מכבי נתניה

גירסה מלאה: תומר סוויסה חתם בבית"ר את מי יוסי מזרחי יביא ?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
טל הסביר לך כבר ואני אנסה להסביר לך שוב את ההבדל... :
1)שחקן זר משחק בקבוצה ומתגלה כשחקן לא מספיק טוב
2)שחקן זר מוחתם ומקבל כסף ולא יכול לשחק אפילו משחק ליגה אחד בגלל שהוא לא מספיק טוב או לא בריא

ששחקן לא מספיק טוב זה קורה ולגיטימי.. אבל ששחקן הוחתם ולא שיחק ובזבז את כל התקציב והרס בכך את העונה של הקבוצה זה מחדל!
ואם אתה אומר שדודו הכי טוב בארץ אם הוא בריא אז למה מזרחי לא העביר אותו בבקרה? שימתין קצת שיבריא
(16-Sep-2014 0:23)אופיר34 כתב: [ -> ]
(16-Sep-2014 0:03)אלון כתב: [ -> ]
(15-Sep-2014 23:34)אופיר34 כתב: [ -> ]
(15-Sep-2014 23:07)טל.מ כתב: [ -> ]תפסיק כבר להשוות בין שחקן שאולי בינתיים ב45 דק נכשל על הדשא מול שחקן ש ל א י כ ו ל לעלות על הדשא ? דודו זה טמטמום השנה פלופ השנה חוסר האחריות של השנה. לא טעות מקצועית.

היהפוך נחש עורו (שוב) ??
פתאום טל מ. ,שמספיקות לו 10 דקות במשחק אימון לקבוע את גורל הקבוצה , מטיף לי שאני שופט שחקן מהר מידי ??
דודו יכול לעלות על הדשא ותפסיק לבלבל את המח. אני מבטיח לך שאם מיצ׳ל הזה מגיע היום לנתניה ומשחק כמו שהוא משחק היום אתה שולח אותו כמו טיל למקום שממנו הגיע.
ואני לא אומר שמיצ׳ל לא שחקן (בדיוק כמו שאני לא אומר את זה על דודו), נהפוכו, אבל ברור לי שגם אם הוא לא יהיה כזה להיט העונה לא ידברו על זה יותר מידי מהסיבה שסביבו יש שחקנים מספיק טובים שיחפו עליו.
ודודו הוא לא רק פלופ השנה, טמטום השנה וחוסר האחריות של השנה , הוא גם בוגד, מרגל ועוכר ישראל שדינו אחד - לגרדום !
תאמין לי , מאיר איננשטיין פראייר לידך....

אופיר אתה נסחף,מי׳צל לא היה רע וההשואה שלך ממש לא במקום.איך אתה משוה בין שחקן שהגיע לפני שבוע לישראל,שיחק 70 דקות בקצב מטורף,לבין שחקן שנמצא פה 3 חודשים שבוקשי מצליח לסיים מחצית(שנייה)נגד מכבי הרצליה בלאומית וזה עוד בלי להשוות בין היכולות של שניהם. מה ז״א אם הוא היה בריא אז.... גם אם שלום תקוה היה צעיר ב20 שנה אז....כרגע ברגע נתון אין בכלל מה להשוות בין שניהם...


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אז בוא אני אעדכן אותך - גם דודו במשחק הראשון שלו בארץ הראה הרבה כדורגל.
כנראה שההתלהבות שלך מכל האירוע היום גורמת לך להגיד את מה שאתה אומר. מיצ'ל לא זז היום במגרש. שיחק בדיוק כמו שדודו שיחק במשחקים האחרונים שלו בקבוצה. לא מכיר את מיצ'ל ואת סגנון המשחק שלו אבל אני מוכן להמר ,עפ"י מה שראיתי היום, שהוא בהחלט שחקן שדומה בסגנון המשחק שלו לדודו. ההבדל היחידי (והגדול) שליד מיצ'ל משחקים ראיוס, בניון, עזרא והקמרוני כך ששחקן כמו מיצ'ל שעושה פחות קילומטרז' לא פוגע יותר מידי במשחק השוטף.
אני עדיין לא סגור על זה שדודו באמת פצוע, זה יותר נראה לי כמו סגנון משחק של השחקן שכנראה לא מתאים לקבוצה כמו מכבי נתניה ,ובנוסף כושר משחק שעדיין לא אופטימלי (גם היום אחרי חודשיים שהוא איתנו).
ובשורה התחתונה ,כל מה שאני אומר זה שהשיפוט שלנו על עצמנו הרבה יותר קטלני מהשיפוט שלנו את האחרים. רק אצלנו נופלים עם זרים, רק אצלנו יש בעיות כלכליות, רק אצלנו יש סגל חלש.... בקיצור, אפשר לסמן יורדת בטוחה.

