מכבי נתניה

גירסה מלאה: חלקכם לא יאהב אבל בכל זאת
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
לילה טוב
אני בטוח שיש פה כאלו שלא יאהבו את מה שיש לי להגיד אבל הפניה הזאת היא לרוב הקהל.
היום לראשונה בחיי הייתי בבית הדין של ההתאחדות לתת עדות על מה שהרחש מנקודת מבטי.מכיוון שבסוף המשחק אחת האבנים שנזרקה פגעה לי בראש מה שגרם לדימום קטן וכאב קצת יותר גדול.
כשנכנסתי לתת את העדות זה היה אחרי שעה וחצי שבו הדיון התנהל.נשאלתי על ידי רועי וגיל שייצגו את המועדון מה בעצם קרה ולאחר מכן הדיין שאל אותי מספר שאלות שמהן הבנתי את הלך הרוחות.נשאלתי האם היו קללות לעבר טל בנין נשאלתי האם שמעתי קריאות מוות לערבים כמו כן נשאלתי האם כשהייתי בשירותים ראיתי אותם שבורים.
כשאתה חושב על מה שקרה שם ומנסה להיות אובייקטיבי אתה מבין שנכון עשו בנו פוגרום אבל אנחנוו במקום להיות חכמים נתנו למיעוט להרוס לנו וככל הנראה העונש שנקבל (ונקבל) יהיה בגלל אותו מיעוט.
לפני חודש בלוד השיר הראשון ששמעתי היה שיר בגנות היו"ר של לוד.למה אנחנו בכלל צריכים לשיר שירים בגנות אחרים? למה לא לשיר רק שירים שתומכים בקבוצה שלנו? למה אנחנו צריכים לבוא עם דגלי ישראל למשחק בליגה הישראלית? (כן גם עם דגלי פלסטין והתנועה האיסלמית לא צריך לבוא אבל אני מדבר עלינו).
אנחנו קהל גדול ומגוון ורובנו משתיק את הקומץ הזה אבל לא לגמרי והקומץ הזה הורס לנו.תבינו אין מקום ל"מוות לערבים" "שישרף לכם הכפר" ודומיהם.יש מקום ל"ברגעים" "צהוב עולה" "קרוב היום" ועוד.תזינו את עצמכם מאהבת הקבוצה ולא משנאת היריבה זה יעצים לכם את החוויה הרבה יותר ומגרשי הכדורגל יהיו מקום שבו משפחות יוכלו לבוא.לסיכום אני רוצה לספר לכם על המשך העדות שלי בבית הדין.נציגי אחי נצרת ניסו למשוך אותי בלשון לא אחת.מי שייצג אותם שאל אותי האם ראיתי את השרותים נשברים עניתי לו שלא השאלה הבאה שלו היתה האם ראיתי חרסים מהשירותים השבורים נזרקים על אוהדי נצרת והתשובה שלי היתה "לפני דקה אמרתי לך שלא ראיתי את השירותים נשברים אז איך אתה רוצה שאני אראה חלקים של שירותים שבורים נזרקים".לא התלהמתי לא האשמתי אותם בגזענות נשאלתי איך הרגשתי כשראיתי את דגלי פלסטין ועניתי שחשבתי בליבי שאין להם מקום במגרשי הכדורגל בדיוק כמו שאין מקום לדגלי ישראל במשחק שאיננו בין לאומי.במהלך כל התחקור שעברתי אדון חילו זרק הערות מהספסל האחורי וביקשתי מהדיין שיפסיק את הזמזום ואכן הוא אמר לו להפסיק.בסוף העדות קם אדון חילו וביקש לשאול אותי שאלה והדיין הושיב אותו ואמר לו שזה לא תפקידו.זה היה הניצחון הקטן שלי והנקמה הקטנה שלי על מה שהוא עשה לניר רוזן טל בשידור ישיר ביום שבת.הלוואי ותוכלו לנהוג באיפוק ולא להגרר לפרובוקציות בפעם הבאה שינסו לגרור אותנו לאחת (וינסו אני מבטיח כי ככה זה).אל תתנו לאף אחד להרוס לנו את הכדורגל.
כל הכבוד.
אני מקוה שהשופט יבין שהייתה פרובוקציהושעדין ממשיכים על הגל הזה.

