מכבי נתניה

גירסה מלאה: מה יהיה יוסי?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
הימור שלי,עם יוסי ימשיך עם הסגנון ההגנתי וחלוץ אחד , הוא לא יעבור את המחזור החמישי.
הים אותו ים והערבים אותם ערבים......
זה נכון שלריב זה פתרון ניפלא לוויכוח עינייני ואולי לטמינת הראש בחול.
למכבי נתניה יש בעיה וכאוהד(שממש לא מתכנן לעבור קורס מאמנים בווינגייט),הבעיה ניראת כלל מערכתית,אין לי פתרון קסם וגם אם היה לי סביר להניח שאיש לא היה משתמש בו.
בבקשה צאו מהקיבעון בואו לראות את מה שראיתי אתמול וראיתם נגד הפועל ת"א ובמשחקי האימון מתחילת העונה ונבין יחדיו שכמו שלא ניתן לביבי נתניהו להיות איש מכירות בעסק שלנו(על פי היכולות שהוא מפגין במכירתעמדותיו/עמדותינו),כך לא בטוח שהיינו מעסיקים את אותו אחד שאחראי על הכושר הגופני במידה ואלו היכולת אחרי חודשיים והיינו בוחרים בגורם אחר שידע לעשות שימוש ב24 מיליון ש"ח ובניהול משא ומתן על גובה חוזי שחקנים ותקופת החתמתם וכו'וכו'וכו'.

אך מכיוון שאנחנו אוהדים שהמקסימום שאנחנו יכולים זה לרכוש מנוי ולעודד ולקטר ולכתוב בפורומים את דעותינו,נמשיך בשלנו ונתפלל היטב שמה שקרה בשנה שעברה(עלילת מזל שנדבקה לצד שלנו),יקרה גם השנה.
(27-Aug-2014 23:26)אופיר34 כתב: [ -> ]משה, אתה צודק בכל מילה ואל תפתח ציפיות כי זה לא יקרה.
יש אנשים שנהנים מזה ומה שהכי גרוע , הם אף פעם לא לומדים לקח.
ואני לא אומר שהנבואה לא יכולה להתגשם, יכולה גם יכולה, אבל לצאת בהצהרות כאלה לפני פתיחת העונה כשאנחנו יודעים מה זה כדורגל וכמה דברים עוד יכולים לקרות בדרך, זה בלשון המעטה לא רציני.
ובקשר למה שראינו (ואני הייתי שם בניגוד לאחרים) - הדבר הבולט לעין הוא הכושר הגופני הלקוי. מלבד גבי (שלא היה טוב היום) שחקנים בקבוצה נראים כאילו אתמול התחילו להתאמן. לא לוחצים מספיק, לא נעים מספיק ולא רצים מספיק. לא יודע אם יהיה אפשר להדביק את הפער אבל בנקודה הזאת חייבים לטפל ויפה שעה אחת קודם.
מעבר לזה, אני באמת כבר מיואש מעידו לוי. לא היה בלם ולא יהיה כנראה. כדור מדויק אחד לא מסוגל לתת, שקט נפשי - ממנו והלאה, קור רוח לא קיים. בקיצור כנראה שנצטרך להמשיך לחוות את הדבר הזה.
גולר למי שעוד לא הבין זה מאסט.
הרוש בעיה שנקווה שנוכל למשוך איתה
דודו- כבר לא יודע מה להגיד. בכל פעם רואים שיש לו כדורגל, והיום גם היה טיפה יותר דינמי, אבל שוב, משחק בעמדה אחורית מידי, לא תומך מספיק בהתקפה ועדיין חסר כושר משחק. עוד הרבה לא יהיה ניתן למשוך איתו.
כמה שחקנים כמו אברג׳ל (כמה אפשר לאבד ??), כחלון (מצטער, לא קשור לענף), אור ברוך (אקסברד עדיף) צריכים לקבל איזה כפה לפנים כי זה פשוט לא מתאים.
ובכל זאת משהו חיובי (מקווה שתעמדו בזה....) - בן שושן יוסיף לנו מהירות וטכניקה למשחק ההתקפה, וסבע שהיה בן הבודדים שניסה היום גם יכול להוסיף.
בשורה התחתונה, להתחיל לעבוד על כושר גופני . בהרכב מלא עם חלוץ רחבה נורמלי וחיבור יותר טוב בין השחקנים יכול להיות שהמשחק שלנו ילך וישתפר. כרגע זה לא זה. כרגע....

