מכבי נתניה

גירסה מלאה: ממתי ב"ש אחת מחמשת הגדולות ?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
http://www.one.co.il/Article/239083.html
עונה גשומה אחת לא מעידה על כלום
הם עדיין גמלים במדבר
זוכר משחקיים בב"ש מלפני שנתיים עם בקושי 1000 צופים
ועונה שעברה כמה הם הביאו מעל 2000 זה מה שהפך אותם לקבוצה גדולה


Sent from my iPhone using Tapatalk
הם מביאים לכל משחק הרבה יותר מאיתנו ולא רק בעונה שעברה,הפוטנציאל שלהם ממומש בלא מעט מקרים,יש להם בעלת בית יציבה יותר מאשר בכל הקבוצות למעט חיפה ואם היא תעשה סוויץ ותשקיע נכון במחלקת הנוער,יש להם סיכוי להיות אחד מ3 המועדונים הגדולים בישראל,תרבות הכדורגל בב"ש מאז ועד היום היא כמו שהיתה בנתניה בשנות ה70.
מה אשה שפויה שמחפשת להשקיע בכדורגל עושה בבאר שבע ...... איך היא לא נעצרה בנתניה ..
(11-Sep-2014 9:56)טל.מ כתב: [ -> ]מה אשה שפויה שמחפשת להשקיע בכדורגל עושה בבאר שבע ...... איך היא לא נעצרה בנתניה ..

גם בקרית שמונה וגם בבאר שבע נימצאים אוהדי מכבי ת"א בעלי ממון(אגב היא מעידה שאבא שלה היה אוהד נתניה),שהחליטו לתרום לקהילה ואין כמו פריפריה כדי לתרום לקהילה.
ב"ש לא קבוצה גדולה(בטח לא יותר מאיתנו).העיניין פשוט מאוד,ב"ש לא מוכנה למכור כרטיסים ב 50ש"ח(כמונו)ולכן היא הוגדרה "כקבוצה גדולה".אני בטוח שאם היינו רוצים למכור כרטיסים ב80 ש"ח ולאחר שהבאנו 25000 איש לגמר גם היינו מוגדרים כקבוצה גדולה.אל תאמינו לכל הבולשיט של העסקנים.קמה מחאה צודקת(שאני מקווה שלא תדעך),העסקנים נלחצו קצת ויצאו במעין ניסוח מעורפל שכביכול ישנה הסכמה על מחירי הכרטיסים.בפועל כלום לא השתנה....
(11-Sep-2014 9:50)אייל ס כתב: [ -> ]הם מביאים לכל משחק הרבה יותר מאיתנו ולא רק בעונה שעברה,הפוטנציאל שלהם ממומש בלא מעט מקרים,יש להם בעלת בית יציבה יותר מאשר בכל הקבוצות למעט חיפה ואם היא תעשה סוויץ ותשקיע נכון במחלקת הנוער,יש להם סיכוי להיות אחד מ3 המועדונים הגדולים בישראל,תרבות הכדורגל בב"ש מאז ועד היום היא כמו שהיתה בנתניה בשנות ה70.

מלבד בעלת הבית שבהחלט הייתי שמח לקבל אחת כזאת בכל שלב, לא מתחלף איתם בשום דבר. אם לי יש בעלים כזה שמחובר כל כך לקהל, שמשקיע מליונים, שמדבר על השקעה לטווח רחוק, שמחתים שחקנים איכותיים ,שמשקיע בנוער... גם אני הייתי מממש את הפוטנציאל.
ולפני שאתה מזכיר לי את יאמר - מלבד השקעה כספית (שגם היא הייתה לא מחושבת ולא הגיונית) אין שום מקום להשוואה בינהם, לא בכוונות, לא ביחס לאוהדים, ולא בהתנהלות ולא בחיבור לעיר ולתושבים.
ב"ש לא היתה גדולה, לא גדולה היום וכולי תקווה שגם לא תהיה גדולה בעתיד (אם כי קיימת סכנה שזה יקרה...).
למרות שגרתי בב"ש בחלק מהילדות(ושם הפכתי לאוהד נתניה!),אין לי סנטימנט למקום,אך ראלי במהותי וכשמסתובב בעיר(ועובר שם לעיתים לא רחוקות) רואה את מה שלא רואים היום בשום עיר במדינת ישראל,מגרשי כדורגל בכל מקום,ילדים בכל הגילאיים שמשחקים כדורגל אחרי בית ספר/ע"ח בית ספר,ליגות עירוניות לבני נוער(חלום רטוב של כל מועדון),איצטדיון בבניה(גם היכל כדורסל) ואנשים שהכדורגל הוא כל עולמם(ולא רק מתי מעט בפורום).
זה נכון שהם מרוחקים כשעה נסיעה מהמרכז,זה נכון שבחלק מהשכונות הזמן קפא בשנות ה70 של המאה ה20,אך הפוטנציאל שם אדיר,הלוואי עלינו!
לא רואה שום הבדל בפוטנציאל וזה כבר הוכח בעבר.
ואני אומר את זה למרות היתרון שיש לב"ש עלינו מעצם היותה העיר הגדולה בדרום שמייצגת כמה מאות אלפי אנשים (ואולי יותר אפילו).
חוץ מהבעלים לא מתחלף איתם בכלום (ומודה שבמקרה הזה גם הבטן מדברת קצת...)

ואייל, אני מתחיל לקבל את התחושה שיש לנו פה גיס חמישי בפורום Wink
אופיר כשתגדל תבין.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's