מכבי נתניה

גירסה מלאה: לא אוהד ליברפול אבל חייב לשתף.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
Nadav Zenziper
קטעים מרגשים שכתבו חבריםשכדאי לכל אוהבי המשחק הזה לקרא.
טוטי ברומא, מאלדיני במילאן, בופון ביובה גם אחרי ירידת ליגה, אלו סמלי מסורת ולא כסף.. אליהם כמובן משתייך סטיבי ג׳י שלא עזב מעולם את אנפילד, גם כשליברפול טבעה.. היום אחרי נצחון ענק על הסיטי והשייחים, אסף את החברים לעיגול אמצע, כשהוא מזיל דמעות ואמר שאלו היו 90 הדקות הארוכות בחייו.. אין אחד שמגיעה לו אליפות יותר משמונה לב אדום, עוד 360 דקות.. הרכבת לאנפילד כבר כמעט מלאה..
אורי משיח
לא מצליח להירדם. רואה את התמונות שלפני הזוועה והטרגדיה כאילו לא חלפו 25 שנה. האסון ששינה את פני הכדורגל הבריטי. משחק חצי הגמר בין ליברפול לנוטינגהאם פורסט שנערך בעיר שפילד באצטדיון הילסבורו, הוליד טרגדיה אנושית מזעזעת כאשר השער שהכיל את אלפי אוהדי ליברפול התמלא ומהדוחק הרב והמחדל המשטרתי שקדם לו,נמחצו למוות 96 אוהדי ליברפול. האסון ששינה את פני העיר והספורט באנגליה. שנים של התמודדות מול משפחות שנהרסו ואיבדו את יקיריהן. שנים של מאבק לצדק מול התקשורת הלונדונית הספקנית ועיתון הסאן שהפך את אוהדי ליברפול לחיות אדם ולאשמים במחדל,על לא עוול בכפם. הייתי בשנת 2007 בליברפול, ביקרתי בחנות הזכרון להרוגי האסון,ראיתי את האנשים התשוקה, האחווה , שותפות הגורל של אנשים שהיו שם,שאיבדו קרובים, שהזילו דמעה,ושוחחתי עם אדם בן 75 בערך שמתנדב בחנות המזכרות ששני בניו נהרגו בשל האסון,הבן הראשון נהרג באסון עצמו והבן השני נהרג שנים אחר כך כאשר נפל מסולם גבוה מרוב מחשבות ועצבות על אחיו הקטן שנספה באסון. בכניסה לאצטדיון אנפילד בליברפול יש שער גדול ולידו גל עד וקיר זכרון עם שמות הנופלים. הם היו צעירים ברובם,בני עשרה ואפילו ילדים. קפטן הקבוצה והמאמן שלה קני דלגליש הסתובב במשך שנים ביקר אצל המשפחות ותרם כסף למשפחות ההרוגים. גם סטיבן ג'רארד הקפטן הנוכחי בן 34 איבד קרוב משפחה באסון. סטיבן ג'רארד הוא סקאוזר אמיתי,בן בית שחקן שגדל מאפס והיום 25 שנה לציון האסון , יוביל את ליברפול שלו ושלנו לדקת הדומיה המסורתית ואחריה למשחק שיכול להשפיע על העובדה שהעונה הזאת היא העונה שחיכו לה מעל 24 שנה בליברפול. לעולם לא תצעדי לבד ליברפול. אנחנו לא סתם מועדון אלא מועדון עם תשוקה וגם זכרון. המשחקים יחלו בשבע דקות איחור. המשחק בהילסבורו נמשך שש דקות בלבד באותו יום ארור. אתם יכולים לראות בקליפ את הדקות התמימות בהן שוחק המשחק בעוד אף אחד לא ידע שאוהדים נמחצים למותם ביציע. הלב בוכה ומלא תקווה ליום חדש של שמחה אחרי הזכרון
ביום הכל כך חשוב הזה שמציינים 25 שנה לאסון הילסבורו, רואים את הדמעות של הקפטן הכי מרגש בעולם. סטיבן ג'רארד היה בן 9 שבן דודו נהרג באסון. הדמעות של סטיבי ג'י היו הדמעות של העיר כולה. לעולם לא תצעדי לבד.
המשיכו עם טיולי בר המצווה לקאמפ-נואו / טור
נדב צנציפר | פורסם: 13/04/2014 18:35

