מכבי נתניה

גירסה מלאה: שיווק מנויים ? חנות אוהדים ?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
ממה שמצטייר הבעלים החדשים ינהלו מועדון מסודר ללא חובות אך ללא השקעה כספית רצינית ברכש.
אם רוצים לבנות מועדון יציב לאורך שנים עם תקציב גבוה יותר , חייבים להתבסס גם על האוהדים ולהקים מחלקת שיווק רשמית של המועדון שתנהל רישום אוהדים מסודר ותשווק להם מנויים בכל תחילת שנה , תנהל חלוקת כרטיסים בבי"ס ליצירת דור המשך של אוהדים וכן תהיה אחראית על הקמה וניהול של חנות אוהדים רצינית וכ'ו.
גם הצלחה מקצועית עתידית ללא הקמת מחלקת שיווק יציבה לא תביא למכירת מנויים רצינית בכל שנה.
זו החולשה הכי גדולה לטעמי של המועדון במיוחד לאחר הקמת איצטדיון ומתקן אימונים חדש.
מסכים מאוד עם ירון, מועדון שרוצה להיות בצמרת באופן קבוע חייב להתבסס על האוהדים.
אי אפשר בעלים שיכניס כל עונה 20 מיליון כדי להיות בצמרת. זה חייב לבוא (חלק משמעותי לפחות) מהאוהדים , ממרצנדייז ומנויים.
בדיוק קראתי את הראיון עם דניאל

הנה אחת השאלות והתשובה.

בשנים האחרונות מכבי נתניה עמדה בפני לא מעט חששות כלכליים, בעיות תקציביות לא פשוטות ואפילו המילה פירוק נזרקה לא פעם לאוויר, האם אפשר להגיד שהגענו לסוף החששות הללו?

"קבוצת הרוכשים שמה מכיסה מיליונים כדי גם לסגור את הגרעון הגדול וגם להעמיד תקציב גבוה מאוד, גבוה מתקציבי מספר קבוצות בליגת העל. אני בהזדמנות זו קורא לכל מי שהקבוצה חשובה לו שיקנה מנוי. נגמרו התירוצים, האיצטדיון והקבוצה החזקה אמורים לספק חוויה. מנוי רק ב-350 ₪, זה אומר בחישוב פשוט בערך 20 ₪ למשחק. חשוב שהאיצטדיון יהיה גדוש".

אני מצטער לקלקל את האווירה אבל זו תשובה נאיבית ביותר, כאילו הוא פעם ראשונה מגיע למועדון.
שחקנים וקבוצה טובה לא מוכרים מנויים בנתניה.
הייתי רוצה להזהיר אותו שלא יופתע לרעה בעוד חודש.

נ.ב
גלעד מה יהיה עם הרשימת רעיונות לשיווק שלנו?
אז מה מוכר מנוי בנתניה ?
אני חושב שברגע שאתה נותן לאנשים תקוה הרצון שלהם להיות חלק מזה יגדל. ובעלים בנתניה בעיני זו התקוה הכי גדולה שאפשר לקוות אליה.
תשאל את יאמר כמה מנויים נמכרו בעונה שהייתה לנו קבוצה מרשימה.
(10-Aug-2013 23:39)אני gad כתב: [ -> ]תשאל את יאמר כמה מנויים נמכרו בעונה שהייתה לנו קבוצה מרשימה.

אי אפשר להשוות,ההתעוררות לא הייתה גדולה בתקופה הזאת בגלל הקופסא,כרגע נבנה משהו הרבה יותר מבטיח.
שיווק זאת באמת אחת הבעיות הגדולות בנתניה. השנה אין תירוצים וצריך לקנות מנוי: יש אצטדיון מדהים, שחקנים מעולים וסוף סוף בעלים. הבעיה היא שיש אנשים שלא יודעים בכלל על מכירת המנוי ומחירם. חייבים לחזק את תהליך השיווק בקבוצה כי בלי אוהדים אין קבוצה
(11-Aug-2013 0:00)guylux123 כתב: [ -> ]
(10-Aug-2013 23:39)אני gad כתב: [ -> ]תשאל את יאמר כמה מנויים נמכרו בעונה שהייתה לנו קבוצה מרשימה.

אי אפשר להשוות,ההתעוררות לא הייתה גדולה בתקופה הזאת בגלל הקופסא,כרגע נבנה משהו הרבה יותר מבטיח.

לכל דבר יש תירוץ

כשהיגיע בעלים לא עשיר אז לא קנו מינויים בגלל שאין שחקנים טובים
כשהיה בעלים עשיר ושחקנים טובים אז לא קנו מנויים כי אין שחקני בית ואין אצטדיון ראוי

לפי הגישה הזו השנה לא ימכרו מנויים כי הקבוצה לא בליגה הראשונה

יש תירוצים בכל עונה למה לא נמכרים מנויים.
אז כדאי שתתעוררו ותיווכחו שיש פה בעיה עמוקה, בעיה בגישה של אנשים ובעיה בכמות האוהדים שמלווים באופן קבוע את הקבוצה.
אנשים אוהבים מתח של צמרת או של תחתית מתח מוכר כרטיסים למשחק ספציפי...
אנחנו צריכים ליצור מנגנון חדש לוותר על לאן להשתמש בבעלי עסקים כדוגמת אסטרל , גרין הקפה של ירון ישראל בשטמפר לעשת באזזזז שבכל עסק כזה יהיו פוסטרים של המועדון ועוד כמה דוגמאות בכדי להחדיר את המנויים לתוך חיי היום יום שאי אפשר להתעלם מזה...בנוסף הייתי מבקש רשות מכבוד ראש העיר לצרף לארנונה הקרובה שובר הנחה של 50 ₪ (מ-400 ל- 350 ₪) למנוי . מוכר מנויים זולים מאד בשבוע ספציפי של פתיחת שנת הלימודים דרך מועצות תלמידים או משהו בסגנון הזה ...אבל למשנתו של אופיר למה להתאמץ קובי יביא עוד ספונסר...
אמירות וירטואליות כמו "נגמרו התירוצים" נוגעות בפועל לקהל הנאמן המועט שקונה מנויים באופן קבוע בכל שנה בלי קשר למצב הקבוצה.
הבעלים החדשים וההנהלה חייבים להבין שהם צריכים למנף את הקמת האצטדיון החדש ומתחם האימונים ולהקים במועדון גוף שיווקי קבוע ויציב שתפקידו יהיה לאתר את כלל האוהדים ולשווק להם מידי שנה בכל האמצעים (אימייל , אתר קבוצה משודרג , טלפון וכ'ו) מנויים וכרטיסים.
כמו כן הגוף צריך לנהל קשרי קהילה ושיווק כרטיסים בחינם לילדי בתי ספר וגופים אחרים וכן לנהל מוזיאון וחנות אוהדים של המועדון שרצוי שיוקמו ליד האצטדיון.
קבוצות כדורגל חצי מקצועניות בעולם מנהלות מחלקות שיווק כאלה עם חנויות אוהדים ומוצרים לרכישה באינטרנט.
לדעתי אם זה לא הכיוון של הבעלים החדשים וההנהלה אין סיכוי שהם יצליחו וזה מעיד על חוסר מקצועיות ורצינות שלהם.
בפועל בשנה שעברה וגם כיום המועדון מתנהל שיווקית כאילו הוא עדיין בקופסא.....
תשכח מהמילה חינם היא פסולה בהקשר של מנויים או כרטיסים לא לילד בן 6 ולא לסבא בן 70 ...
עמודים: 1 2
Reference URL's