מכבי נתניה

גירסה מלאה: מה יהיה יוסי?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
(28-Aug-2014 15:44)אופיר34 כתב: [ -> ]
(28-Aug-2014 15:14)אייל ס כתב: [ -> ]אופיר שנינו ראינו את אותו משחק אתמול ואפילו מאותה זווית,ראינו גם את משחקי האימון עד עכשיו ומה ראינו?
קבוצה שמתאמנת חודשיים בעלת כושר גופני לקוי,חסרת תוכנית משחק(כתבתי את זה גם אחרי ה0:0 נגד מכבי ת"א),פגיעה מאוד בהגנה ולוקה במשחק ההתקפה.
אם זה יספיק או לא יספיק לליגה (אני מאוד מקווה שנשתפר וזה יספיק)?ימים יגידו...
מה שבטוח שהפכתם את הוויכוח למי יש יותר גדול לעיקר במקום להתרכז בבעיות ובהצעות לשיפור.
ועוד הערה קטנה,חוזרים פעם אחרי פעם על המנטרה שיוסי מאמן וותיק בעל ניסיון וכו' וכו' וכו'.
סתם שאלה....במה בא לידי ביטוי(במה שאנחנו רואים על המגרש) הניסיון הרב של יוסי?

קודם כל, הוויכוח הזה הוא ריטואל שחוזר על עצמו כמו שאתה שם לב כל שנה וגם כמה פעמים במהלך השנה. מה לעשות, יש אנשים כמוני וכמו משה למשל שפשוט נמאס להם עם כל הפסימיות והביקורות הבלתי פוסקות גם שיש להן סיבה וגם שלא. משיהו פה צריך לתת קונטרה ולי אין בעייה לקחת את הג'וב הזה.
לגבי הקבוצה - אף פעם לא אמרתי שאין בעיות. יש בעיות ויוסי מזרחי הוא האחראי המיקצועי העליון. מזרחי, נכון להרגע, נפל עם שחקן מאד יקר שעליו הקבוצה היתה אמורה להתבסס. מזרחי לא השכיל עדיין למצוא לנו גולר, ומזרחי בין היתר אחראי לבעיית הכושר הלקוי. אז מה אתם מציעים ? מה עכשיו עוזרות על הנבואות ושאר הקשקשת ?
ובקשר לניסיון - תסכים איתי שאדם עם ניסיון רב בתחומו ידע אולי להתמודד יותר בקלות עם בעיות שצצות בעסק שלו ? אדם עם נסיון צבר משהו בחייו המיקצועיים (ולא רק) זה לא אמור להקל עליו בסיטואציות קשות ?
או שאולי אתה מעדיף את בנין בסיטואציה הזאת ?

יש לך זיכרון קצרצר.....
יוסי לא הגיע השבוע לנתניה!
יוסי הכין את הקבוצה לעונה שעברה,יוסי היה אחראי על הגעת השחקנים בעונה שעברה.
ליוסי היה זמן לבנות סגל,יוסי בנה את תוכנית האימון ומאמן את הסגל הזה חודשיים ולכן הוא זה שאמור להוביל את הקבוצה עם תקציב של 25 מיליון(אושר שחקן נוסף במיליון..) להישגים מול רעננה ועכו והפועל חיפה וסכנין ובית"ר ירושלים ואשדוד...ובינתיים מה(שלצערנו) שאנחנו רואים,זה אוסף שחקנים על המגרש שמתנהלים ולא מנוהלים.
אייל איך תסביר שנגד מכבי ת"א הקבוצה היתה נמרצת בהגנה בקישור בהתקפה !! והיה גם כושר גופני !!!

לדעתי השחקנים עולים למגרש ולא נותנים הכל אין נמרצות הכל כזה בסלואו מושן כאילו יש זמן המשכורת דופקת

הפחד שלי שיש שביתה איטלקית מאז ביקשו מהשחקנים לקצץ בחוזים !
(28-Aug-2014 16:41)זאב רווח כתב: [ -> ]אייל איך תסביר שנגד מכבי ת"א הקבוצה היתה נמרצת בהגנה בקישור בהתקפה !! והיה גם כושר גופני !!!

לדעתי השחקנים עולים למגרש ולא נותנים הכל אין נמרצות הכל כזה בסלואו מושן כאילו יש זמן המשכורת דופקת

הפחד שלי שיש שביתה איטלקית מאז ביקשו מהשחקנים לקצץ בחוזים !

היתה נמרצת זה נכון....בדיוק כמו שקבוצות נמרצות בגביע נגד הגדולות(כמו שאנחנו היינו נמרצים בגביע הטוטו לפני שנתיים נגד מכבי חיפה),אך גם במשחק ההוא,לא היתה תוכנית משחק והמצבים הגיעו ממסירות של ערן ולא מהתקפה מסודרת.
ערן לא אמור לסחוב את מכבי נתניה על הכתפיים שלו דודו סראנסה אמור לעשות זאת
מה שאתה מציין זה לא חוסר כושר גופני אלא אתגריות מול קבוצות גדולות

זה רק יוסי מזרחי יכול להלהיב ולהכניס בהם חיים
קובוצת עם פחות תקציב משל נתניה הצליחו לבנות קבוצה ראויה לליגת העל ולא כמו בנתניה עושים לי אוסף של שחקנים ולא יודעים עם מי לעלות בהרכב מחתימים שחקנים ל2 3 שנים ואחכך רוצים להשתחר מהם..
קובי רואים למי היתה קבוצה טובה יותר בסיום העונה לא לפני תחילתה את הכסף סופרים במדרגות
(28-Aug-2014 17:01)KOBI כתב: [ -> ]קובוצת עם פחות תקציב משל נתניה הצליחו לבנות קבוצה ראויה לליגת העל ולא כמו בנתניה עושים לי אוסף של שחקנים ולא יודעים עם מי לעלות בהרכב מחתימים שחקנים ל2 3 שנים ואחכך רוצים להשתחר מהם..

כל הקבוצות שאתה מציין בניגוד אלינו הן קבוצות ליגת העל שיש להן כבר שלד וסגל מוכן ליגת העל. לרעננה , לעכו ולבני סכנין יש אומנם תקציב נמוך משלנו אבל יש להן סגל של ליגת העל.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's