סוף סוף אתה רואה שאין כושר גופני...זה הבסיס וראינו את זה כבר לפני שלושה שבועות ...אופיר שאתה תגיד משהו שלילי חזון אחרית הימים...אתה זוכר כמה טחנת לי ולאחרים שבנין מקצוען...זה מאד מזכיר את העונה עם בנין...חבל ..כסף היה ...מחשבה כנראה שלא...וזו האכזבה הכי גדולה שלי מיוסי..היה לו המון זמן והמון כסף....
לא הייתי במשחק אתמול ולא נגד הפועל... ובאמת שלא נראה לי שיש ממה להילחץ יותר מידי ...יש מאמן עם ניסיון שיודע לנער את השחקנים , יש חדר הלבשה בריא, אלו 2 דברים שלא היו לבנין ...
הדבר הכי מלחיץ כרגע הוא היעדר חלוץ 9 אמיתי קאיודה שחקן אבל צעיר וקל דעת ואור ברוך אני לא מכיר צריך מסה אחד שישחק עם הגב לשער וישחרר את שאר שחקני ההתקפה....
נשבע לכם שאם היינו מנצחים את כל משחקי האימון 5:0 ונראים פצצה בגביע הטוטו הייתי לחוץ יותר ...
אני בים דברו איתי בסוף אוקטובר לפחות...
דוד, אלון ושאר בעלי הפתרונות האחרים,
ביקורת היתה לי תמיד אבל היסטריה ופאניקה ממש לא. וגם היום אני לא משנה את עמדתי.
אכן טענתי שבנין מקצוען ואני עדיין טוען ככה. זה שהוא נכשל פה בגדול לאו דווקא קשור למקצוענות שלו הן כשחקן והן כמאמן. ובזה נסיים את הדיון על בנין.
אנחנו אוהדים ולנו מותר הכל. לבקר, לשאול למה לא הביאו את ההוא ולמה לא הביאו את הזה, למה הם רצים ולמה לא, ולמה לא משקיעים יותר כסף. מותר לנו לשאול ולהגיד מה שאנחנו רוצים. המקלדת סופגת הכל.
בפועל, יש מי שעושה ומקבל את ההחלטות ולא תמיד זה מתיישר עם הרצונות שלנו.
יוסי מזרחי לא הפסיק להיות מאמן מנוסה וטוב (ובניגוד לבנין לו יש גם משהו ברזומה). הוא בנה קבוצה חדשה, הביא שחקנים שהתקציב אפשר לו להביא, יכול להיות שנפל בחלק מהבחירות שלו, ויכול להיות שהצליח באחרים.
נכון להיום ,במשחקי ההכנה רואים בעיות שדורשות טיפול ומצד שני רואים גם במה אנחנו יותר טובים (ואני יודע שעל זה מסתכלים פחות). שוב, בשלב הנוכחי עוד מוקדם לצאת בהצהרות. דברים עוד יכולים להשתנות לכאן או לכאן.
שתו מים, קחו אוויר, ספרו עד 10 ותתחילו להרגיע. אנחנו עדיין עם 0 נקודות. בדיוק כמו מכבי חיפה ומכבי ת"א דרך אגב......
איך היה דודו?
אופיר,לא העלתי פתרונות אלא שאלות.אני שותה המון מים קרים וכמו ששמת לב אני לא נמנה על ה"פסמיסתים" ,אך עדיין,למועדון היה את הכי הרבה זמן(יחד עם מכבי חיפה) לתכנן את העונה הזו,הועמד תקציב ראוי(לדעתי בסביבות השישי בגודלו בליגה) ומה נבנה עד עתה:
לויטה,2 הרומנים,קאיודה,ערן לוי,ירין חסן,עידו לוי,קנדה,צלישר,דיא סבע,בן שושן,כנראה שמתאימים לליגת העל(מי מהם לספסל ומי מהם להרכב).
רן רול,אברג'יל,אור ברוך,גרשומוב,אבו עביד,סיארנסה(עדיין בסימן שאלה למרות שבתקציב שהושקע עליו לא היה צריך להיות בסימן שאלה),שמעון הרוש,דאבור(גם בסימן שאלה),ויקי כחלון,עידן שריקי,כנראה שלא מתאימים(במיוחד לקבוצה שרוצה "לתקוע יתד בליגת העל).לדעתי,נבנתה כאן קבוצה לא מאוזנת שמתבססת על 2,3 שחקנים שאמורים לתת את הטון ואם אחד מהם לא משחק אנחנו בבעיה חמורה.אני חושב שבתקציב הזה ובזמן שהיה אפשר היה לבנות סגל אולי פחות רחב אך עם עוד חלוץ,מגן שמאלי אחר,וקשר עושה משחק שמגיע לכאן לפחות עם כושר משחק(אפשר ליפול עם זר אבל להביא זר בעלות כזו ללא כושר משחק וכנראה פצוע זה לא תקין).
הרבה דברים נאמרים ,לטוב ולרע כי זה פורום,אני חושב שעל דבר אחד אין ויכוח,לא ראינו כדורגל גדול בשנה שעברה,וכנראה שלא נראה גם השנה, מסיבה אחת ליוסי מזרחי אין שיטת משחק והוא הגנתי מידי, ובליגת העל יהיה קשה ככה.
ודווקא בחלק הקדמי יש אפשרויות ,קיודה,ערן,בן שושן ,סבע, אבל כדי שיקרה משהו הוא צריך לשחק עם ארבעתם ביחד בהרכב,ולהפעיל לחץ כבר מ 3/4 מגרש,אבל כנראה שזה לא יקרה אצל יוסי.
אתה צודק אלון . הבעיה היא שיש יותר מידי שחקנים שלא מתאימים אבל עם חוזה שצריך לכבד. וככה אתה נתקע עם חצי סגל שלא מתאים. עכשיו מספיק שנפלת עם הזרים (ולדעתי נפלנו עם 3 מהם) ואכלת אותה.
אם אתה אומר היום ,עוד לפני ששוחק משחק אחד בליגה, שנפלנו עם 3 זרים זה רק מחזק ומוכיח מבחינתי עד כמה אתה חסר סבלנות ופסימיסט. ההסטוריה הוכיחה כבר במקרים לא מעטים שזרים מתחילים פחות טוב ולאט לאט הולכים ומשתפרים ונהפכים לשחקנים מרכזיים.
שלשתם (כולל דודו) נמצאים פה כולה חודשיים. מקום חדש, קבוצה חדשה, מאמן חדש, שחקנים טובים יותר או פחות לידם, ומעבר לזה דווקא הם (בעיקר הרומנים) היחידים שמראים כרגע יציבות ורמה בכלל לא רעה של כדורגל.
הבעייה איתך זה שאתה מתחיל את לירות את הצרורות שלך ונכנס למוד השלילי האופייני שום דבר לא עוצר אותך (וכן, זה היה לגופו של אדם)
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's