מכבי נתניה

גירסה מלאה: לפי אלדד אפשר להתחזק ב 2 שחקים + כמה תנאים ...איזה נראה לכם ?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8
מחפשים שחקנים יהודים בתפוצות

ככל שמתקרבים לינואר ומכבי נתניה נדבקת לצמרת הטבלה, מתכננים במועדון את העונה הבאה וכבר ישנם שחקנים יהודים בתפוצות אליהם מכוונים במכבי נתניה בכדי לחזק את הקבוצה בחלון העברות בינואר. מדובר בשחקנים בעלי יכולת מקצועית גבוהה כשהכוונה למגן שמאלי, קשר , חלוץ "9". במועדון מסתכלים לעונה הבאה ובמידה ויצורפו שחקנים בינואר הם לא יגיעו במטרה לסייע לקבוצה במאבק העליה אלא בכדי להתחיל לבנות את הסגל לעונה הבאה בליגת העל. מה גם ששחקנים יהודים מהתפוצות במידה ויצורפו לא יכללו במכסת הזרים, מה שמגדיל עוד יותר את הכדאיות בצירופם.

שני משקעים נוספים הצטרפו למרוץ על מכבי נתניה

המו"מ המתנהל עם אותו רוכש מחו"ל עליו דווח בלעדית בשפיץ מהיציע לפני כחודש, נמצא בעיצומו. בשלב הזה מדובר בהתקדמות פרוצדוראלית. בת בבד עם המו"מ המתנהל עימו הצטרפו לאחרונה שני רוכשים נוספים שגילו עניין במועדון. במכבי נתניה מתכוונים לסיים את המו"מ לכאן או לכאן עד סוף חודש ינואר בכדי התחיל לתכנן את העונה הבאה. שני המשקיעים שגילו עניין הינם תושבי חוץ. פנינו לאייל סגל בעלי הקבוצה וביקשנו לדעת האם גל השמועות לפיו סגל מתקשה להחזיק את הקבוצה גורם לחיפוש אחרי המשקיעים? על כך ענה סגל: "תקציב העונה הבאה סגור כל הבטוחות הקשות נמסרו בבקרה התקציבית לא כתמונה או כטפט אלא ערבויות שהופקדו בכסף מזומן. כך, שמבחינה תקציבית מכבי נתניה סגורה עד סוף העונה ומכאן השקט הכלכלי הגורם גם לשקט מקצועי. באשר למשקיעים, המלצתי להם לחכות עד סוף העונה ואז להצטרף ומכאן ברור שאין שום לחץ. אך, דווקא הם מעוניינים להצטרף כבר העונה. בכל מקרה, אינני מוכר את מכבי נתניה אלא רק מצרף משקיעים במטרה להחזיר את המועדון בכוחות משותפים לימיו הגדולים. וברור, שיהיו המשקיעים אשר היו, הם ירכשו רק חלק מהמניות ואני אמשיך להוביל. אין שום לחץ במכבי נתניה זו גם הסיבה שלא סגרתי עם אף ספונסר לאחר שלא התפשרתי על תג המחיר שהצבתי וברור שהיו ורצו לשלם פחות וסרבתי".
ספונסרים זונות הם רוצים פרסום בחינם אבל אם במקום נתניה היתה זאת מכבי תל אביב הם היו משלשים את גובה העיסקה ...

איזה חכם אייל חחחח. הרוכשים רוצים להצטרף עכשיו כי אנחנו בליגה שניה וזה זול יותר , אבל אייל יודע שבליגת העל יש תעריף שונה לכן למה למהר ??
כל הכבוד לא לפחד מהשותפים כל עוד הם מסכימים לניהול הנכון אין בעיה יותר

אלדד לא הבנתי איך אנחנו נמצא יהודים מה שמכבי תל אביב חרשה ולא מצאה ??
אלדד איזה קנון אתה לפני כמה ימים רשמת אנס מחמיד והנה מתפרסם שהוא מוזמן לבנפיקה , כנראה מאוחר הייתי מעדיף את אלטמן או שחר הירש בהחתמה לא השאלה בכל מקרה מקווה שלא יביאו את עמאשה זה לא נקרא עתיד
אולי הבלם מהפועל חיפה....
(16-Dec-2016 21:57)דוד חטב כתב: [ -> ]אולי הבלם מהפועל חיפה....

בשביל מה צריך עוד בלם?
פניה נרגשת לסגל - אני לא יכול לראות את ההחמצות האלה יותר , זה מקצר לי את החיים... בחיאת אפשר בינואר את מסי ? הוא עונה לכל ההגדרות שהגדרת לצוות המקצועי:
גם בגיל הנכון , גם יעלה איתנו ליגה וגם ישאר, גם יוכל להחליף חוויות מארגנטינה עם ניקו, לא שחקן שבא לשנת פרישה.
עכשיו ברור לי שיתחילו פה אנשים להגיד למה לא
רונלדו וכו .. אז או מסי או בייל.
שיט שכחתי שהוא פצוע .. אז או מסי או מוראטה.


Sent from my iPhone using Tapatalk
שחקן אחד שכדאי להביא וזה יהיה שדרוג ,פיראס מוגרבי !
כמובן עם יהיה תקציב.
(17-Dec-2016 21:10)Shaul כתב: [ -> ]שחקן אחד שכדאי להביא וזה יהיה שדרוג ,פיראס מוגרבי !
כמובן עם יהיה תקציב.

באיזה משבצת תשים את מוגרבי ואת מי תוציא מההרכב? כי מוגרבי לא חלוץ ולא סקורר
כנף ימין, מתאים לנו מאוד
יש לכם שם מציאותי ..? מוגרבי.. עזרא .. נראה לכם ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8
Reference URL's