מכבי נתניה

גירסה מלאה: חובת ההוכחה על השחקנים
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
בעלים מכר את ביתו בשביל לסדר לכם משכורות בלדב ודניאל הופכים עולמות על מנת שהראש שלכם יהיה רק בכדורגל ובקבוצה עד עכשיו בשתיים וחצי משחקים זרקתם ז על הקבוצה ועל האוהדים !!!

עכשיו חובת ההוכחה עליכם ביישתם אותנו עם פעמיים 4-0 וגם לגבי צורת המשחק בלי חשק ששיחקתם

עכשיו תוכיחו לנו עד כמה אתם מוכנים לשחק בשבילנו האוהדים , לא בשביל הכסף לא בשביל הפוזה לא בשביל המאמן , בשביל האוהדים !!!

יש 3 משחקים " קלים" אנחנו האוהדים רוצים 3 נצחונות !!!
נגד הפועל עכו בחוץ אנחנו רוצים ניצחון
נגד מס.אשדוד בבית אנחנו רוצים ניצחון
ונגד הפועל תל אביב אנחנו רוצים שתביסו אותם

אם תראו מחוייבות התאבדות על המגרש , ראשונים לכל כדור , בלי טעויות בהגנה , נמשיך לעודד אתכם עד סיום העונה ונדאג להגן עליכם מהכל

אבל אם לא תעמדו בשלושת המשחקים האלו עם 9 נקודות כל הזעם שהצטבר יופנה כלפיכם מצד האוהדים !!

רוצים 9 נקודות משלושת המשחקים האלו זה לא מכבי ת"א זה לא מכבי חיפה ולא הפועל באר שבע כולה עכו אשדוד והפועל המפורקת
אני חושב שהקבוצות העומדות לשחק מולנו סבורות שהמשחק מולנו הוא הקל יחסית לקחת 3 נקודות

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
אין ספק רווח ריגשת אותם. היום באימון המסכם ערן אמר לעידו - שחק בשביל רווח כי אם לא וואו וואו הוא יצא עליך כמו מרוקאית מיוחמת ..

(05-Dec-2014 13:41)eliahu כתב: [ -> ]אני חושב שהקבוצות העומדות לשחק מולנו סבורות שהמשחק מולנו הוא הקל יחסית לקחת 3 נקודות

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk

איך בביתר לא קיבלו שכר 4 חודשים! והם לא התפרקו פעם אחת. חבורת הכלומניקים שהתאספה פה שבירה כמו ביסקוויט יבש. יש להם את התירוץ כבר מוכן בראש.. לא קיבלנו משכורת אנחנו לא יודעים מה יהיה .. וככה הם גם יראו.
אליהו זה כל הענין שהם באים ברילקס ואנחנו יכולים בהחלט עם הקרבה לנצח אותם

טל.מ הדרדרת מנביא זעם וחולם בשחור לשוטה הכפר ולליצן החצר
אני מתפלא שאתה מודע לצירוף הלשוני נביא זעם שוטה הכפר וליצן החצר .. את האמת רווח מי הכתיב לך ?
(05-Dec-2014 14:01)טל.מ כתב: [ -> ]אני מתפלא שאתה מודע לצירוף הלשוני נביא זעם שוטה הכפר וליצן החצר .. את האמת רווח מי הכתיב לך ?

אני מתפלא שאתה מתפלא.
אייל סגל מכתיב הכל חחחח


האמת מי רואה אתכם מה שמענין אותי זה נתניה - עכו תן לנצח אותם ושאתה ואייל תמצצו
או !! יצא לך הרווח. מברוק ! מה שכן אני חייב להודות שאתה כותב בלי שגיאות כתיב , כך שלמרות מה שאייל כתב על מערכת החינוך הנתנייתית של שנות ה60 בכל זאת מורה אחת או שתיים הצליחו במלאכתן. אז אתה כותב ללא שגיאות (מצד שני יכול להיות שאתה מעביר בדיקת שגיאות, אבל מצד שלישי אם אתה יודע להעביר בדיקה כזו , עדיין זה אומר שמערכת החינוך לא כשלה לגמרי ), אבל כל מה שקשור להבנה .. אייל לדעתי פה אתה טועה. מערכת החינוך לא יכולה להיות אחראית לחלוקת התאים בהמיספרות השונות .. אצל זאב כמות התאים שאחראית להבנה פשוט קטנה מהנורמה.
(05-Dec-2014 14:15)טל.מ כתב: [ -> ]או !! יצא לך הרווח. מברוק ! מה שכן אני חייב להודות שאתה כותב בלי שגיאות כתיב , כך שלמרות מה שאייל כתב על מערכת החינוך הנתנייתית של שנות ה60 בכל זאת מורה אחת או שתיים הצליחו במלאכתן. אז אתה כותב ללא שגיאות (מצד שני יכול להיות שאתה מעביר בדיקת שגיאות, אבל מצד שלישי אם אתה יודע להעביר בדיקה כזו , עדיין זה אומר שמערכת החינוך לא כשלה לגמרי ), אבל כל מה שקשור להבנה .. אייל לדעתי פה אתה טועה. מערכת החינוך לא יכולה להיות אחראית לחלוקת התאים בהמיספרות השונות .. אצל זאב כמות התאים שאחראית להבנה פשוט קטנה מהנורמה.

האחיין שלו(מהתורמים הבולטים למכבי נתניה),סיפר לי מעט על תולדותיו,אין ספק שזה מסביר הכל. והאמת כמו במקרה שגב,הכתובת היתה על הקיר,אני לפחות ניסית(גם במקרה שלו)להפוך את העוכר מכבי נתניה הזה לממותן יותר,לצערי כשלתי(אז לא ידעתי על תלותו באריק).
טעויות כתיב נובעות מחוסר קריאה ומלימוד נכון בגיל צעיר יש לי כמה ילדים שלמדו לכתוב נכון ויש בן אחד שלימדו לא נכון ולמרות שהוא באוניברסיטה הוא כותב בטעויות כתיב כמו ילד

אבל בואו נחזור לשיחה שהעץ נפתח , עזבו אותנו מכסף מבעלים מכל מיני התעסקויות שלא צריכות לענין אוהדים !!

בואו נתרכז 3 שבועות רק במשחקים שלפנינו משחק חוץ אחד ו 2 משחקי בית

בלי ביקורת על הנהלה בלי לחפור על הבקרה על הבנקים ועל הצ'קים ועל אלי שגב הוא הודיע שעוזב בינואר

האם אתם מסוגלים ? להתרכז רק בלהביא נצחון מעכו ?
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's