שיווק שיווק שיווק...
|
30-Jul-2013, 20:04
הודעה: #11
|
|||
|
|||
שיווק שיווק שיווק...
אין צורך שאני יגיב כל פעם: ״נרשם באקסל״ נכון?
חושב שהרעיון של שמירת המנויים הוא הכרחי. החל מהשנה המנויים יקבלו כרטיס חכם אם אני לא טועה. כלומר, החל משנה הבאה לא יצטרכו לחכות למנוי או חלוקה אלא ישארו עם המנוי הקיים. דבר זה יאפשר מעקב קל יותר מתן הטבות למנויים קיימים, מבצעים מיוחדים וכו׳ גם הרעיון של שמירת תלבושת אחת אחידה הוא חשוב, בדומה לקבוצות הגדולות ביבשת, שכל שנה מוציאות סט מדים חדש (בית וחוץ) אבל עדיין שומרת על ״סט שלישי״ שהוא הסט הייצוגי של המועדון. צבעי הסגול-כחול בברצלונה, לבן בריאל וכו׳ מבסוט מכם |
|||
30-Jul-2013, 20:19
הודעה: #12
|
|||
|
|||
RE: שיווק שיווק שיווק...
אלה רעיונות מצוינים למחלקת שימור לקוחות לפי דעתי צריך להתמקד בגיוס והבאת צופים ומנוים חדשים רצוי כמה שיותר צעירים שמחפשים קבוצה לאהוד וגרים בנתניה אותם צריך למשוך .
|
|||
30-Jul-2013, 20:24
הודעה: #13
|
|||
|
|||
RE: שיווק שיווק שיווק...
אחת לכמה זמן לעשות מפגשי שחקנים אוהדים או במתחם האימונים או אפילו באיצטדיון
|
|||
30-Jul-2013, 21:22
הודעה: #14
|
|||
|
|||
RE: שיווק שיווק שיווק...
אהבתי זיו
Sent from my ST27i using Tapatalk 4 Beta מפגר ולא אופטימי. |
|||
30-Jul-2013, 21:24
הודעה: #15
|
|||
|
|||
שיווק שיווק שיווק...
אבל מה נעשה במפגשי אוהדים האלה? מה ההבדל בין היוזמה של ארגון האוהדים להיפגש לפני במשחקים בדאג-אנד-טוני?
|
|||
30-Jul-2013, 21:44
(הודעה זו נערכה לאחרונה: 30-Jul-2013 על ידי 21:49 זיו פלם.)
הודעה: #16
|
|||
|
|||
RE: שיווק שיווק שיווק...
(30-Jul-2013 21:24)gilad.wagner כתב: אבל מה נעשה במפגשי אוהדים האלה? מה ההבדל בין היוזמה של ארגון האוהדים להיפגש לפני במשחקים בדאג-אנד-טוני? למשל אימונים פתוחים לקהל במתחם האימונים כאשר תינתן אפשרות להצטלם עם השחקנים ובנוסף לרכוש מרצנדייז אני בטוח שבמתחם המפואר שלנו ניתן להקים חנות קטנה עד שנגדל לחנות בתוך האיצטדיון אפשר לשתף פעולה עם אירגון האוהדים בהקשר למרצנדייז כמובן במחירים שפויים בתור אחד שיש לו מחלה שנקראת איסוף חולצות כדורגל(יש קרוב ל 46 חולצות שונות) אני אשמח לרכוש חולצות משחק של קבוצתי בעונה הקודמת היה שיתוף פעולה בין הספונסר הראשי לבין נציגי האוהדים(עמית וגם אתה ווגנר הייתם קשורים לנושא) שכל מי שרכש מנוי בסכום מסוים קיבל במתנה חולצת משחק חבל שגם השנה לא היה ניתן לעשות זאת זה היה מושך עוד כמה מינויים |
|||
30-Jul-2013, 21:50
הודעה: #17
|
|||
|
|||
שיווק שיווק שיווק...
היתה ביציע המזרחי חנות לרכישת מרצ׳נדייז לקראת החצי השני של הליגה.
מרקו רויס - לא מילה גסה ! |
|||
30-Jul-2013, 21:54
(הודעה זו נערכה לאחרונה: 30-Jul-2013 על ידי 21:56 זיו פלם.)
הודעה: #18
|
|||
|
|||
RE: שיווק שיווק שיווק...
(30-Jul-2013 21:50)טל.מ כתב: היתה ביציע המזרחי חנות לרכישת מרצ׳נדייז לקראת החצי השני של הליגה. זאת הייתה חנות של אירגון האוהדים אבל שיתוף פעולה מצד אירגון האוהדים והקבוצה לגבי מרצ'נדייז רשמיים של הקבוצה והאירגון יכול למשוך עוד אוהדים תחשוב אב הולך עם הבן שלו למשחק ופתאום הבן רואה את החנות שבחזית שלה יש את המדים של הקבוצה כשזה יהיה במחיר שפוי (350 ש"ח לחולצה זה לא שפוי ) אבל 100 ש"ח עד 150 זה הגיוני טל אתה ראית את החנות של מכבי חיפה בקניון חיפה ? פשוט מדהימה כיאלו נכנסת לחנות באירופה |
|||
30-Jul-2013, 21:57
(הודעה זו נערכה לאחרונה: 30-Jul-2013 על ידי 21:58 טל.מ.)
הודעה: #19
|
|||
|
|||
שיווק שיווק שיווק...
אני בעד הכל ! רק אני מבין שבנתניה אין כסף לכלום. לא יודע מה העלויות מצד המועדון להרים דבר כזה אבל אני מבין שכל מה שיעלה כסף לא רלוונטי כרגע.
ולהשוות אותנו למכבי חיפה זה קצת מיותר. איפה אנחנו ואיפה הם .. חנות המרצ׳נדייז לא בנתה קהל.. זה הפוך קודם היה קהל אחכ היה ביקוש למרצ׳נדייז. מרקו רויס - לא מילה גסה ! |
|||
30-Jul-2013, 22:02
הודעה: #20
|
|||
|
|||
RE: שיווק שיווק שיווק...
לדעתי לעשות מפגש של בעלי מנויים והנהלה, לצורך שאלות ותשובות.
הייתי מוסיף במפגש גם בחירת התלבושת לעונה הבאה, ואפילו.... בחירת המנון שיושמע בפתיחת כל משחק בית כנהוג (קיבינימט). אני מת שנהיה לקבוצה הראשונה בארץ שיהיה לה המנון (לא שיר, ברגעים קשים). ההמנון ייצג אותנו , את מכבי נתניה ואת העיר נתניה ויתן לאוהדים תחושת גאווה. ההמנון יוכל לשמש גם באירועים שונים ברחבי העיר. אני מדגיש המנון של הקבוצה ושל העיר. מפגר ולא אופטימי. |
|||
|
Share/Bookmark (Show All) | |||||||
משתמשים שצופים באשכול זה: 3 אורחים