גם כשקבוצתו האהודה מתקרבת לאליפות, נדב צנציפר מבקש מהטרמפיסטים להתרחק מאנפילד. ליברפול זו קבוצה שאוהבים מהלב ולא ממניעים של הליכה אחרי העדר

המשיכו עם הטיולי בר מצוה לברצלונה, המשיכו להיות העדר הדוהר אחרי הקבוצה של המדינה, אל תפסיקו לרכוש חולצות של מסי, אנחנו רוצים להישאר מחוץ לפופוליזם הזה.

ynet ספורט ברשתות החברתיות:
הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו
עקבו אחרינו בטוויטר

היעד לא אטרקטיבי, עיר פועלים אפורה בלי גאודי ואחרים, הכוכב שלנו הוא דרום אמריקאי שנושך יריבים, אנחנו בבוידעם כבר 24 שנה, אנא מכם שחררו אותנו מהפלישה הישראלית לעיר הביטלס. המשיכו להפוך את הקאמפ נואו לבית המקדש המודרני, השאירו לנו לצעוד לבד אל אנפילד.

היעד המועדף לטיולי הבר מצווה (צילום: רויטרס)

הפוסטרים המאובקים של איאן ראש, פיטר בירדסלי, ג'ון בארנס וברוס גרובלאר לא שרדו את נקיונות הפסח, בכל זאת 24 שנה ללא צלחת, עם הבלחה באלופות, אבל בתת מודע התמונות של כוכבי עיר הפועלים מלוטשים, עוד עם השפמים, כוכב משופם מויילס ושוער מזימבבואה.

ברנדן רוג'רס, הצפון אירי שהגיע מסוונזי החזיר לי את התשוקה, הריגוש לספורט שנעלם מזמן. רוג'רס הקוסם הצליח בסגל בינוני פלוס לואיס סוארס, לקחת את העיר האפורה הזו ולהחזיר אותה ישירות לטופ של הפרמייר-ליג.

ברנדן רוג'רס. הקוסם שהחזיר לליברפול את הריגוש מכדורגל (צילום: Gettyimages)

היא אומנם הקבוצה האנגלית המצליחה במאה העשרים, אבל הדור הנוכחי של חובבי הספורט לא ממש חווה זאת. אלו שנולדו בסיום שנות השמונים ולא התרגשו מרובי
הצגה במשחק העונה
ליברפול ניצחה 2:3 את סיטי והתקרבה לתואר
ynet ספורט
דרמה אדירה במשחק העונה באנפילד: ראחים סטרלינג (6) ומרטין שקרטל (26) העניקו לאדומים 0:2, לפני שדויד סילבה (57) ועצמי של ג'ונסון (63) השוו, אבל קוטיניו כבש (73) את שער הניצחון והמוליכה פתחה פער של 7 נקודות מהקבוצה של פלגריני. טורה נפצע, הנדרסון הורחק
לכתבה המלאה
פאולר, סטיב מקמנמן, הסקוטי קני דלגליש ובדור הנוכחי סטיבי ג'י, שיסתפקו במסי, ניימאר ושאר החבורה הלוזרית מהחודשים האחרונים.

עוד לפני שאבא קרויף הפך את הקטאלונים למי שהם, הפועלים האפורים עם הפנים השחורות, חסרי שיניים כמו פיטר ברדסלי הפכו את אירופה.

פיטר בירדסלי. פועל אפור בלי שיניים (צילום: GettyImages)

כיף לחזור למרכז הבמה, אחרי שניצחנו את קבוצת השייחים, בשבוע הבא ממתין לנו עוד קרב מול קבוצת אוליגרכים, שמנהיג ז'וזה מוריניו.

