מכבי נתניה

גירסה מלאה: אך טופי ..
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5
(17-Apr-2014 11:48)טל.מ כתב: [ -> ]
(17-Apr-2014 10:50)davidb7 כתב: [ -> ]
(17-Apr-2014 9:40)טל.מ כתב: [ -> ]כמו אופיר גם אני בטוח שטופי חייב להשאר בקבוצה. וכשנתתי כל הזמן את הדוגמא עם דני אלבס היא לא היתה סתם.. מגינים ברמות הגבוהות ביותר שוגים בהגבהות הכדור מהצד. לטופי יש מקום כמעט בכל קבוצה בליגת העל בטח שאצלנו.

לגבי ערן לוי - אומנם שני בישולים אבל משחק רע מאוד שלו. אי אפשר לשחק בעמידה, בטח לא במעמד כזה.
זה בכלל נראה שכל הקבוצה קיבלה פיק ברכיים אתמול כולל המאמן שעשה אתמול לפחות בעיני דברים תמוהים (חילופים מאוד מאוחרים שריקי כבר היה על סף התמוטטות, וההוצאה של פרץ כדי להכניס את קובי חסן , חילוף התקפי כשצריך לשמור על תוצאה ? )

במשחק השני ראינו כמה אנחנו רחוקים מהרמה של פלייאוף עליון בליגת העל. זה נראה כמו משחק אחר לגמרי. אני לא רואה איך אנחנו עוברים את ק״ש אבל זה היה ידוע מראש. לפחות אם נפסיד לא נצטרך לסבול את הקהל של באר שבע על הראש.

שוב יוסי מזרחי,לא נמאס לך,מאמן אדיר,מאמן גדול,בוחר את ההרכב הנכון כבר הרבה מאד זמן,הוא ניצח ז"א שהחילופים שלו היו מצויינים...די רד ממנו

אני לא מנסה לרדת עליו . לא הבנתי את החילופים שלו אתמול . אתה הבנת?
לא יודע איפה ישבת אבל כל מי שישב ב8-10 ראה שמהדקה ה65 בערך שריקי תופס את הצד לא מסוגל לרוץ בלי אויר לנשום. החילוף הגיע 10 דק אחרי כשבינתיים התקפה אחרי התקפה הכדור הולך לצד של שריקי.
דקה 88 - אתה מוציא קשר אחורי שמתאבד על כל כדור ומכניס שחקן עושה משחק חלש פיזית שלא ירד לגליץ מהנוער ..?


אבל עזוב זה לא הסיפור. הסיפור בעיני הוא שהופתעתי (למרות שידעתי) לגלות כמה ההבדל בין צמרת ליגת העל לבין מקום ראשון בלאומית הוא תהומי.

החילוף של עומר פרץ היה נדרש, הבחור היה גמור, ישבתי קרוב וראיתי איך הוא ירד סחוט לגמרי.
ההכנסה של קובי חסן זה לכבוד בלבד, לדעתי זה היה סיכון מיותר.
ההפתעה הגדולה זה שבן מלכה לא היה בסגל בכלל!!
(17-Apr-2014 12:17)צהוב לעולמים כתב: [ -> ]סלחו לי אבל יש פה אנשים שההבנה שלהם בכדורגל שואפת ל0

מכבי נתניה היא קבוצה שנבנתה לעלות ליגה. היא לא נבנתה להוכיח למישהו שהסגל הזה יכול להתמודד בליגת העל.

זה שאנחנו מצליחים לעשות את זה צריך להגיד תודה לצוות המקצועי ולשחקנים! על ההשוואה פלייאוף עליון תחתון זה פשוט מצחיק אותי כשאני קורא את הדברים האלה. אולי אם תזכרו מה היה פה שנה שעברה תבינו את גודל ההישג

תחגגו את גודל המעמד שהגענו אליו תראו איזה קבוצות נשארו מחוץ למפעל הזה.

