין מה היה שם באמת.
טל, כגודל הציפיה גודל האכזבה. הגעתי אתמול למגרש, ורציתי לראות רק דבר אחד. לא כדורגל גדול, לא שחקנים נותנים עקבים, לא שחקנים עושים דריבל- אלא לראות קבוצה שלשם שינוי מקשה על היריב להגיע לשער שלה ואת זה ראיתי! וראיתי את סכנין גם במשחקים אחרים, ולא, היא לא קבוצה עם התקפה חלשה(עובדה שחלק כאן שיקשקו כל השבוע "איך סכנין יפרקו אותנו" "איזה התקפה מהירה יש להם" "מפחיד לחשוב איך הבלמים שלנו יתמודדו איתם" וגם מחוץ לאיצטדיון לשמוע מכל פינה אנשים ש"עכשיו חותמים על תיקו!"), אז תן לי לייחס את אוזלת היד שלהם למערך שלנו- שהיה נכון במשחק הזה גם אם זה היה משחק גביע מול בית"ר ת"א-רמלה!
מעבר לזה שיחקנו לא רע על מתפרצות- היו כמה יציאות יפות, וכמה לא...

כמו שאמרתי, היה חסר לי רק דבר אחד- לראות את השחקנים עם אש בעיניים! שחקנים שטורפים את המגרש! אני מקווה שההתפרצות שמחה הזו בסוף תביא למפנה גם בהתנהלות של השחקנים, וגם אצל יוסי מזרחי שנמצא בלחץ גדול. קובי חסן דיבר ברדיו ביום רביעי שעבר וסיפר שהוא היה הרבה עם הקבוצה השבוע. הוא אמר שיוסי מזרחי כבר ימים לא ישן, ואני מאמין לו! יוסי מזרחי כשל, יוסי מזרחי טעה וטועה, אבל האיש לוקח ללב, והאיש מחוייב 100%, ואני בטוח שיתן הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. צריך לעמוד מאחוריו!
אה... והיה עוד משהו שרציתי לראות אתמול- 3 נקודות!!!!!!!!!!!!!!!!!! וגם את זה ראיתי, וזה היה מתוק! מאוד מתוק!!!
לא הכל טוב. גם אני לא אוהב ואפילו שונא חלק מהדברים שאני רואה. אבל זה מה יש ועם זה צריך ואפשר לנצח!!!!
ואני אומר לך בשיא הכנות- אם נתניה לא היתה מנצחת אתמול- לא הייתי מגיב כאן, כי יש לי תחושה שהפורום הזה מתדלק לא מעט אנשים שעושים לקבוצה רק רע.
הלו זה שחקן צעיר שעושה את צעדיו הראשונים בבוגרים ולא בתפקיד שלו.
גם אלמוג כהן היה פרווה במשחקים הראשונים שלו.
אז הוא מטוברוק, זה לא אומר שצריכים להיות חסרי סבלנות כלפיו.
לזכותו ובניגוד לבלוף כחלון, אני רואה את הפוטנציאל שלו ובשביל לממש אותו הוא צריך הרצה שעולה גם בטעויות אין מה לעשות.
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's