מכבי נתניה

גירסה מלאה: דודו חתם לעונה אחת במכבי נתניה.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5
את אחת הרכישות הגדולות בתולדותיה, כשהחתימה את קשר נבחרת ברזיל לשעבר, אשר על המו"מ עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. השחקן בן ה-31 מגיע מאופי כרתים היוונית

מנבחרת ברזיל לליגת העל. דודו (צילום: אימג'בנק, Gettyimages)
העולה החדשה מכבי נתניה השלימה הערב (חמישי) את אחת העסקאות הגדולות בתולדותיה, כשהחתימה לעונה אחת את הקשר הברזילאי דודו סארנסה, אשר על המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הקשר חתם בקבוצה באמצעות סוכנו ניר קרין ויהיה הזר השני של יוסי מזרחי בעונה הבאה, לצד לארי קאיודה הניגרי.

דודו ירוויח 225 אלף יורו לעונה ובחוזהו כלולים בונוסים על זכייה באליפות, זכייה בגביע המדינה והעפלה לאירופה. השחקן צפוי לנחות בישראל בעוד כשבועיים וחצי ולפתוח את האימונים עם חבריו החדשים. דודו הוא שחקן הרכש השני שמצטרף למכבי נתניה הקיץ וקדם לו מגן/קשר מכבי אחי נצרת, אנס דאבור (23), שחתם לשלוש שנים. בנוסף, הצטרפו לסגל שחקני הנוער של בית"ר טוברוק איאד אבו עביד וראול גרשומוב.
דודו החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצת ויטוריה בברזיל, ובגיל 21 עבר לשחק ביפן במדי קשיווה רייסול. אחרי תקופה קצרה הוא נרכש על ידי ראן הצרפתית, במדיה שיחק 15 משחקים וכבש שער אחד ב-2004/5. לראן הוא הגיע כבר כשחקן נבחרת ברזיל, איתה זכה בקופה אמריקה ב-2004 ובסך הכול רשם 11 הופעות במדי הסלסאו. את שמו באירופה עשה דודו בצסק"א מוסקבה, אז היה חלק מחבורה ברזילאית שהובילה את הרוסים לשתי אליפויות ושני גביעים. אחרי שלוש שנים, אולימפיאקוס היוונית רכשה אותו באוגוסט 2008 תמורת שישה מיליון יורו ואיתה זכה הקשר המרכזי בשתי אליפויות וגביע. ב-2011 הוא חזר לברזיל וחתם באתלטיקו מיניירו, אחרי עונה עבר לגויאש ובינואר 2014 שב ליוון והיה שותף לקמפיין המוצלח של אופי כרתים.

נתניה עדיין מנהלת מגעים מתקדמים עם הבלם הצרפתי סופיאן שרפה שאמור לחתום כשיוסדר שחרורו מאומוניה ניקוסיה. קשר הפועל ירושלים דייגו קאשובה יצטרף לאימונים וינסה להרשים את יוסי מזרחי. בימים אלה לוקחים חלק מסגני הסגל בפרויקט הכנה פיזית ועוברים אימונים בחוף הים, בחדר הכושר ובמגרש. את האימונים מעבירים עוזר המאמן שי הולצמן, מאמן הכושר אלכס בר ציון והמנהל המדעי ד"ר איציק בן מלך.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
מזל טוב !!!!!
הלוואי שיצליח כמו שלואיס מרין הצליח בנתניה...
נקווה שהוא יבוא עם מוטבציה ויוכיח את עצמו, אם כן זו החתמה מעולה.
האם הוא עבר בדיקות רפואיות?
האם מישהו בחן את הכושר שלו?
האם הביאו אותו רק בגלל הרקורד שלו?
האם יש לנו אופציה ראשונית לגבי העונה הבאה?
האם ערן לוי ייתן לו לבעוט את הבעיטות החופשיות? Tongue
(05-Jun-2014 23:21)ORENARIEL כתב: [ -> ]האם הוא עבר בדיקות רפואיות?
האם מישהו בחן את הכושר שלו?
האם הביאו אותו רק בגלל הרקורד שלו?
האם יש לנו אופציה ראשונית לגבי העונה הבאה?
האם ערן לוי ייתן לו לבעוט את הבעיטות החופשיות? Tongue

האם סיימת לחפור?
קבלו איזה חילוף של דודו...


מקווה שההחתמה הזאת תרגיע כמה אנשים פה (ואם טל מרוצה כבר המהלך הזה הצדיק את עצמו...).
מה שחשוב במקרה כמו שלנו זה לפגוע בול בחיזוק. האיכות יותר חשובה מהכמות וזאת לדעתי הסיבה לקצב העבודה הלא מהיר אבל המאד מדויק.
אין ספק שיבחרו פה שחקנים בפינצטה ולכן לא נקבל כותרת כזאת כל יום. בוא נתרגל למצב הזה (עד כמה שזה קשה לכולנו) ונראה מה מבשלים לנו בעונת המלפפונים הכי איטית שהיתה לנו בשנים האחרונות.
אם האיש הורגל למגרשים דוגמת זה שבסרטון של החילוף, אולי כדאי לשקול חזרה לקופסא כדי להקל עליו את ההתאקלמות... [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
(06-Jun-2014 1:15)עודד מ. כתב: [ -> ]אם האיש הורגל למגרשים דוגמת זה שבסרטון של החילוף, אולי כדאי לשקול חזרה לקופסא כדי להקל עליו את ההתאקלמות... [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]

אם הוא הורגל לאווירה כזאת,תצטרך למכור מנוי בשקל
עמודים: 1 2 3 4 5
Reference URL's