מכבי נתניה

גירסה מלאה: קופות, כרטיסים והמשך מכירה לגמר הגביע לקראת המשחק מול אחי נצרת:
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
אנשים חיים בסרט,מציע שיכינו פופקורן לכולנו.
ה11/12 אלף בחצי גמר זה נתון שאיש(ראלי) לא חשב עליו בהתחשב שב3 חצאי הגמר היו כ8000 נתנייתים.
למכור מעל 9000 כרטיסים ב3 ימי המכירה הראשונים ולהתווכח האם נגיע ל13/14/15 או 18/19 בגמר,אלו מספרים דימיוניים שרק המחשבה עליהם מרגשת.
כל נתנייתי שרוכש בשער 2 או 1 או בחלקים התחתונים של 2 או 3 זה רווח נקי של נתנייתי אחר שלא צריך לשבת בשער 8 וכניראה ב5-7 וכך צריך להסתכל על זה.
איש לא עושה תחרות עם אוהדי הפועל ב"ש וצריך להוכיח שאנחנו נביא לגמר כמות גדולה יותר מהכמות שהגיעה מב"ש ב97(והנתונים שהם מציגים לא נכונים,בדיוק כמו שמספרים שאוהדים מציגים כל משחק ובחצאי הגמר עד היום לא היו נכונים).

לגבי המנויים,מכבי נתניה מעולם לא הצטיינה במכירת מנויים וכל מבצעי המכירות המוקדמים כולל המחירים המסובסדים של חבר/תעשיה אווירית/הסתדרות המורים/בית הנבחרים/הכנסת, הביאו אותנו למספרים שנגיע אליהם אחרי 4 ימי מכירה לקראת הגמר ושוב,זה נתון מרשים ומרגש(שבאפריל רוכשים מנוי למשחקים שיתחילו בעוד 4 חודשים בלי לדעת את פני הקבוצה).

אז נכון שהכמויות בחצי ובגמר לא מצביעות על הכמויות בעונה הסדירה ונכון שחלק לא מבוטל מאלו שרכשו מנויים בשבוע האחרון הם אותם אלו שרוכשים כל שנה,אך אין ספק שמדובר במגמה ובגלל שאני מאמין באמונה שלמה ב"אמונות תפלות",אני עוצר ת'משפט בשיאו...
עמודים: 1 2 3
Reference URL's