מכבי נתניה

גירסה מלאה: נגד בית"ר ת"א רמלה חייבים לחזור למסלול הניצחונות
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
בסדר הייתי עצבני מותר לי לא ? פיליפצ׳וק סיפר פחות או יותר את הסיפור. ערן לוי דווקא לא היה משהו היום אבל הוא בטח לא הבעיה (הוא לא מסוגל לבעוט בימין אה ..) . השוער אשם כנראה בגול השני אבל כמה הוא יכול לעצור ? מטווחים לו את השער. קוגבנייה נעלם חלש מאוד אולסק חלש מאוד, פאדול נכנס לאט לאט אבל לצערי הוא לא ברמה של כחלון, וורגוץ וגזל לבד במלחמת עולם.. אם דיא היה מוסר ב2:1 לוויסמן היה 3:1 ואולי היינו מנצחים.. עדן שרם עשה צחוק משני הבלמים שלנו בדש היה מצוין דיא גם וגם וויסמן עשה את שלו אבל בנתניה של התקופה האחרונה זה לא מספיק.
הערה קטנה לפיליפצ׳וק שמתעקש לא להבין את ההבדל בין 3 תוצאות תיקו של מספרים קטנים לבין הבקעת 10 שערים ואובדן יתרון פעם אחרי פעם - זה משהו שהורג את הבטחון . כמה כבר צריך להבקיע על מנת לנצח ?
ועוד מילה לצוות האימון המהולל שמתחיל להיות יותר מקובע מעטר - היום אני מבין שטביב מבין כדורגל כנראה טוב משניהם. בא לי להעיף את שניהם לכל הרוחות אבל שיהיה בכייף, אני מקווה שהם לא ימשיכו איתנו בשנה הבאה בכל ליגה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
קיבל צהוב דנון לא אדום
על מה כן מגיעה להם מילה טובה?
הבחירה ברון שושן למשחק היום.
יש לי תחושה שברמת הבטחון הנוכחית של דין גל המשחק הזה היה הורג אותו סופית.


Sent from my iPhone using Tapatalk

אגב, אתם בטוחים שבטבלאות במשרדי המועדון הכניסו את ה 9-?
לפעמים אני תוהה...


Sent from my iPhone using Tapatalk
ככה נראת קבוצה לא חכמה ,שלא יודעת לקחת ולסגור עניין ,אשמה רבה למאמנים.
ואם יקרה נס והקבוצה תצליח לעלות ,התקציב שחשבו עליו לפני חודש ,זה לא התקציב שיצטרכו.
בדש היה מצויין, חובה לפתוח עם בדש ווייסמן בחוד זה השילוב הכי קטלני שלנו
קוגבניה מאבד יותר מידי כדורים, מפוזר וההחמצה שלו יכלה לגמור את המשחק
בית"ר ת"א תוקפת מהאגף ו-5 שחקנים שלה מחכים לכדור ברחבה, ולא היתה מספיק עזרה לבלמים
עם כל הכבוד לשושן הוא לא מתאים להרכב הראשון, דין גל הרבה יותר טוב
אם רצף של 4 תוצאות תיקו וספיגת 11 שערים בחודש הזה לא נקרא משבר, אז מה כן?

בחיי שזה כבר נראה כאילו עדיף להפסיד, שמערכת תחטוף זעזוע ולחזור למסלול הניצחונות. כי במצב הנוכחי? עוד יהיה אפשר לאכול חרא בסוף העונה.

נ.ב
למזלנו הסטטוס-קוו נשאר ופער ה-6 נקודות מהמקום ה-3 נשאר, אבל בקצב הזה ספק אם זה יחזיק מעמד לאורך זמן (מצד שני - היריבות בהחלט לא עושות רושם שהן יכולות לעשות את זה).
ההגנה היתה מחרידה כל איבוד כדור הוביל להתקפה מסוכנת שלהם. פאדול לא מגן ימני וקובי מור לא מספיק טוב כמגן שמאלי.
רון שושן הציל כמה שערים וההגנה הפקירה אותו , אבל השער השני גם באשמתו. אני חושב שהוא נמוך וקטן מידי בכדי לעמוד בשער ברמות גבוהות יותר.
בכל מקרה יש פה יותר מידי רואי שחורות בכדור הבדולח. צריך לזכור מאיפה הגענו למצב שבו אנו נמצאים היום. 'סוף סוף' הליגה נראית קצת פחות חלשה. אם נחבר שניים שלושה נצחונות יהיה טוב (למרות שעם משחק הגנה כזה זה יהיה לא קל.....).
מה אתה רוצה משושן באמת ... ? עצר לפחות 3-4 מצבים של שער בטוח. לפני הגול הראשון אולסק לא מכסה טוב הוא מצליח להציל נגיחה מהקו, בגול הראשון אולסק שוב מפספס את שרם שעומד 6 מ מולו לבד, בשני הוא קצת אשם למרות שהכדור היה מאוד מדויק לפינה והשחקן בעט בלי שמירה בכלל, לפני הגול שני מצבים מטווח אפס שההגנה שלו לא קיימת בהם, לפני הגול השלישי שחקן עומד חופשי ומפציץ לעמוד, בגול בעיטה מ7 חשופה לגמרי לפינה, אחרי הגול הוא עוצר עם הגוף בעיטה משני מ ..מה נראה לך ? בופון היה עוצר יותר במטווח כזה ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
דיא וורגוץ וורגוץ ודיא וזהו כל השאר הייתי מחליף באוטובוס של אמיר תורגמן, בכל עמדה הם עלו עלינו היום ואם בכל זאת לא הפסדנו אז כנראה שליגה נעלה אבל בקיץ או איזה קיץ הולך להיות וזה לא רק שיר של מאיר אריאל.
אצל אלי טביב, דרפיץ לא היה בא מחויך וזחוך כ"כ לראיון אחרי חודש כזה, הוא לא היה ישן טוב בלילה אם בכלל אלה מחר היה מתיצב לשיחת הבהרה בנושא הפקרות.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
השוער היה בסדר גם הגול השני איפה היה אולסק ? איפה היה גזל ?
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Reference URL's