מכבי נתניה

גירסה מלאה: במלים ברורות
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
יש להצהיר בצורה ברורה וללא היסוס: מעתה ועד משחק הגמר ועד בכלל, אין לשחקנים מה להתאבד על המגרש. יש להגיע לשבעה במאי ללא פצועים כלל וללא בעיית צהובים. הכל צריך להיות ממוקד בשתי מטרות אלו. לצורך זאת יש לעלות עם שחקני נוער, ולא להיבהל אם זה מביא לתוצאות לא נעימות. השיבה לליגת העל כבר בכיס, ולכן היא נעשתה למטרה שכבר אין שום סיבה לסכן שחקנים למענה. זו הדרך בה צריך לנקוט, כשלא איכפת לנו למי מקבוצות הליגה האחרות זה עוזר ולמי מקלקל.
אי אפשר להרוס את עיקרון הפייר פלי ולא עולים עם הנוער. יש סגל רחב - ישתמשו בכולו וזה מה שמזרחי יעשה כבר היום.
בוא תלמד, קבוצת כדורגל זה לא קומקום חשמלי, לא ניתן להרתיח רגע לפני שיש צורך בכך ולקבל תמורה מלאה בהתאם.
צריך לשמור על מתח חיובי בכל התקופה הקרובה ולהריץ את כולם תוך הקפדה על עניין הכרטיסים והפציעות.
(21-Apr-2014 15:05)טל.מ כתב: [ -> ]אי אפשר להרוס את עיקרון הפייר פלי ולא עולים עם הנוער. יש סגל רחב - ישתמשו בכולו וזה מה שמזרחי יעשה כבר היום.

אינני גורס שיש להעלות על טהרת שחקני נוער, אבל שחקני סגל צריכים להיות משותפים לפי שיקולים של שמירת מתח גופני אופטימלי ולא לצורך השגת נקודות בכל מחיר. ארבעה ימים לפני חצי הגמר שיחק ערן לוי נגד הפועל פ"ת, ואני מניח שהבדיקות שהוא עבר העלו שהשתתפות תועיל יותר מהיעדרות. דהיינו, היעדרות תוציא אותו משטף של כשירות ומתח גופני חיובי.

לשיקולים מסוג זה אני מכוון.

(21-Apr-2014 16:06)פיליפצוק כתב: [ -> ]בוא תלמד, קבוצת כדורגל זה לא קומקום חשמלי, לא ניתן להרתיח רגע לפני שיש צורך בכך ולקבל תמורה מלאה בהתאם.
צריך לשמור על מתח חיובי בכל התקופה הקרובה ולהריץ את כולם תוך הקפדה על עניין הכרטיסים והפציעות.

הגבתי לטל לפני שראיתי את תגובתך...
יש לנו את המאמן הכי מנוסה בארץ שפותח בעונה הבאה 21 שנות אימון רצוף הוא ממש לא צריך עזרה בנושא הזה לפחות אני רגוע.
יגאל יהב - אני אוהב לקרוא את הדברים שאתה מעלה כאן, אבל עכשיו זה נראה כאילו בחיים שלך לא בעטת בכדור. רוב הקבוצות שחושבות 'לשמור על עצמן' בסופו של דבר לא משיגות את המטרה. חדות פיזית ומנטלית חשובה הרבה יותר. לישון שבועיים וחצי ואז להתעורר לגמר גביע זו טעות.
Reference URL's