מכבי נתניה

גירסה מלאה: אז בהסתכלות לאחור
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5
(27-Sep-2014 12:48)טל.מ כתב: [ -> ]הויכוח הוא לא על הרוש. ואם הרוש היה כזה שוער גדול הקבוצות הגדולות היו רוצות אותו. בהרוש בינתיים לא נוגעים גם עם מקל, ואם הקומבינה עם נמני לא היתה נרקחת הוא אולי היה בלי קבוצה או מבלה בלאומית . שחר למשל היה יכול להביא את שוער נבחרת ישראל, אבל הוא בחר בשוער נבחרת בוסניה, ואל תאשימו אותו בחסרון כיס. אלה העובדות. אני מקווה בשבילנו שאני הוא זה שטועה כי אחרת בינואר נביא עוד שוער.
לגבי ליפשיץ - לא אמרתי שאני מתגעגע אליו לא אמרתי שהוא שוער גדול. אמרתי רק שיתכן שפספסנו אותו. לדעתי הוא יהיה שוער לגיטימי בליגת העל. כמו שלפני שנתיים שלוש חשבו שמוחמד קנדיל אפס ותראה איפה הוא היום. התנאים שליפשיץ עלה בהם לבוגרת היו הכל חוץ מאידיאליים. הגנה רעה, קבוצה בפירוק , קהל אנטי, מאמן חסר אישיות, שני משחקים נגד גאלאטאסראי שבהם הוא מוציא 10 כדורים מהרשת.. אייל אם זה אידיאלי בעינייך אז אני לא יודע מה זה לא אידיאלי ..
בסופו של יום לדעתי כשרון יש לו. לאן הוא יקח אותו ולאן הוא יתפתח, אין לי מושג. אם בשנה הבאה הוא יהיה שוער ראשון בליגת העל, כמה כאן יאכלו את הכובע.
אנחנו (מה לעשות) לא בלבל של חיפה ומכבי ת"א ואין לנו את האלטרנטיבות שלהן. יענקל'ה שחר יכול לסרב לשוער נבחרת ישראל(לדעתי בצדק אגב) ולהביא שוער יותר טוב, אנחנו לא. מכבי ת"א כבר היו עם שוער טוב ביד, אז מכאן ועד להגיד שקבוצות לא נוגעות בו במקל המרחק גדול. חוץ מזה שאל תשכח שהחלטת הבורר בקשר להרוש התקבלה בשלב מאוד מאוחר אחרי שכל הקבוצות כבר סגורות, לא ציפית שמישהי תחכה לו נכון?
אריאל הרוש לא עבר למכבי חיפה בגלל דרישות מופרזות של בית״ר. שחר אחרי מספר עסקאות יקרות שלא הצדיקו עצמן(עזריאל,ימפולסקי,דגני,אנדלובו ועוד ועוד ועוד...) החליט במקרה של הרוש לשים סטופ.
היו מספיק הזדמנויות לרכוש אותו. שחר סרב להשקיע בו 700 אלף יורו. סכום שאותו הוא השקיע בלי להניד עפעף בשחקנים שוליים כמו אנדלובו למשל. כנראה שכולם הבינו שהוא פשוט לא טוב מספיק. הפועל תא בחרה להשאר עם דני עמוס. מה הבעיה ללכת על טרייד קליימן תמורת הרוש ? מכבי תא השקיעה בפאבלו. אתה רוצה להגיד לי שגולדהאר לא יכול היה לשים מיליון יורו עבור הרוש בכל נקודת זמן עוד לפני סיפור טביב ? המדיניות של לקנות את הישראלים הכי טובים נופלת במקרה הרוש סתם לדעתך ?
הרוש לא יותר טוב מגיא חיימוב דני עמוס או אופיר מרציאנו או דודו גורש או אפילו אמיר אדרי כשזה שיחק והיה בשיאו למשל בתקופה שלו בנתניה. ואלה סתם חלק מהשמות שעלו לי בראש.
מכבי נתניה מפספסת בעיקר במישור הכלכלי והיד קלה על ההדק בנושא השחרורים ...
יש הרבה שחקני בית לשעבר שמסתובבים ב-3 הליגות הראשונות אז בוא נגיד שבליגה א' אין כסף אבל על שחקנים ב-2 הליגות הראשונות אפשר לגזור כמה שקלים וזה לא קורה ...וגם אם לא כסף צריך שיהיו קלפי מיקוח לרכישה נוחה של כשרונות שגדלים בליגה השניה.
ותפסיקו להתעלל בשחקני בית יש כשרונות טובים שזקוקים לבטחון וליטוש...
(27-Sep-2014 13:07)טל.מ כתב: [ -> ]היו מספיק הזדמנויות לרכוש אותו. שחר סרב להשקיע בו 700 אלף יורו. סכום שאותו הוא השקיע בלי להניד עפעף בשחקנים שוליים כמו אנדלובו למשל. כנראה שכולם הבינו שהוא פשוט לא טוב מספיק. הפועל תא בחרה להשאר עם דני עמוס. מה הבעיה ללכת על טרייד קליימן תמורת הרוש ? מכבי תא השקיעה בפאבלו. אתה רוצה להגיד לי שגולדהאר לא יכול היה לשים מיליון יורו עבור הרוש בכל נקודת זמן עוד לפני סיפור טביב ? המדיניות של לקנות את הישראלים הכי טובים נופלת במקרה הרוש סתם לדעתך ?
הרוש לא יותר טוב מגיא חיימוב דני עמוס או אופיר מרציאנו או דודו גורש או אפילו אמיר אדרי כשזה שיחק והיה בשיאו למשל בתקופה שלו בנתניה. ואלה סתם חלק מהשמות שעלו לי בראש.