בקיצור, אתם תישארו עם ברצלונה הנוצצת, אני בדרך לליברפול, קבוצה סופר-אפורה אבל אותנטית, אחת שמגיעה מהלב, כזו שמזילים דמעה בגללה ללא מניעים של הליכה אחרי העדר. לעולם לא תצעדי לבד...

ynet ספורט ברשתות החברתיות:
חשבתם שראיתם את ההחמצה הגדולה ביותר? צפו ותחשבו שנית
צפו: השחקן שהצליח להשפיל את ניימאר
נערת השער של ספורטס אילוסטרייטד בניסיון הטבעה. צפו
תפיסה מדהימה של נערת הכדורים. צפו


לכתבה זו התפרסמו 82 תגובות ב-65 דיונים
באמת יפה כתוב נהדר

וזה נכון כל כך לגבי העדר הזה, פעם הוא בברצלונה פעם במנצסטר , בקיצור דיי דוחה. מבחינתי הם יכולים ללכת לעזאזל .

ואני בכלל לא אוהד ליברפול .
אריאל אתה יודע איזה משפט הולך השבוע הכי חזק אצל תיירי קאמפ נואו?
טוב אתה לא בארץ אז אני אענה.
" כן נכון אני אוהב את ברצלונה אבל משנות השמונים אני ליברפול מה רוני רוזנטל זה שלנו "
פעם זה היה
לברפול באנגליה נתניה בישראל

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
(14-Apr-2014 11:43)חזום חזום כתב: [ -> ]פעם זה היה
לברפול באנגליה נתניה בישראל

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
ליברפול חזרו עכשיו תורנו.
אני מסכים חלקית וגם אני מאוד מאוד אהבתי את ליברפול של פעם וגם של לפני משהו כמו עשר שנים אולי פחות. עד אותו משחק נגד חיפה שבו הם ניצלו את הפיגועים שהיו בארץ כדי לנסות לבטל את הביתיות של חיפה כדי לנעוץ עוד קצת את הסכין בבטן המדממת. מבחינתי מאז ליברפול יכולה לרדת ליגה להתפרק לקחת את גביע אירופה.. הם מעניינים לי את התחת. ואני מעדיף מועדון כל מועדון אחר. מצידי ריאל ברצלונה באיירן .. רק לא ליברפול.
(14-Apr-2014 12:18)טל.מ כתב: [ -> ]אני מסכים חלקית וגם אני מאוד מאוד אהבתי את ליברפול של פעם וגם של לפני משהו כמו עשר שנים אולי פחות. עד אותו משחק נגד חיפה שבו הם ניצלו את הפיגועים שהיו בארץ כדי לנסות לבטל את הביתיות של חיפה כדי לנעוץ עוד קצת את הסכין בבטן המדממת. מבחינתי מאז ליברפול יכולה לרדת ליגה להתפרק לקחת את גביע אירופה.. הם מעניינים לי את התחת. ואני מעדיף מועדון כל מועדון אחר. מצידי ריאל ברצלונה באיירן .. רק לא ליברפול.
אני כמו שרשמתי מעולם לא הייתי אוהד ליברפול אבל ביום כזה שמצינים זיכרון ל96 אנשים שנהרגו רק בגלל שהלכו לראות את קבוצתם האהובה חלקם באשמתה ישירה של המשטרה אתה מכניס פה את מכבי חיפה ועוד במשחק שבכלל לא התקיים פה נגמרו לי ה מילים.


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
אוי אל תקשקש ואל תבלבל את המח. גם אני הייתי מול הטלוויזיה באסון ההוא (כשבטח אתה עוד זחלת על השטיח או לא היית קיים) וצר לי שאתה לא מבין דברים לאשורם. כדי להסביר לך - יש הבדל עצום בלהרכין ראש ולכבד את זכר האוהדים, מה שכולנו עושים כולל אני לבין להבין שליברפול הגדולה זאת שכולנו אהבנו , רקדה על הדם שלנו כדי לעבור עוד שלב בליגה האירופית. ואם אתה לא מבין את זה באמת אני מרחם עליך.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's