ושלא יגמר לעולם!Smile

א.לייק
ב.לייק בריבוע על המשפט האחרון.
תודה אייל!! ועכשיו כולם לחתום על העצומה להעביר את המשחק מרמת גן!

דרך אגב היו 11 אלף?
ברור שמי שנשאר לבש -קש קצת נבהל ממהירות והדיוק... אבל איך יוסי אמר במשחק אחד הכל יוכל להיות, אני בטוח שמזרחי יכין את הקבוצה (ובטח יבוקר על הרכב הזוי והגנתי ...). זה שלוזון מתעקש על רמת גן הורג לנו את יתרון הביתיות... מילה על ערן לוי, זה פשוט לא פייר לקבוע עפי משחק אחד ועוד במשחק שהוא מכריע בבישולים. שערן לא מתאים לליגת העל. ערן לוי היה בליגת העל והיה אהוד מאד ביציעים ובצדק.
להגיד שערן לוי לא מתאים לליגת העל זו שטות. הוא שיחק שנים בליגת העל.
יש לו ראיית משחק ויכולת מסירה ובעיטה שגם בליגת העל אין כמעט לאף שחקן (ברור שיש לו גם לא מעט חסרונות - כמו לכל שחקן בעולם).
אתמול למרות משחק חלש של שתי הקבוצות הוא ניצח את המשחק עם שתי הברקות. אין שחקן כזה למכבי פ"ת או לרמה"ש....
קשה להשוות בין ערן לוי לבין שחקנים אחרים , אבל כבר ראינו רכש שהיה אמור להוביל את המועדון קדימה כמו יוסי שבחון ועלי חטיב ואת התפוקות שלהם...
למה להתלונן על שחקן שתורם לנו כל כך הרבה ?
מי מתלונן ? היית רואה מה רשמו עליו פה בתחילת העונה היית מבין מה זה תלונות.
ערן יהיה פה בעונה הבאה וחובת ההוכחה עליו.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
עוד פעם ערן לוי???? תעזבו את המלך במנוחה כבר, האיש רב אומן, הערך המוסף שאין לאף קבוצה בארץ.
אתמול 5 דק' לפני המהלך של ערן שגמר את המשחק, צעק איזה "גאון" אחד מאחורה שזה פעם ראשונה נראה לי שהוא בא למשחק "מי זה 99 הזה הוא לא זז, שיוציאו אותו", הסתובבתי אליו ואמרתי לו ש-99 הזה זו הסיבה שאתה וכל האלפים נמצאים פה עכשיו.
פילי בתגובה אחת מחקת פה כמה שחקנים בארץ כמו ערן זהבי או ורמוט עם ערך מוסף יותר גדול.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
(17-Apr-2014 16:21)פיליפצוק כתב: [ -> ]עוד פעם ערן לוי???? תעזבו את המלך במנוחה כבר, האיש רב אומן, הערך המוסף שאין לאף קבוצה בארץ.
אתמול 5 דק' לפני המהלך של ערן שגמר את המשחק, צעק איזה "גאון" אחד מאחורה שזה פעם ראשונה נראה לי שהוא בא למשחק "מי זה 99 הזה הוא לא זז, שיוציאו אותו", הסתובבתי אליו ואמרתי לו ש-99 הזה זו הסיבה שאתה וכל האלפים נמצאים פה עכשיו.

בדיוק מה שצעקו לידי - צעקו שערן לא זז , שאין לו כושר , שהוא לא מתאים לרמות האלה ושיוציאו אותו. בדקה ה-88 הוא פרץ קדימה בריצה של עשרות מטרים עבר שחקן ובישל בצורה גאונית. רק שחקן עם כושר גופני יכול לעשות מהלך כזה בדקה ה-88.
כמעט כמו שעשה אתמול בייל שני המגינים של פת וברצלונה עדיין עם סחרחורת

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
עמודים: 1 2 3 4 5
Reference URL's