מכבי נתניה

גירסה מלאה: קדימה ליגת העל - המשחק נגד הפועל תל -אביב
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
סנטה מריה איזה פתיחת ליגה טובה בשביל מכבי נתניה

הפועל תל אביב התחזקה מאוד עם צירופם של פלח ואזולאי למרות שהם עדיין לא בכושר משחק מוסיף המון מלחמה אצל התל אביבים ! יש להם גם את מלכה קשר עם שליטה נהדרת בכדור שזהו השחקן הכי משמעותי שלהם מלבד ורמוט !! יש להם קבוצה טובה כאילו מסכנים אבל קבוצה טובה אנרגטית וראינו אותה מול מכבי תל אביב !

איזה קיץ עבר עלינו , אני מעדיף את הקיץ הזה על הקייצים של תקופת אשר אלון שהיה בוחר למכבי נתניה רק מי שנשאר ללא קבוצה שבוע לפני תחילת הליגה , או התקופה היבשה של לפני 2 עונות עם סגל של לשכת הרווחה !!!


בשער יעמוד לנו שוער הנבחרת , נכון שלומר שוער הנבחרת עושה לנו טוב ? אז זהו שלא כי רמת השוערים בליגה ירדה מאוד ואולי הדור הצעיר שגדל יתפוס מהר את מקומם של אלו עכשיו ! הפועל באר שבע עם שוער זר , מכבי ת"א שוער זר למרות שיש לה אחד השוערים הכי טובים לגיל שלו בספסל לוי , 2 החיפאיות זר , קאלה חצי זר פ"ת , בקיצר המון שוערים זרים !!! זה מראה על פיחות במעמד השוער בישראל לכן אריאל הרוש אם רוצה באמת להצליח בנבחרת או להגיע לחו"ל הדרך שלו היא להצליח בגדול במכבי נתניה ! אריאל הרוש - 0 ספיגות בהצלחה !

עמרי קנדה לא יהיה כשיר השבת בגלל פציעה אבל כחלון לא רע בכלל הגנתית הוא עולה על קנדה ובמשחק חוץ קשה כל כך פתיחת עונה זה חשוב מאוד שיבוא עם בטחון בהצלחה ילד !
ההגנה שלנו זה אומר סרגי ועידו לוי שני בלמים טובים סרגי מהיר משלים את כל בעיות ההגנה שלנו אם הם טובים להרוש לא תהיה עבודה ההגנה תלויה בהם !
שמעון הרוש - לא יודע איך לאכול את השחקן הזה מצד אחד מגלה ניצוצות מצד שני חורים כמו בולענים בים המלח ! שמעון הרוש צריך להיות יציב !! בהפועל מכירים אותו הכי טוב הם ישחקו עליו המון הוא חייב להיות בשיא הריכוז !

גבי ג'ורג'ו הוא העוגן שלנו בקישור האחורי , אני מסכים הוא לא דג'אני של פעם אבל הוא אנרגטי כל המשחק רץ משתולל ומכניס המון המון אנרגיות לא מתבייש לעלות מאחור ולתקוף את השער יש על מי לסמוך !
עומר פרץ עוד תפקיד שמנסים והוא מצטיין בו , הוא יהיה כשיר עד שבת למה ? כי יוסי מזרחי צריך אותו . מגן קשר חלוץ מה שצריך יש את עמרי פרץ נכס לקבוצה ולכל מאמן !!!

בקישור הקדמי יש לנו באנקר את ערן לוי , ערן שקט ותכליתי ונתניה מנצחת , ערן עצבני נטפל לשופט גם אם הוא צודק ויש לנו בעיה קשה עד כדי הרחקה !
שחקן הקישור השני ליד ערן הכי טבעי זה דיע סבע אבל הוא בנבחרת הצעירה , אם אני יוסי מזרחי פותח עם אביב אברהם כקשר שני !! מפתיע למה לא ? הוא יכנס ויתן את משחק חייו !!!! אבל אני לא יוסי מזרחי לכן בכלל לא בטוח שהוא יתפוס את עמדת הקשר השני ! עידן שריקי כקשר או בן שושן או דאבור גם אפשרות

בהתקפה אחד מהשניים
אור ברוך 100 אחוז משחק הוא חד הוא טוב ואולי יש לנו כבר מספר 9
השני יהיה עידן שריקי או עמית בן שושן

מה אנחנו צריכים על מנת לנצח ? נס !!! חחחח
לא ברצינות המון הקרבה ריצה 95 דקות שקט נפשי מחוייבות ולא לפחד לתקוף בכל הזדמנות לבעוט להציק הפועל תל אביב זה לא מכבי חיפה ולא מכבי ת"א , צריך ואפשר לנצח שם !!

מהיום מדברים רק ואך ורק על המשחק הבא
ויקי כחלון יותר טוב מקנדה הגנתית? וואלה?
כן זאת דעתי נסים !!

מקווה שבגביע הטוטו כמה שחקנים של הפועל יפצעו קל לשבוע שבועיים חחחחחח
ואתה מבסס אותה על...? כי אני ראיתי את ויקי כחלון, זה לא המגן הימני הבא של מכבי נתניה, עם כל חיבתי אליו כשחקן בית.
היה עושה טוב לו היה מבקש לצאת לעונת השאלה בליגה הלאומית ומשתפשף שם.
זה בכלל התפקיד הטבעי שלו בנוער? כי אני התרשמתי ממנו הרבה יותר לטובה כששיחק בתפקידים קידמיים יותר
(09-Sep-2014 17:19)עידן444 כתב: [ -> ]זה בכלל התפקיד הטבעי שלו בנוער? כי אני התרשמתי ממנו הרבה יותר לטובה כששיחק בתפקידים קידמיים יותר

ויקי מגן ימני בבסיס,את העונה הטובה ביותר שלו(כחריג גיל בנוער),עשה כמגן שמאלי.
הגנתית הוא טוב יותר מקנדה ראיתי אותו שחקן טוב עם עתיד גדול אנחנו מזלזלים בנתניה בשחקני הנוער שלנו אבל הנה נמני לא קבל הזדמנות בנתניה ופורח ברעננה
הנה ורמוט נפצע בקרסול זאת כבר בשורה טובה לשבת נקווה שיצטרך לנוח שבועיים
שישחק ויבריא אותנו לא מעניין כלום ואנחנו לא מפחדים מאף קבוצה או שחקן.. באים כדי לנצח בכל מגרש
ההרכב המועדף עלי לשבת:

שוער: א.הרוש

בהגנה: ש.הרוש, עידו לוי, סרגי, כחלון

קישור אחורי: גיורגי, פרץ(צלישר)

קישור קידמי: בן שושן, ערן לוי, ר.רול

חלוץ: ברוך
עמודים: 1 2 3
Reference URL's