מכבי נתניה

גירסה מלאה: יש בעיות אבל זה לא נורא עוד ננצח את קריית שמונה בחוץ
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
(27-Sep-2014 23:55)טל.מ כתב: [ -> ]בוא נמשיך להסביר לו.. צלישר וגבי רכים מידי ומפסידים כל קרב, אין בנתניה מנהל משחק , מישהו שיקח את הכדור מההגנה ויעביר אותו חכם קדימה, קוראים לזה קשר אחורי. כשהכדור כבר בקישור שני הגינגים כבר ידאגו לאבד אותו או למסור מאוחר או לצאת לאט או להחזיר את הכדור לסרגי שיחזיר להרוש שיחזיר לסרגי שאו יבעט לשמים או יחזיר להרוש שהוא יבעט לשמיים. למה כי אין לך עושה משחק נורמלי. לא היה לך גם שנה שעברה, היה רק ערן לוי. אבל בליגת העל ערן לוי אחד זה לא מספיק. אז במקום לטפל בזה -
לקחת את ההגנה ופרקת אותה וכרגע היא יותר חלשה משהייתה קודם, ובמקום שדרוג לפרץ ורול הבאת עוד מאותו הדבר בדמות גבי ושחקן שכבר שוחרר. אז נשארנו עם אותו דרעק. ואם בשנה שעברה לפחות כל הגבהה לא היתה חצי גול כי היה שם קיר בדמות ליפנייה, השנה קיבלנו בלם מקרטון, שכל משחק עוד בגביע הטוטו אשם בגול. אז הבנת יוסי ? רק אל תשאל אותי איך מתקנים כי עם מה שקנית ויש לך על הספסל - נראה לי מסובך.
אני מקווה מאד שפירס שחקן שחקן...כחלון צריך לשחק לפני קנדה...אביב אברהם צריך חשחק לפני שריקי...ויותר מכל אנחנו צריכים קצת שיטה..אין הנעת כדור בכלל...לי מפריע גם המנטליות של השחקנים לאחר ספיגה במיוחד בולט בזה הקפטן..צר לי אבל אני כבר טענתי שאנחנו מועמדים רציניים לחזור לימי שישי...
דגאני כאן ועכשיו,להעיף את צלישר וגבי,הבלם גם נורא אבל הם הרבה יותר בעייתיים,דגאני ופירס במרכז ישנו את הקבוצה
חבר'ה לאט לאט יש בעיות אבל זה בדיוק כמו שאמר יוסי מזרחי חבלי הסתגלות הניצחון יבוא גם בשיניים ואז אתם תראו ניצחונות ברצף למרות שנשחק חרא !!

גם נגד הפועל תל אביב וגם נגד מכבי פ"ת וגם נגד קריית שמונה ברוב הדקות שיחקנו טוב יותר מהיריבות אז סבלנות עם העליהום טל.מ

שחקן זר שמגיע לארץ אנחנו עדיין לא יודעים מה הוא באמת שווה תהיו סבלניים אם עד ינואר הוא לא יוכיח שהוא בדרגה מעל חצי מבלמי הליגה אני הראשון שיצעק להטיס אותו חזרה לבוקרשט , סבלנות בלי פאניקה זה שם המשחק !!

דג'אני מחוק בנתניה מה יש כאן להבין ? שחקן שגרם להרחקת אייל סגל מההנהלה ואחרי זה ברוב חוצפה לא נתן כלום שאר העונה עד שירדנו ליגה !!!
כף הרגל שלו לא תדרוך בנתניה
כרגע אנחנו בהחלט קבוצה של ליגה לאומית, בלי שום קשר למתקפה הצפויה של משה ואופיר. מי שטוען שיהיה בסדר פשוט לא מבין את מה שהוא רואה.
לדעתי הם פשוט הקיץ שיחררו את מי שהיה צריך להשאיר

ליפניה , פינאס , שלו מנשה , והשאירו את מי שהיה צריך לשלוח את רן רול , שלא עשה כלום גם שנה שעברה וגם השנה אין לו כושר גופני עד היום ל90 דקות
ואת ניר אבר'ג'יל , הביאו את אור ברוך אני לא יודע למה.

כדי להצליח בליגת העל צריך שחקנים שהוכיחו את עצמם בליגת העל או שיש להם נסיון רב בליגת העל
למכבי נתניה יש רק ארבע שחקנים כאלה אריאל הרוש שלא בכושר משחק , ערן לוי , בן שושן , וקנדה עם 4 שחקנים וגם זה רק בן שושן והרוש עשו משהוא בליגה הזו
ולפעמיים ערן לוי , זה לא מספיק.

