מכבי נתניה

גירסה מלאה: טור של משה פרימו בדף הפייסבוק מהיום
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6
שלום חברים, הדברים הבאים שאני כותב הם לאוהדי מכבי נתניה שמבקשים שאביע את דעתי על מצב הקבוצה שבועיים לפני פתיחת הליגה. ( בתקוה כמובן שיהיה סוף סוף שקט במדינה). אז ככה, לכל המודאגים, נכון לעכשיו אני יכול לחתום על כך שיש רק 4 קבוצות שטובות יותר ונראות טוב יותר ממכבי נתניה והן הקבוצות הבטוחות בפלייאוף העליון. מכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל ק"ש והפועל ב"ש.
נתניה לא אמורה להיות במאבק על האליפות עם קבוצות אלה. כל יתר העשר כולל נתניה לא יודעות בעצמן מה יכולתן. אני כבר רגיל ומשופשף שמשחקי אימון מדאיגים את האוהדים, אני עכשיו כלל לא מודאג. להזכירכם חששתי מאד מהקבוצה שהכין טל בנין לליגה והתרעתי ובסוף צדקתי שהקבוצה תרד ליגה. זה לא המצב כעת, אני גם זוכר את תחילת האימונים עם מוטי איווניר שניצחנו את כולם ובמחזור הראשון הובסנו בהרצליה ע"י אשדוד 6:0. כאוהד חשוב להיות מודאג ומוטרד, אנחנו רוצים את הטוב ביותר, ליגת העל היא לא הליגה הלאומית, יהיו לנו הפסדים ואכזבות, להגיד לכם שזו הקבוצה הטובה ביותר שאפשר היה להעמיד? גם בזה אני לא שלם. נקודת האור שלנו היא המאמן יוסי מזרחי הותיק והטוב שיודע היטב מה צריך לעשות. בואו נמתין לליגה, שם נראה את היכולת האמיתית של יתר 9 הקבוצות שיתמודדו עם נתניה על מקומות 5-14, רק אז נוכל להביע עמדה יותר עיניינית. אין לי בכלל ספק שתוך כדי תנועה נתניה תדע לעשות את השינויים הדרושים, יוסי מזרחי לא ירצה להיכשל ובטח הבעלים אלי שגב לא בא לשנה אחת ולהכשל. בואו נקווה לטוב,תוך כדי הליגה אוכל כמובן להביע את עמדתי גם כאן וגם כמובן בתקשורת בה אני מופיע. בהצלחה לכולנו, אתם האוהדים מאד חשובים, לא לבוא למשחקים עם אנרגיות לא טובות זה בטח לא יעזור לשחקנים.... אז בהצלחה לכולנו.
שאלה לי אליך פיליפצוק , האם נראה לך הגיוני שעיתונאי יטוס למחנה האימונים של הקבוצה על חשבון הקבוצה ובנוסף ילבש את בגדי היצוג של הקבוצה במחנה ?
(10-Aug-2014 18:31)זיו פלם כתב: [ -> ]שאלה לי אליך פיליפצוק , האם נראה לך הגיוני שעיתונאי יטוס למחנה האימונים של הקבוצה על חשבון הקבוצה ובנוסף ילבש את בגדי היצוג של הקבוצה במחנה ?

גם לא נראה לי עיתונאי/אוהד שמסקר/מקנטר את הקבוצה שהוא אוהד ומנסה לסדר לכאורה דרך המדיה חוזים לשחקנים/חברים שלו.
אז איך אתה מעלה את השטויות שהוא כותב
(10-Aug-2014 18:31)זיו פלם כתב: [ -> ]שאלה לי אליך פיליפצוק , האם נראה לך הגיוני שעיתונאי יטוס למחנה האימונים של הקבוצה על חשבון הקבוצה ובנוסף ילבש את בגדי היצוג של הקבוצה במחנה ?

כן

כל עיתונות הספורט בארץ היא פרטאצ' ופלופ אחד גדול.

כל הכתבים הם קודם כל אוהדים וכותבים ע"פ רצונם ולא ע"פ המציאות.

היוצא מהכלל זה כשלכתב יש גם אינטרס כלכלי ולא אינטרס של אוהד ואז יש לו פוזיציה נוספת, אבל אין מקרה שהאמת תגרום לו לכתוב משהו שסותר את אחד משני האינטרסים הנ"ל.

לכן זה הגיוני מה ששאלת
(10-Aug-2014 18:38)זיו פלם כתב: [ -> ]אז איך אתה מעלה את השטויות שהוא כותב

מי החליט שזה שטויות, אתה?
ואני טוען שכל מה שהחבר שלך כותב זה חרטא אחת גדולה אז מה, זה לא אומר שאני צודק.
אתה תמיד צודק גם כשאתה לא צודק אתה צודק

ובנתיים כל מה ש״החבר״ שלי כותב וכתב מתגלים כדברים נכונים זה שאתה לא מוכן לקבל אותם זאת בעיה שלך
לצערי אני מסכים עם זיו..
(10-Aug-2014 18:49)זיו פלם כתב: [ -> ]אתה תמיד צודק גם כשאתה לא צודק אתה צודק

ובנתיים כל מה ש״החבר״ שלי כותב וכתב מתגלים כדברים נכונים זה שאתה לא מוכן לקבל אותם זאת בעיה שלך

מה זה נכונים, אחד לאחד.

(10-Aug-2014 18:53)טל.מ כתב: [ -> ]לצערי אני מסכים עם זיו..

כמה "מפתיע"!
העיקר פרימו שכנראה מושקע בקבוצה הוא עיתונאי/אוהד אובייקטיבי
עמודים: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's