מכבי נתניה

גירסה מלאה: ממתי ב"ש אחת מחמשת הגדולות ?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
(11-Sep-2014 23:48)דוד חטב כתב: [ -> ]ההתפתחות לא עשתה טוב לעיר נתניה , פולג , עיר ימים , קרית השרון הביאו אוכלוסיה שונה לי זה נראה כמו צפון ת״א
איפה הימים של שיכון סלע, דורה , גן ברכה , רמת הרצל, עין התכלת ,וכו...לכל שכונה היה את הכוכבים שלה...

ברמת פולג יש הרבה מינויים של הקבוצה , בכל רמות הגילאים.
לדעתי אנשים סתם משחקים בנדמה לי. גם בקרית השרון יש תכונה לפני כל משחק גדול. אולי לא כמו בתוך העיר ואין פקקים מטורפים באיזור, אבל כל הצעירים של נתניה כאן ויש כאן הרבה אוהדים. הרבה אנשים(כולל אבא שלי לפני שנים רבות) כשמקימים משפחה והילדים עוד קטנים מכדי להביא אותם למגרש קצת מתרחקים ובאים פחות. בכל מקרה, מכבי נתניה באופן מסורתי מושכת הרבה קהל גם מחוץ לנתניה. הרבה אנשים מגיעים מהמושבים מסביב, חבורות שלמות מגיעות מהצפון, מהדרום, ומאיפה לא? העניין שצריך לטפל בו הוא הדור הצעיר וזה לא נכון דווקא לשכונה מסויימת, אלא פשוט כי הקבוצה כבר שנים לא זוכה בתארים, והדור הצעיר, מה לעשות, נמשך וקל לו יותר להזדהות עם הצלחות. על זה צריך לעבוד, ולעבוד קשה, כדי לא להגיע בטעות למצב של פ״ת וכ״ס שלדעתי כבר יש שם רוב לאוהדים של קבוצות אחרות על פני הקבוצות המקומיות.
(12-Sep-2014 8:47)עידן444 כתב: [ -> ]לדעתי אנשים סתם משחקים בנדמה לי. גם בקרית השרון יש תכונה לפני כל משחק גדול. אולי לא כמו בתוך העיר ואין פקקים מטורפים באיזור, אבל כל הצעירים של נתניה כאן ויש כאן הרבה אוהדים. הרבה אנשים(כולל אבא שלי לפני שנים רבות) כשמקימים משפחה והילדים עוד קטנים מכדי להביא אותם למגרש קצת מתרחקים ובאים פחות. בכל מקרה, מכבי נתניה באופן מסורתי מושכת הרבה קהל גם מחוץ לנתניה. הרבה אנשים מגיעים מהמושבים מסביב, חבורות שלמות מגיעות מהצפון, מהדרום, ומאיפה לא? העניין שצריך לטפל בו הוא הדור הצעיר וזה לא נכון דווקא לשכונה מסויימת, אלא פשוט כי הקבוצה כבר שנים לא זוכה בתארים, והדור הצעיר, מה לעשות, נמשך וקל לו יותר להזדהות עם הצלחות. על זה צריך לעבוד, ולעבוד קשה, כדי לא להגיע בטעות למצב של פ״ת וכ״ס שלדעתי כבר יש שם רוב לאוהדים של קבוצות אחרות על פני הקבוצות המקומיות.
אני חושש שזה כבר קרה מכבי נתניה כבר לא הפיבוריט בעיר, לפי הערכתי לפחות בקריית השרון מכבי חיפה לוקחת.
לא חושב... למען האמת אם אני לוקח את הבניין שלי כדוגמה, הרוב בכלל לא מתעניינים בכדורגל... ומי שכן מתעניין בכדורגל, אוהד של מכבי נתניה.
טוב אם אתה משם לא מתווכח, זו הייתה התחושה שלי מהצעירים שפגשתי משם אולי אני טועה.
נכון שלא היה הצלחות הרבה שנים וזה הבריח קהל, אבל המבריחה הגדולה היתה הקופסא שהיתה מזעזעת מבחינת חווית צפיה.
בשנתיים האחרונות מאז המעבר לאצטדיון החדש אנחנו רואים גידול של צופים , וזה מסיבה אחת , האצטדיון שנותן חווית צפייה , ולראיה שאני רוכש מינויים לבת שלי ולאבא שלי רק מהסיבה שכייף לבוא למגרש, ולקופסא לא רכשתי להם, לכן אני חושב שצריך עוד ועוד שווק במיוחד לצעירים ומי שיבוא לאצטדיון כמה פעמים , אני מאמין שימשיך לבוא בגלל החוויה , ואם יהיה הצלחות זה רק יוסיף.
נתניה היום עם הפריפריה זה בסביבות 350000 תושבים , אז להביא 10000 צופים לכל משחק זה אפשרי.
בואו נסכים כולם שאם היה מה לראות היו באים ? וגם זה היה לוקח זמן. ב״ש איך שלא תסתכלו על זה בדרך הנכונה. בעלים שמשקיעה הון שלא מאיימת כל חמש דק שהיא עוזבת, שלמדה להפסיק להתראיין, פוטנציאל קהל גדול ומאמן שיודע לעבוד . שם המשחק הוא עבודה נכונה כסף והרבה סבלנות עד שיגדל נוער טוב. כנראה שיש להם את כל אלה.
(12-Sep-2014 10:28)טל.מ כתב: [ -> ]בואו נסכים כולם שאם היה מה לראות היו באים ? וגם זה היה לוקח זמן. ב״ש איך שלא תסתכלו על זה בדרך הנכונה. בעלים שמשקיעה הון שלא מאיימת כל חמש דק שהיא עוזבת, שלמדה להפסיק להתראיין, פוטנציאל קהל גדול ומאמן שיודע לעבוד . שם המשחק הוא עבודה נכונה כסף והרבה סבלנות עד שיגדל נוער טוב. כנראה שיש להם את כל אלה.

טל, חוץ מבעלים שמשקיעה , אין לב״ש כלום יותר ממך , לנו יש תנאים טובים יותר , מחלקת נוער לתפארת , ולגבי המאמן אני גם בספק, ובעוד שנה שנתיים שברקת תעזוב , תאמין לי שלא יהיה שם כלום, אבל באמת כלום.
בעלים יציבים+קבוצה אטרקטיבית+התמודדות בצמרת הגבוהה לאורך זמן=גידול מתמיד בקהל.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
(12-Sep-2014 10:53)אלון כתב: [ -> ]בעלים יציבים+קבוצה אטרקטיבית+התמודדות בצמרת הגבוהה לאורך זמן=גידול מתמיד בקהל.


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
לא אמרת כלום.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's