מכבי נתניה

גירסה מלאה: תודה רבה לבעלי הבית בנתניה על בניית קבוצה איכותית
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
דוגרי לא חשבתי שהבעלים ישקיעו כבר מהעונה הראשונה בליגת העל בצורה כזאת יפה , אני יכול לומר בוודאות שאני מרגיש שזאת חזרת האימפריה , דבר ראשון ההחתמה של יוסי מזרחי ל 3 שנים אמרה לי שזה כבר מראה על רצינות של בעל בית שחושב לטווח ארוך .
דבר שני הבאת מאמנים ברמה גם למחלקת הנוער זה מראה על רצון לבנייה לטווח ארוך פשוט מדהים !!! זה אולי הכי חשוב לעתידה של מכבי נתניה !
הדבר השלישי זה ההשקעה בהבאת שחקנים איכותיים למכבי נתניה , לא עוד רכבות שחקנים ומבחנים ושחקנים שמוחתמים בשקל עם הימור של פגעת לא פגעת , אלא כאלו עם רקורד כמו סראנסה שחקן נבחרת ברזיל כשרון גדול בזמנו שיש לו עוד שנתיים לתת לפחות ! בלם כמו שארפה ולא איזה צ'קמייקה מובטל מפולין . בכללי למרות שבתקופת יאמר השקיעו הרבה יותר כסף אני מבסוט ממה שהבעלים עכשיו עושים מאשר בתקופת יאמר !
שוער יש לנו לכמה שנים טובות וזה שוער רעב להצלחות רעב להכרה עונה טובה והוא שוער הנבחרת תזכרו ששמעתם את זה כאן לראשונה ! לעומת לירן שטראובר שהגיע לכאן שבע פגוע מאוהדי מכבי ת"א . הבלם לואיס מארין היה בול פגיעה של אלי גוטמן , אבל הנפילות ברכש של גוטמן הפילו את החשק של יאמר להמשיך , יוסי מזרחי גורם לכל שחקן לתת אקסטרה למועדון וזה גורם לאלי שגב רצון להצעיד את המועדון יותר לעומת אלי גוטמן שהביא זרים ושחרר אחרי חודש .!!!!

בן שושן כרגע באמצע הקריירה לא כמו אופיר חיים שבא לדפוק קופה לפני הפנסיה , זה לא אותו חומר שחקנים זה שחקנים עם רצון להצליח ! אני כבר לא מתרשם ממנשקי החולצות ומבין שהכל זה כסף מה שפעם לא יכולתי להבין , אבל יש הבדל אין פזרנות אבל יש השקעה טובה ומחושבת בפינצטה !

דוגרי לא יודע איך העינינים ימשיכו להתקדם האם התקציב יספיק לעוד 2 מגינים טובים לפחות ברמה של פינאס ימני ושמאלי , לא יודע איך יושלם הקישור , חנן ממן , סולליך , גורדנה , סבע , נאסר , אוייסטננד , וגם לגבי החלוצים לא יודע מי ומה יגיעו .
אבל אם זה הכיוון כמו הבלם שארפה והקשר הנסוג סראנסה אז אני מה זה מבסוט !!!

התקווה הגדולה שלי שהאוהדים הרבים לא יבעסו את התחת וירכשו מנויים בכמויות על מנת לתת פידבק טוב לבעלים על ההשקעה גם הכספית ובמיוחד המחשבתית ארוכת הטווח !!!

ותודה ליוסי מזרחי ולשי הולצמן שאתם לא יס מנים כמו עטר בזמנו
אפשר תקציר ?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
תודה לשגב שהביאנו עד הלום.
חכה,בן שושן לא חתם,שרפא ההואלא חתם,בנתיים הבאנו רק את דודו הברזילאי ובסגל שיש עכשיו ניהיה פליאוף תחתון,חכה קצת עם התודות,תודה אומרים בסוף
מה אתה מדבר סתם לפני שמישהו חתם????
בנתיים אין לך לא בלם לא מגנים ולא קשרים התקפיים לא חלוץ ולא כלום.
תמחק את הפוסט ותחזיר אותו כשהסגל יהיה מלא.
אותי מעניין מי זה זאב רווח שנחת עלינו לפתע וכל הפוסטים שלו הם עם אג'נדה...
מי עומד מאחורי הטיפוס "צדיק אוריגינאל" (מחגיגה בסנוקר)
סתם יוזר שמסתלבט עלינו וחלק מהאנשים זורמים עם הפוסטים הטיפשים האלה
תודה אומרים כשרואים מגמה והשקעה של ההנהלה. ולא בסוף.
הם עובדים ומשקיעים.
בלי שגב היינו מחפשים לשרוד בליגה 2

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
(10-Jun-2014 18:31)אריאל כתב: [ -> ]אותי מעניין מי זה זאב רווח שנחת עלינו לפתע וכל הפוסטים שלו הם עם אג'נדה...
מי עומד מאחורי הטיפוס "צדיק אוריגינאל" (מחגיגה בסנוקר)

לדעתי זה נחום של שנה שעברה...
לא רע לפרגן על המגמה של הבעלים והסגל המקצועי

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
עמודים: 1 2 3
Reference URL's