מכבי נתניה

גירסה מלאה: קצת על כלכלה בליגה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
מסכים עם אריאל אבל מכבי ת"א כבר בתקופה שאחרי שהכל נשרף בבישולים של נמני ו איווניר הם הביאו אחלה צוות של שפים שתיקן כמעט הכל ומה שלא יתוקן בקרוב לא לשכוח שזה מכבי ת"א המועדון הכי גדול בארץ ולא גחמה של איש אחד כמו איזי שרצקי למשל.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
יש כאן עוד נקודה

בכדורסל נוצר מצב בו מכבי ענקית ביחס לליגה. בארץ יש מספר מסויים של אוהדי כדורסל , ברגע שייצרת מפלצת כמו מכבי תא , אין עוד מקום לקבוצה בסדר גודל הזה בכדורסל. כלומר אין מספיק אוהדים בשביל שיהיו כמה קבוצות בסדר הגודל של מכבי תא.

אני בטוח שכך גם בכדורגל.
ברגע שמכבי תא תגיע לגודל מסויים שיתבטא במכירות מרצנדייס ומנויים , כבר לא יהיה מקום לעוד קבוצה בגודל הזה בכדורגל , ואז יהיה מאוחר מידי לעצור אותם.
גם בלי גולדהאר הם המועדון הגדול בארץ.
בינתיים הם תחנת מעבר למאמנים ושחקנים לקבוצות בינוניות באירופה.מכבי ת״א כדורסל הם שם דבר בכדורסל האירופי ומכבי ת״א כדורגל אפילו לא מתקרבת לשם.למכבי ת״א כדורסל רוצים להגיע מאמנים/שחקנים בעלי שם מאירופה בניגוד למכבי ת״א כדורגל שמהווה תחנת מעבר.אין מקום להשוות בין השניים ולכן אני טוען שתמיד אפשר להפתיע.למזלה של מכבי ת״א העונות האחרונות לא היו מהמוצלחות של מכבי חיפה והפועל ת״א ולכן לא היו לה מתחרות רציניות לתואר.אני טוען שניהול נכון השקעה נכונה בנוער,אי ויתור על נכסים אנושיים וגב כלכלי,אפשר יהיה להתגבר על פער כלכלי.ברגע שיהיו 3-5 קבוצות כאלה בליגה לא בטוח שמכבי ת״א תיקח אליפות בקלות כל שנה...
בדיוק עכשיו עמיחי שפיגלר דיבר על אתלטיקו מדריד ואמר " לא תמיד הכסף מנצח" והם באמת הדוגמא שכל הקבוצות היותר קטנות צריכת ללמוד ממנה עם פחות מרבע תקציב הם בעמדה לאליפות אירופה .

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
לא תמיד
אבל בדרך כלל הן זוכות

שנה הבאה ברצלונה ריאל ועוד קבוצות יפרקו את אתלטיקו , כלומר יקנו את כל השחקנים.
על פניו נראה שאכן בעתיד הקרוב מכבי ת"א תשלוט בכדורגל ותיקח את רוב האליפויות.
אבל צריך לזכור שהקהל של מכבי ת"א הוא קהל מפונק, קהל של ניצחונות, חסר סבלנות ועם זיכרון קצר.
כשיגיע הכישלון הראשון (וזה יכול לקרות גם בעונה הקרובה) יגיעו איתו הקללות, ההפגנות, האלימות וכו' וכו'. אני בספק אם מיץ' גולדהאר ימשיך להשקיע במצב כזה...
חוץ מזה אני מאוד מקווה שמנהלת הליגה שתקום תיישם מודל כלשהו של הגבלת שכר כמו שקיים באן בי איי ואז זה ימנע מצב שקבוצה אחת שולטת בכדורגל והתחרות תגבר.
הלוואי.....
מצד שני... יש בעלים של קבוצת NBA יהודי שאף על דיבור שטויות.
הוא טחון בכסף ופנוי... אולי ירצה לבוא לחזק את הבעלות אצלנו???

שווה לשלוח אליו את לואיס מריןןןןןןן שיגיד מילה טובה
פער כמו בכדורסל יהיה אם מכבי תא תהיה משתתפת קבוע בצ'מפיונס ותצליח להתמודד בשתי החזיתות

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
מיץ' גולדהאר, הבעלים שלא הרבה להתראיין העונה, שחרר לחץ: "אני גאה בכולם במועדון. אני מאוד נרגש. עדיין יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. אנחנו צריכים להנות מהרגע אבל כמובן שהפרויקט לא הסתיים. אנחנו מתחילים להתפתח כקבוצה ולשחק כקבוצה. יש לנו הרבה מקום לשיפור אבל הדברים מתחברים בצורה טובה ומתפתחים כמו שאני רוצה. אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך בבנייה שלב אחרי שלב והתוצאות כבר יגיעו. צריכים להמשיך לעבוד על האימונים שלנו, על האיכויות ולעבוד קשה. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

על השאלה עד מתי הוא ימשיך במכבי, אמר: "אני אשאר פה כל עוד אני נהנה להיות כאן וכל עוד אראה מחויבות לתהליך שנבנה פה.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's