מכבי נתניה

גירסה מלאה: טל בן חיים מועמד להצטרף
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
"מכבי נתניה: טל בן חיים מועמד להצטרף

בקבוצה החליטו ללכת על הבלם הוותיק. קייבו מעוניינת בחלוץ קאיודה, שמעדיף להישאר במדי העולה החדשה לליגת העל


טל בן חיים עשוי לחזור לשחק בישראל בעונה הקרובה ולנחות דווקא במכבי נתניה. בשבועות האחרונים נקשר שמו של בן חיים למכבי חיפה, אולם ייתכן כי הוא יסגור בסופו של דבר מעגל וישוב לכדורגל הישראלי לעולה החדשה. בנתניה רוצים להתחזק בבלם בעל שיעור קומה וחשבו בתחילה רק על אופציה של בלם זר, אולם בימים האחרונים עלתה אופציית בן חיים והמהלך עשוי להתקדם בקרוב.

קייבו האיטלקית פנתה לקבוצת הארטלנד הניגרית במטרה לרכוש את חלוץ נתניה לארי קאיודה. האיטלקים קיבלו המלצות על החלוץ הצעיר וניסו לברר באילו תנאים יוכלו לרכוש אותו. הארטלנד שלחה מכתב לקייבו ובו הסבירה כי אופציית הרכישה של כרטיס השחקן של קאיודה נמצאת אצל מכבי נתניה שכבר הודיעה שתממש אותה.

גם קאיודה קיבל את המסרים מסוכנו בדבר ההתעניינות של קייבו, אבל הבהיר כי הוא מעוניין להישאר במכבי נתניה גם בעונה הבאה. "טוב לי בישראל ובנתניה. מתייחסים אלי יוצא מן הכלל ואשתי מאוד מאושרת", אמר החלוץ לסוכנו. בנתניה טענו כי העיכוב בהעברת הכספים להארטלנד היה טכני בלבד וכי הסכום בגובה של 250 אלף דולר לרכישת הכרטיס יועבר בתוך זמן קצר. בנתניה משוכנעים, אגב, שקאיודה יימכר בעתיד בסכום גבוה הרבה יותר לקבוצה ממערב אירופה.

הישארותו של קאיודה בנתניה עלולה לטרפד את החתמתו של דודו ביטון. סוכנו של ביטון דודו דהאן נפגש אתמול עם הבעלים אלי שגב והציע לו את השחקן שמיעט העונה לשחק בבלגיה. עלותו של ביטון לעונה מסתכמת ב-1.5 מיליון שקל וכאמור אם קאיודה נשאר, ספק אם נתניה תצרף גם את ביטון. גם שמותיהם של לירוי צעירי וחנן ממן עלו בפגישה בין שגב לדהאן, אבל טרם התקבלה בנתניה החלטה לגביהם.

בחלק ההגנתי, שקלו בנתניה ללכת על מוחמד זבידאת מסכנין, אבל מועמדותו ככל הנראה ירדה."

וואלה ספורט.
כאילו מה משחקים כל העונה עם חלוץ אחד קיןדה גמר את כל התקציב ? אם זה לא היה יניב טוכמן הייתי אומר שטויות אבל הוא עיתונאי רציני ככה שזה ממש מוזר.
אני אומר תצרף גם את בן חיים וגם את ביטון וגם את דוידזדה וגם את עומר דמארי.
באיזה תפקיד משחק זבידאת?
אהה, בסדר...
ולי קוראים פול מקרטני.
(23-May-2014 0:26)פיליפצוק כתב: [ -> ]ולי קוראים פול מקרטני.

שתדע לך, אתה אובריטד ומלבד Live and Let Die לא היה לך שום שיר ששווה משהו...
Reference URL's