אתה עדיין לא סגור על זה שהוא באמת פצוע אלא שזה סגנון המשחק שלו שלא מתאים לקבוצה,אתה באמת מאמין למה שאתה כותב???? מתאים לנבחרת ברזיל,מתאים לאולימפיאקוס וצסק״א אבל למכבי נתניה הקטנה הוא לא מתאים???? נו באמת.... לא צריך כל הזמן להתכחש למציאות,אפשר ליפול עם זר וכנראה שנפלנו,לא צריך להתכחש.עוד משהו,דברים שוקרים אצלך בבית הרבה יותר מפריעים באופן אישי למה שקורה אצל אחרים לכן הביקורת הן על מה שקורה בקבוצה ולא על מה שקורה בקבוצות אחרות, את אף אחד לא מעניין מה קורה בקבוצות אחרות....


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
(16-Sep-2014 0:42)ORENARIEL כתב: [ -> ]טל הסביר לך כבר ואני אנסה להסביר לך שוב את ההבדל... :
1)שחקן זר משחק בקבוצה ומתגלה כשחקן לא מספיק טוב
2)שחקן זר מוחתם ומקבל כסף ולא יכול לשחק אפילו משחק ליגה אחד בגלל שהוא לא מספיק טוב או לא בריא

ששחקן לא מספיק טוב זה קורה ולגיטימי.. אבל ששחקן הוחתם ולא שיחק ובזבז את כל התקציב והרס בכך את העונה של הקבוצה זה מחדל

אין סיכוי שהוא יבין. זה לא בסרט שהוא חי בו.
מה השתגעתם ?

חברים אם דודו יחתך בנתיים הוא לא ניחתך משמע שיש שיפור גדול ביכולתו
יוסי מזרחי האחרון שיחשוב למסמס משהו או מישהו רק טובת הקבוצה וצרכיה לנגד עיניו
אם יוסי מזרחי משאיר את דודו סראנסה עד עכשיו משמע שהבעיה כבר אינה בריאותית גופנית אלא האם זה מספיק או לאו ?

האם כדאי להשאיר את דודו סראנסה או להיפרד ולהביא 2 שחקנים במקומו ?
רק זאת הדילמה כל מה שנאמר כאן אין לו קשר עם המציאות
האמת? ואני אחד שבאמת היו לו תקוות גדולות לגבי דודו, למעשה עד שבוע שעבר שהוחלט לא להעביר אותו בבקרה, עם כל הכאב, לי זה נראה שכל מה שחושבים עליו עכשיו זה איך להיפטר ממנו עם נזק כלכלי קטן ככל האפשר וזו הסיבה היחידה שהוא עוד כאן. לא חושב שיוסי מזרחי עדיין מתלבט לגביו.
אני מאוד מאוכזב כי זה השחקן שהכי חסר לנו. לא חלוץ ולא שום דבר. שחקן אמצע טוב, ודודו היה אמור להיות כזה. פשוט חבל!

אשמח, ואני אפילו מקווה שאני טועה ונראה אותו בסוף כן מוביל את הקישור שלנו.
(16-Sep-2014 0:43)אלון כתב: [ -> ]אתה עדיין לא סגור על זה שהוא באמת פצוע אלא שזה סגנון המשחק שלו שלא מתאים לקבוצה,אתה באמת מאמין למה שאתה כותב???? מתאים לנבחרת ברזיל,מתאים לאולימפיאקוס וצסק״א אבל למכבי נתניה הקטנה הוא לא מתאים???? נו באמת.... לא צריך כל הזמן להתכחש למציאות,אפשר ליפול עם זר וכנראה שנפלנו,לא צריך להתכחש.עוד משהו,דברים שוקרים אצלך בבית הרבה יותר מפריעים באופן אישי למה שקורה אצל אחרים לכן הביקורת הן על מה שקורה בקבוצה ולא על מה שקורה בקבוצות אחרות, את אף אחד לא מעניין מה קורה בקבוצות אחרות....


