מכבי נתניה

גירסה מלאה: ריף מסיקה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
לכל אלה שתהו איך אשר אלון שיחרר את בן מלכה שהיה שחקן חצי הרכב הוא פשוט הביא שחקן טוב יותר והוא משלנו בכלל גם עדי נימני וגם את ריף אשמח מאד לראות במכבי נתניה בעונה הבאה!!!
אפשר להוסיף את פיראס ....
חייב ליצור זהות ואלה שחקנים שגדלו פה ואותם אני רוצה ראשונים...
את ריפ תמיד אהבתי. הבעיה איתו שבתפקיד שהוא משחק אתה צריך להיות עילוי בשביל להחשב שחקן על וריף ,מה לעשות, לא כזה. אז אם יהיו לנו שאיפות לרוץ למעלה ,עם כל הצער, על ריף מסיקה אי אפשר לבנות. כשחקן סגל אפשרי רק אני מסופק אם זה מתאים לו.
אותו כנ"ל לגבי נמני - נחמד לרעננה ותו לא.
שחקני בית וזהות עם המועדון זה חשוב, אבל לא בכל מחיר.
ריף התחשל ויעשה פריצה לדעתי באיחור גדול וכשהוא יעשה את הפריצה אני רוצה שזה יהיה במכבי נתניה...
נימני הוכיח ורק ישתפר עם הזמן ואני חושב שתוך שנתיים שלוש הוא יהיה ברמתו של דגני...
אני לא מאמין בלשרוף שחקנים. כרגע כל שחקן שמשחק בליגת העל (בטח אם הוא צעיר) יכול להיות מועמד לגיטימי ויכול גם לא להיות, צריך לבחון את זה במנותק מעובדת היותם שחקני בית. אם מסיקה יעשה חצי שנה טובה ברעננה, למה שנפסול אותו?
תומר בוא נאמר שזה או ריף או שווה ערך שלא גדל במועדון לא תעדיף שחקן עם היסטוריה (אבא) וכו...על אחד ללא זהות ...
ברור שאם מדובר באבוטבול , אוחיון או זהבי נעדיף אותם...
לא יודע מה שווי הערך שלו. בעיקרון אתה צודק, אבל צריך לזכור ששחקני בית שיצאו חוזרים לפעמים עם מטענים לא כל כך טובים. מצד שני, שחקן כזה יכול לבחור בדרך שיותר מעריכה את המועדון. אין פה חוקים לכאן או לכאן, אני מעדיף את מי שיש לו את הפוטנציאל הגבוה ביותר להצליח אצלנו, מכל הבחינות.
די לבלבל את השכל, אז ריף מסיקה היה לא רע במשחק מול מכבי חיפה וכבש שער... ביג דיל. מדובר בשחקן שמתאים לתחתית ליגת העל\אמצע-צמרת הלאומית ולא יותר מזה. רוצה לקבל איזכור מה עשה מאז שעזב את נתניה? עונה טובה בהפועל הרצליה בלאומית (וואו!), ירד ליגה בעונה גרועה בראשל"צ, עונה סבירה בבני לוד בלאומית, חצי עונה חימם את הספסל והיציע של בבלומפילד בהפועל ת"א ועכשיו הוא בדרך לרדת ליגה עם רעננה.

מלבד גוטמן שקצת תפס ממנו אף מאמן אחר בנתניה לא תפס ממנו שחקן. לא עטר, לא מתיאוס ואפילו לא עזריה.

אני תמיד בעד שחקני בית, אבל במקרה של ריף מסיקה אף פעם לא הבנתי מה ההתלהבות. הוא לא יותר טוב מבן מלכה (או פחות טוב).
ראיתי את עדי נימני במספר משחקים השנה,לא מאור הגולה.....
לגבי ריף,הבחור שיחק שנה אחת ,11/12 בליגת העל,עונה חלשה לו ולקבוצה ששיחק,בשאר הזמן שיחק בלאומית ולא כשחקן מוביל,השנה חימם את היציע בהפועל ת"א חצי עונה ועבר לרעננה בינואר,שווה לעקוב אחריו אך לא לפתח ציפיות,
צריך לזכור שהשחקן שיחק בקבוצת הנוער,עלה כהבטחה גדולה לבוגרים וקיבל ייחס שמעטים קיבלו(ועוד בתקופת יאמר) ולמרות,שום מאמן בנתניה לא בנה עליו מעבר לשחקן סגל וכניראה יש לכך סיבה מקצועית.
השאלה לאן פני הקבוצה בשנה הבאה איזה יעדים יתנו הבעלים למאמן ואיזה תקציב הוא יקבל כמובן שאם רוצים להתמודד על תארים ולרוץ בסגנון של באר שבע השנה מסיקה ונמני לא יספיקו אולי רק כשחקנים משלימים לסגל אם המטרה היא רק לתקוע יתד משהו בסגנון עכו רעננה הם יכולים גם להיות בהרכב.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
תגידו יש איזה שחקן בית שאתם מחזיקים ממנו ????
הייתי מאד רוצה שיהיה למועדון הזה דרך ושחקני בית יקודמו לצד שחקנים ישראלים בכירים וזר איכותיים לדוגמא שימו את עידו ליד לואיס מרין ותראו איך הוא לא פחות טוב מסטרול או חיימוביץ...
חלאס לקטול כל שחקן בית נימני שחקן בעל אופי סופר מיוחד גבר אמיתי שאיתו אתה רוצה לצאת למלחמה (אייל כמו דודי רק עם יותר יכולת) ...
ולריף יש הרבה כשרון שלדעתי יפרוץ (הבחור חשב שכשרון לבד יספיק לו...וכשהבין שהוא מתפספס אגב בדיוק כמו האבא התחיל גם לעבוד...)
בכל מקרה הייתי רוצה לראות פה בעונה הבאה 3 זרים ברמה גבוהה ועוד 2 בינוניים (גם אני לא משלה את עצמי תקציבית...)
3 ישראלים בכירים (חוץ מערן)
5 ישראלים בינוניים
ו-7-8 שחקני בית 3-4 ילדים שלנו מהנוער ועוד 3-4 בנים שלנו שיחזרו הביתה !!!
קבוצה עם זהות ואהבת המועדון עד כמה שניתן ...
עמודים: 1 2 3
Reference URL's