לכן כן היה חשוב להשאיר את פינאס את שליו מנשה ואורי שטרית , כי הם שחקנים שכבר היו בליגה הזו.

ולסיום קבלו את שייע פיינגבויים " לא ראיתי דבר כזה שחקן שרץ על 10 מטר ובועט לשער רק מ30 מטר , כי אין לו כוח לרוץ עד לרחבה מה שעובד בלאומית לא עובד בליגת העל "
אני מסכים איתך רק לגבי טופי. שריקי שיטרית שלו מנשה - כבר צריכים לפרוש. אין להם את זה יותר ואין מה להסתמך עליהם. כנל טובול. השינוי היה צריך לבוא בדמות בלם הרבה יותר טוב מסרגי וכן אני יודע שהיתה מלחמה. אז לא מחתימים אלא מחכים. עדיף מאשר להחתים שחקן גרוע. השינוי הבא בתור היה צריך להיות בקישור האחורי. היו כאן לא מעט שיחות בשנה שעברה שטענו שפרץ וצלישר ישארו כשחקני ספסל בלבד. היום אתה רואה שצלישר רול ואני בטוח שגם פרץ אם היה כשיר, היו ב11. וזה הכישלון הגדול של מזרחי שלא השכיל לשדרג את הקבוצה בשום עמדה למעט הן שושן מול שריקי. וזהו.
אני גם חושב שערן לוי לבד לא יושיע. ערן היה צריך מנהל משחק נוסף לידו , אופציה אחרת . היום המשחק של נתניה שקוף. אותם 2-3 שחקנים שמשתתפים בהתקפה ולעומתם הגנה נרפית שסופגת מכל חצי מצב. וכן גם אני חושב שהוא שכונתי מידי כרגע ומצד שני לצערנו - אין אופציה אחרת.
בגלל המשפט האחרון שלך אני אומר , אם לא שידרגת את הקבוצה בעצם בשחקנים יותר טובים , אלא בעצם זה אותם שחקנים מהליגה הלאומית , אז לפחות תשאיר שחקנים עם נסיון , ליפניה ופינאס בראשם.
(28-Sep-2014 0:11)זאב רווח כתב: [ -> ]חבר'ה לאט לאט יש בעיות אבל זה בדיוק כמו שאמר יוסי מזרחי חבלי הסתגלות הניצחון יבוא גם בשיניים ואז אתם תראו ניצחונות ברצף למרות שנשחק חרא !!

גם נגד הפועל תל אביב וגם נגד מכבי פ"ת וגם נגד קריית שמונה ברוב הדקות שיחקנו טוב יותר מהיריבות אז סבלנות עם העליהום טל.מ

שחקן זר שמגיע לארץ אנחנו עדיין לא יודעים מה הוא באמת שווה תהיו סבלניים אם עד ינואר הוא לא יוכיח שהוא בדרגה מעל חצי מבלמי הליגה אני הראשון שיצעק להטיס אותו חזרה לבוקרשט , סבלנות בלי פאניקה זה שם המשחק !!

דג'אני מחוק בנתניה מה יש כאן להבין ? שחקן שגרם להרחקת אייל סגל מההנהלה ואחרי זה ברוב חוצפה לא נתן כלום שאר העונה עד שירדנו ליגה !!!
כף הרגל שלו לא תדרוך בנתניה
אם כרגע דגאני יכול לעזור,עדיף להביא אותו,ואני בטוח שאם אתה אומר לאייל עכשיו שדגאני ימנע ירידת ליגה הוא ירצה אותו בנתניה
דגאני? אתם אוהבים שמשתינים עליכם אה? הזבל הזה עזב את הקבוצה בזמן שהכי הינו צריכים אותו,ועוד עבר לקבוצה השנואה מהדרום,שלא יחזור הזבל הזה,נסתדר בלעדיו ובנתיים שילך להאכיל גמלים בדרום
מה זה תעיף תביא כל תזוזה מדובר בעשרות אלפי דולרים
כרגע לא יהיו בכלל שינויים בסגל לא מביאים ולא משחררים עם מה שיש יוצאים למלחמה אנחנו קבוצת תחתית וכדאי שנפנים את זה ומהר כדי שלא נהפוך לקבוצת תחתית

לגבי דג'אני כבר אמרתי יותר מברור אם זה דג'אני ונשארים ליגה או בלי דג'אני יורדים ליגה עדיף לרדת ליגה !!!
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's