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

ברור, אני לא מאמין לאף מילה שאני כותב....
אני מבין שלהשתמש בקלישאות וססמאות שכל היום מוכרים לנו זה הרבה יותר IN, אבל מה לעשות, אני מעדיף להסתכל על דברים בצורה שאני חושב לנכון ולא עפ"י פרשנויות של כל המומחים מסביב.
ולעניין, לדודו יש כדורגל. נקודה. סימן קריאה. לפי הבנתי ולפי מה שראיתי ממנו אני בכלל לא בטוח שפציעה היא הסיבה העיקרית לחוסר שביעות הרצון ממנו. כן, הוא לא הראה עד היום שהוא בכושר משחק מלא אבל לדעתי, צורת המשחק והסגנון שלו והתפקיד שייעד לו מזרחי פשוט לא מתאימים לנו, ועל זה אחראי מי שתפקידו היה לעקוב אחרי השחקן וביקש להחתים אותו. יוסי מזרחי כפי הנראה נפל עם ההימור הזה, ובהחלט הנפילה הזאת כואבת מאד גם בגלל הסכומים שהושקעו וגם בגלל הצורך המאד גדול של הקבוצה בשחקו משמעותי במרכז המגרש.
מכאן ועד לתיאורים שאנשים מסוימים משתמשים פה המרחק רב.
ובוודאי שמה שקורה אצלנו הכי כואב והכי חשוב, אבל ההסבר שנתתי לגבי קבוצות אחרות רק בא להמחיש שדברים כאלה קורים בכל מקום בעולם ולא קרה פה שום דבר חריג שאנחנו לא מכירים . קצת פרופורציות בהתבטאויות לא יזיקו לאף אחד.
לא יודע אם זה נכון מה שכתוב היום לגבי איציק כהן מבית"ר י-ם שיתכן ויושאל אלינו. על זה בדיוק דיברתי. אם אתם לא מביאים באמת מישהו שהוא רמה מעל מה שיש לנו אז למה? ועוד בהשאלה? למה? אור ברוך הובא לכאן סתם? נור ביסאן עכשיו בכלל לא יראה מגרש? עד כדי כך אנחנו נואשים שאנחנו צריכים להשביח שחקן עבור טביב?
מיותר!
מיותר!
מיותר!!!!!!!!!!!
כולי תקווה שזה לא נכון!
אתה גם לא מאמין לתשובת הMRI שאמרה שאין לו סחוס ..? כלומר אני יודע מה תגיד לי עכשיו ״אתה ראית את הMRI ..?" ואתה גם לא מאמין לקולות שיוצאים מהמועדון שטוענים שהשחקן משחק בעמידה כי הוא פשוט לא יכול אחרת ? השחקן חודשיים פה ולא הצליח להשלים שבוע אימונים ברצף.. אז אתה טוען שהאכזבה ממנו היא מקצועית גרידה ? כלומר יש כאן שחקן ששיחק בנבחרת ברזיל צסקא ופנתנייקוס והוא פשוט לא מתאים למה שמזרחי חיפש ... באמת ?? אתה בטוח ? כי אם הוא כל כך יכול תאמין לי שמזרחי היה שם את הרוש בהתקפה כדי ליצור את ההתאמות.. אתה מסובב את המציאות בצורה שתתאים לך ומספר סיפורים. אם זה מנחם אותך אז זו גם דרך .. אז המציאות המרה היא שדודו זו החתמה רשלנית וחסרת אחריות שהוציאה לשגב מהכיס ולנו מהתקציב כנראה מעל מיליון שקל לפחות. זה עובר בשתיקה יחסית במועדון כי אין דרך להתמודד עם ההשלכות של זה. במקום מתוקן מישהו היה הולך על זה הביתה. בנתניה אי אפשר לשלם לו פיצויים ...
טיב - שרף - איזיקוביץ. זה הקשר. מבין?
(16-Sep-2014 9:56)טל.מ כתב: [ -> ]אתה גם לא מאמין לתשובת הMRI שאמרה שאין לו סחוס ..? כלומר אני יודע מה תגיד לי עכשיו ״אתה ראית את הMRI ..?" ואתה גם לא מאמין לקולות שיוצאים מהמועדון שטוענים שהשחקן משחק בעמידה כי הוא פשוט לא יכול אחרת ? השחקן חודשיים פה ולא הצליח להשלים שבוע אימונים ברצף.. אז אתה טוען שהאכזבה ממנו היא מקצועית גרידה ? כלומר יש כאן שחקן ששיחק בנבחרת ברזיל צסקא ופנתנייקוס והוא פשוט לא מתאים למה שמזרחי חיפש ... באמת ?? אתה בטוח ? כי אם הוא כל כך יכול תאמין לי שמזרחי היה שם את הרוש בהתקפה כדי ליצור את ההתאמות.. אתה מסובב את המציאות בצורה שתתאים לך ומספר סיפורים. אם זה מנחם אותך אז זו גם דרך .. אז המציאות המרה היא שדודו זו החתמה רשלנית וחסרת אחריות שהוציאה לשגב מהכיס ולנו מהתקציב כנראה מעל מיליון שקל לפחות. זה עובר בשתיקה יחסית במועדון כי אין דרך להתמודד עם ההשלכות של זה. במקום מתוקן מישהו היה הולך על זה הביתה. בנתניה אי אפשר לשלם לו פיצויים ...

אני מאמין באותה מידה להסבר שניתן שהבעייה הזאת קיימת כבר שנים אצל השחקן ושהוא למד להתמודד איתה בהצלחה ע"י טיפול ייעודי שקיבל לטובת העניין. אני גם מאמין שהשחקן עבר בדיקות מקיפות שהגיע לפה ,ועבר אותן בהצלחה. אני גם מאמין שרופא א' אמר שאפשר לשחק עם סוג פציעה כזה ורופא ב' אמר שלא בטוח...
וזה שהוא שיחק בצסקא ופנתנייקוס זה באמת מכובד מאד ,אבל עדיין לא אומר שהוא מתאים לצורת המשחק של מכבי נתניה ולשחקנים שמשחקים לידו. מזרחי נפל פה כפי הנראה בדיוק כמו שטובים ממנו נפלו ועוד יפלו בעתיד. לא חותכים מאמן בגלל דבר כזה.
הבעייה איתך אדון יודע כל, שהגישה הראשונית שלך היא לחפש את הראש הראשון שניתן לערוף ובשביל זה אתה תמצא את כל הסיבות בעולם שיביאו לך את הראש הזה. חשבת אולי להתגייס לדאעש ? מחפשים שם בנרות עורפי ראשים....
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Reference URL's