מכבי נתניה

גירסה מלאה: משעמם
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
אין שום חדש בעניין מכבי נתניה.
גם אתרי הספורט הפסיקו לכתוב כאשר הבינו שהם נופלים למוקשי הקשקוש

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
וטוב שכך

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
אפילו פשכה נרדם...
וגם אביתר לנג בכתבה מאד משעממת ואף מיותרת, להלן:

בצל הקיץ הלא פשוט שעובר על מכבי נתניה בכל הקשור למלאכת בניית הקבוצה והחתמת שחקני רכש, ממשיך הצוות המקצועי בניסיונות להנחית במועדון רכש איכותי שיוכל להצעיד את הקבוצה בחלק העליון של הטבלה. אוהדי הקבוצה מאוכזבים מאד עד כה מתהליך ההתחדשות וממרבית המועמדים המוזכרים בתקשורת ככאלו שקיבלו פנייה מהמועדון ומביעים זאת ברשתות החברתיות מידי יום-ביומו.
בינתיים, שני תאריכים מרכזיים וחשובים בכל הקשור להכנות לעונה הבאה כבר נקבעו ושוריינו, כאשר ה 24 ביוני, עשרים ושניים ימים מהיום (שני), יהיה זה אימון הפתיחה הרשמי של מכבי נתניה לעונת 2014/15 כאשר עד אז, מקווים במועדון לסגור כמה שיותר שחקני רכש שיאיישו את תפקידי המפתח בקבוצה.
" אם לא יצליחו לבוא לפה שחקנים ברמה שהצוות המקצועי רוצה, אין ספק בכלל שהמטרות יהפכו להיות אחרות לגמרי מאלו שהצהירו עליהם אנשים כאלו ואחרים במועדון והקבוצה תצטרך להילחם כל העונה כדי קודם כל להבטיח את ההישארות אחרי עונת העליה", כך אמר היום גורם בכיר מאד במכבי נתניה ל"מנוע" ושפך קצת אור על מאמצי ההתחזקות:" הדרישות הכספיות של שחקנים בשוק היום הן גבוהות מאד ולמכבי נתניה אין את האמצעים הכלכליים להילחם בזה, כדאי שהאוהדים יפנימו את זה היטב כי נתניה זאת לא מכבי ת"א, לא מכבי חיפה וגם לא באר-שבע או הפועל ת"א".
בנוסף נקבע כי ב 20 לחודש הבא (יולי), תצא הקבוצה למחנה אימונים בהונגריה, שם תפגוש מספר יריבות אימון שיהוו למשחקי ההכנה לפתיחת הליגה.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
רק תשימו לב שאף קבוצה כרגע לא מחתימה שחקנים משמעותיים, יש כרגע סוג של "מלחמת התשה" בין השחקנים לקבוצות, כולם מחכים שהפרימדונות והסוכנים שלהם ירדו מהעץ מבחינת הדרישות ואז יחלו ההחתמות.
פשכה עם הנבחרת בחו"ל ולכן לא מקבל מידע בנוגע לנתניה.

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
טוב העיקר שהזדרזו לשחרר את טופי וליפנייה וכו.. מזל שהאפסים האלה כבר לא איתנו. במיוחד טופי. קרע אותי עם חוסר היכולת שלו. כולי ציפייה כבר לקובי מוסא או תואם קובי או סתם משו
(03-Jun-2014 0:36)טל.מ כתב: [ -> ]טוב העיקר שהזדרזו לשחרר את טופי וליפנייה וכו.. מזל שהאפסים האלה כבר לא איתנו. במיוחד טופי. קרע אותי עם חוסר היכולת שלו. כולי ציפייה כבר לקובי מוסא או תואם קובי או סתם משו
שחוק לגמרי. תחליף תקליט.


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
יש תקליטים שרצים שנים והם יותר טובים מכל הזבל העכשווי. תנסה.
התקליטים שלך אף פעם לא היו שוברי מכירות...
אולי באמת הגיע הזמן שתחליף סגנון...
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Reference URL's