ועוד פעם אני לא מבין משהו, אם שחקן לא מספיק טוב בשביל שחיפה או מכבי ת"א ישימו עליו מיליון יורו זה אומר שגם לנו הוא לא טוב? מה הקשר בכלל.
שחר צדק במקרה הזה, אני לא חושב שהרוש שווה את הסכומים האלה וגם למכבי ת"א לא היתה סיבה להחליף שוער, נו אז?
הוא עדיין שוער יותר טוב מלויטה. וזה שתזרוק את כל השוערים הישראלים שקיימים ותגיד עליהם שהם יותר טובים מהרוש לא יוסיף אמינות לפוסטים שלך. אפשר לחשוב כמה פעמים ראית את דודו גורש משחק בשנים האחרונות
הרוש לא טוב יותר מהם גם לדעתי. כולם בערך באותה רמה, עד שמישהו יוכיח אחרת. אדרי שוער פחות טוב. אם כבר אתה מדבר על ההחלטות של שחר כ״תורה מסיני״ אז שים לב שעל הרוש שחר החליט לא לשלם סכום גבוה, לעומת זאת לאדרי הוא מעולם לא נתן את המפתחות בלי שזה יעלה לו בכלל. ושחר יודע שהוא טעה לגבי הרבה שחקנים ישראלים שעלו לו הרבה כסף, אז בגלל זה שימשיך ככה לעד? ואולי בגלל שחשבו שדוידוביץ ימשיך לסחוב היו פחות לחוצים על שוער?

אגב, למרות שהרוש נתן מופע אימים בשבוע שעבר, דני עמוס קיבל אפילו יותר ביקורות ממנו אחרי השלישיה שספג בק״ש. ההופעה של קנדיל במחזור הראשון גם כן היתה רעה. הדשא של השכן תמיד יהיה כל כך יותר ירוק???
גם מרציאנו שוער בינוני שפשוט נמצא כעת בשיא הכושר, ולכן נכון לעכשיו הוא גם צריך לעמוד בשער הנבחרת לפני הרוש שנמצא בתקופה רעה. נקווה שהמומנטום ישתנה, ושהמפנה יחל היום.
(26-Sep-2014 13:21)טל.מ כתב: [ -> ]דניאל ליפשיץ הוא פספוס ? סתם להזכירכם שאמרתי בשנה שעברה כשהיינו בלאומית שהבחור יגיע בסוף לליגת העל והנה הוא שם. אומנם שוער שני אבל בהופעה לא רעה מול מכבי ת״א. אז פספסנו אותו ?

כבר היו אינסוף מקרים שמאמנים פיספסו בשני הכיוונים: ביטלו שחקנים והנה אצל מאמנים אחרים שחקנים אלו נעשו לכוכבים, והחזיקו משחקנים שבסוף לא יצא מהם כלום. זה המקצוע וזו העבודה. אי אפשר לקלוע ב-100%.
גדי הקשר הדוק. מכבי נתניה לא החליפה שוער בגלל יכולת. אבל אתה יכול להמשיך לשגות באשליה שקיבלת שוער נבחרת. בכל מקרה הדיון היה על ליפשיץ ועל שחקני נוער שאולי פספסנו ולא על הרוש.
(27-Sep-2014 13:28)טל.מ כתב: [ -> ]גדי הקשר הדוק. מכבי נתניה לא החליפה שוער בגלל יכולת. אבל אתה יכול להמשיך לשגות באשליה שקיבלת שוער נבחרת. בכל מקרה הדיון היה על ליפשיץ ועל שחקני נוער שאולי פספסנו ולא על הרוש.

אני דווקא כן חושב שהחלפנו שוער בגלל היכולת אבל זכותך לחשוב ששגב ומזרחי משקרים. שוער נבחרת או לא, קומבינה עם נמני או מהלך מבריק זה לא משנה, לדעתי יותר משהרוש שוער טוב לויטה שוער בינוני ומטה שאי אפשר לסמוך עליו ולכן אני שמח על המהלך הזה.

ועדיין לא מצאתי את הקשר בין חוסר ההתאמה למכבי חיפה להתאמה אלינו. חוץ מקאיודה אין לנו שחקן אחד ששווה מקום בסגל של חיפה או מכבי ת"א.
איזה יכולת ..? סתם אני סקרן להבין ..? המשחק הרשמי האחרון לפני גביע הטוטו היה גמר הגביע. שם הוא היה חלש ?! בחצי גמר גם ? על סמך מה מזרחי בכלל התרשם ? ומילא היה מחליף אותו באיזה קאליבר. החליף אותו הרוש שאולי טוב ממנו בנקודות, שכל החיים שלו שיחק במועדון אחד, לא עמד בלחץ של ליגה קשה יותר כמו ההולנדית למשל, והשנה האחרונה שלו נראית בדיוק כמו פתיחת העונה אצלנו. חסכון בכסף - זה מה שהיה כאן. וזכותך לחשוב שעשו כאן איזה מהלך מקצועי מבריק להציל את נתניה. כי כמו שהמשחקים האחרונים של הרוש נראו ( נבחרת נגד מקסיקו, אימון, ושני משחקי ליגה) ידרש הרבה יותר על מנת להציל משהו . שוער נבחרת שמקבל גולים בין הידיים בין הרגליים שיוצא רע באחד על אחד וכל קרן או הגבהה היא חצי גול - רחוק ממה שאתה קושר לו. רחוק מאוד.
עמודים: 1 2 3 4 5
Reference URL's