מכבי נתניה

גירסה מלאה: תאום ציפיות
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
עדיין לא יבשה הדיו,משום שלא היה שימוש בדיו וגם לא בעט נובע או "סטיק",
לא היה משא ומתן מייגע ולמעשה לא היה משא ומתן,איש לא הציג דרישות חריגות ולמעשה לא הוצגו דרישות.
גיל וקובי(למרות כל המלעיזים) הצליחו בתוספת הזמן של תוספת הזמן למצוא אנשי עסקים שלא מחפשים פרסום ולא טובות הנאה בנתניה ומעיריית נתניה(כפי שהחג'ג'ים מחפשים מקבלים ומשקיעים בהפועל)ולא מחפשים לגיטימציה.
ומכיוון שה31/7 היה תאריך קובע וב23/8 מתחילה הליגה אחרי שהקבוצות עוברות בקרה,נעשה הליך זריז של הסכמות ומסגרות תקציב על מנת לאפשר את פתיחת העונה בצורה מסודרת.

ועכשיו כולנו(ואני חלק מהכולנו למרות ההודעות/כותרות/אמירות) חייבים להיות סבלניים עד שיקבעו בעלי תפקידים ויסגרו נוהלי עבודה ותצא הודעה מסודרת לקהל האוהדים.
העיקר שאתה בכוורת, אני רגוע.
קיבלתם שנת חסד ...ממה שאני מבין מהקהל תהיה התלהמות חסרת תקדים אילו מוטל׳ה ובנין יהיו חלק מהמערכת .
(09-Aug-2013 22:27)דוד חטב כתב: [ -> ]קיבלתם שנת חסד ...ממה שאני מבין מהקהל תהיה התלהמות חסרת תקדים אילו מוטל׳ה ובנין יהיו חלק מהמערכת .

ובצדק!!!
אני חושב שזו תהיה טעות של טירונים להחזיר את שפיגלר וטל בנין. אני ממה שקראתי וראיתי מדובר באנשים רציניים עם ראש על הכתפיים שיודעים לקרוא את השטח היטב ואני בטוח שהם לא יעשו את הטעות הזו.
אל תשכחו שמוטל׳ה כל החיים היה הסוכן של הולצמן הוא עוד מסוגל לסכסך בינו לבין מזרחי ...
יועץ מיקצועי עאלק...
סדרי עדיפויות בחיים..

זו בעיקר השקפת עולם וקשה לי להתווכח עם נימוקים שכל אחד בפני עצמו נכון כשמבודדים אותו מהסך הכל הכולל.

בשורה התחתונה מכבי נתניה ב4 שנים האחרונות עמדה מספר פעמים בפני פרוק,פעמיים ממש ממש,פעם אחת בקייץ שיאמר נטש והחליט להעמיד תקציב מינימום ופעם שניה בימים האחרונים,בפעם הראשונה הפתרון למניעת פרוק היה מכירת חיסול של מרבית שחקני עידן יאמר בתוספת הזרמת מיליון ש"ח מגורם חיצוני שגררה התחייבות של יאמר לתקציב הגיוני.
והפעם ,מציאת שני אנשי עסקים שהם לא תושבי נתניה ולא אוהדי הקבוצה ולא בטוח שהם הלחם והחמאה של כל האוהדים כי הם לא עומדים להזרים עשרות מיליוני שקלים לשנה כיאמר ולא לרכוש כל זב חוטם ולשלם לו מאות אלפי דולרים לשנה ולא להתחייב על אליפות תוך שנתיים ואולי להשאיר את שפיגלר במערכת בתפקיד כזה או אחר ואולי לשחרר שחקן או שניים כי לא הגיוני להחתים בליגת המשנה שחקן ספסל על חוזה של 70 אלף דולר.
ואם שואלים אותי(ואתם לא שואלים),אני בדעה שלשדר צניעות בדרישות ובתנאים ובתקציבים ולהשקיע בפרוייקטים לטווח ארוך ולבצע בניה מהיסוד בלי פתרונות אינסטנט זו הדרך ולא לחזור על טעויות יאמר(זריקת 80 מיליון ב3 שנים) או אלונה ברקת(זריקת 15 מיליון כל שנה בלי בסיס..).

חטב,אני יודע שאתה אוהד שרוף ואני יודע שאתה כותב את שאתה כותב מתוך אהבה לקבוצה,אני חושב שאתה נסחף לא מעט פעמים בתקיפה האישית שלך נגד גיל וקובי שלא חפים מטעויות בעיקר בעונת 12/13.
לך אני אומר,באחריות מלאה שלולה גיל וקובי היו משדרים עסקים כרגיל ובונים(למרות שלא היה להם כיסוי)קבוצה ב12/13 מיליון ש"ח עם צוות מקצועי של צמרת ליגת על ושחקנים של מרכז טבלה בליגת העל,לא היו נימצאים רוכשים והקבוצה היתה מתפרקת.
עוד אני אומר לך שלולה גיל לב היה שומר על קשר עם אלי שגב(למרות פיטורי בנין) וממשיך לטפטף לו על האטרקטיביות של הבעלות על נתניה וגורם לו להגיע בשבוע שעבר לארץ ולהפגש עם יוסי מאור ולשבת עליו יומם ולייל(גם שהיה ברור שהוא יורד מהסיפור...)לא היו לנו היום בעלים ולא היתה לנו היום קבוצה ולא היה לנו היום פורום שאפשר להתווכח בו על עיניינים אלו ואחרים.

קשה לי להיות אובייקטיבי כי אני(אישית) הנפגע העיקרי מתקופת בנין ומרות זאת בחרתי לשים את התקופה ההיא(עונת 12/13) מאחור ולהביט קדימה בתקווה ולתת כתף לרוכשים ולעשות הכל כדי שמכבי נתניה תחזור להיות אותה מכבי נתניה שגדלתי עליה.
אני מקווה שמוטלה מספיק חכם להבין שהוא לא רצוי , ואם הוא יחליט לעשות דווקא וכן להופיע , אז הקהל יומר את דברו , ולגבי טל בנין , הבחור גמר לנו את הקבוצה בשנה שעברה ואני מקווה ששמו לא יוזכר לעולם עם השם מכבי נתניה.
דברים טובים נבנים לאט

גם הקבוצה וגם הקהל צריכים להיבנות לאט ע"י הצבת יעדים והגשמתם בכל עונה.
חיכינו 30 שנה , נחכה עוד.
(10-Aug-2013 9:56)Shaul כתב: [ -> ]אני מקווה שמוטלה מספיק חכם להבין שהוא לא רצוי , ואם הוא יחליט לעשות דווקא וכן להופיע , אז הקהל יומר את דברו , ולגבי טל בנין , הבחור גמר לנו את הקבוצה בשנה שעברה ואני מקווה ששמו לא יוזכר לעולם עם השם מכבי נתניה.

האיש ההזוי הזה (שפיגלר) כל כך מאוהב בעצמו שאני לא בטוח שהוא מבין או הבין את זה אי פעם.
אני חושב שמפריזים כאן בעוינות כלפי שפיגלר. בכל זאת אחד השחקנים הגדולים שקמו לקבוצה הזו אם לא הגדול ביותר. מאמן האליפות האחרונה ונכון פה גדול שמאוהב בעצמו בקנה מידה מופרז. ובכל זאת, אם אחד הבעלים המיועד יחליט שהוא מעוניין בו בתפקיד כזה או אחר צריך לכבד זאת ולא לעשות מזה עניין כל כך גדול. יש לנו מטרה אחת השנה, לעלות ליגה. כל השאר לא חשוב.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's