Sent from my GT-I8190T using Tapatalk
לא ידעתי שפגעו בך - צר לי.. אם יש מישהו שכנראה מסוגל לשמור על שלוות נפש זה אתה . אבל אל תאמין למה שראית שם. העסק מוטה מראש.
לב ודניאל אכן הציגו את כל הסרטים שהראו מה קרה או שזה היה דיון מילולי בלבד ?
פשוט להוציא את כל הפוליטיקה המסואבת הזו מהאיצטדיון.
אני מקווה שנצליח להגיע להיות שוב הקהל ההוגן ונפסיק עם השירים אמא שלכם זו.... וכל השירים בסגנון,אני לא יכול להביא את הילדים שלי לאיצטדיון שאלא השירים שנשמעים וכך גם הורים אחרים.יש לנו כ"כ הרבה שירים יפים שכיף לשיר אותם ולשמוע אותם,בואו נעזוב את הקבוצה היריבה(מי שלא תהיה) ונתרכז רק בעידוד הקבוצה שלנו,כך בטוח לא נגיע לבתי הדין.
בספורט 5 כתוב שעומד נגדינו עונש על תנאי בגין הפחתת נקודות. לא זכור לי עונש שכזה. מישהו זוכר/יודע?
(09-Jan-2014 11:35)איתמר73 כתב: [ -> ]בספורט 5 כתוב שעומד נגדינו עונש על תנאי בגין הפחתת נקודות. לא זכור לי עונש שכזה. מישהו זוכר/יודע?

יש לנו עונש רדיוס על תנאי
התובע דורש להפעיל את התנאי ולהוסיף הפחתת נקודות על תנאי
זאת אומרת שבמידה ונגיע שוב לבית הדין התנאי של הפחתת נקודות יופעל


Sent from my iPhone using Tapatalk
יש עונש כזה מנובמבר לאחר מופע האימים של שמעון אלקבץ נזרק עליו בקבוק.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
ועדיין ללא תקשורת,שמאפשרת להיות מעודכן ברמה היום יומית
ועדיין מנצל את המעט שיש,כדי לקרוא(פוסט ביום) ולהיות מעודכן בווטס אפ,כשיש ווטס אפ.

מיעוט או לא מיעוט,נכון להיום הקהל של נתניה שר שירים לא ראויים מ"אמא שלכם זונה" דרך "ירושלים זונה/פ"ת זונה/הפועל זונה....",אחד מהקהל(וכניראה לא מהגורמים הבעייתיים עשה תנועה מגונה+,אוהדי נתניה שרים שירים שהמילה מוות וערבים,או רק ערבים מופיעים בהם מפעם לפעם, מיציע נתניה נזרקים חפצים מפעם לפעם.

והגרוע מכל,הרוב הדומם,במקרה הטוב דומם,בפחות טוב,מצטרף לפיזמון.

עדיין לא מאוחר לעשות מעשה ולגדוע את הצרה הצרורה הזו,אחרת גורלנו יהיו כגורל אוהדי בית"ר ירושלים/הפועל ת"א/מכבי חיפה,בהבדל אחד... הם לעיתים מביאים 10000 צופים וצפונה,אנחנו במקרה הטוב 3000,שיורדים ממשחק למשחק,בין השאר בגלל התנהלות/התנהגות האוהדים.

ולסיום,באחד הפוסטים שקראתי אחרי המשחק בשישי,נכתב ע"י יותר מכותב אחד,שאין מה לצפות ממשקיף ערבי במשחק שקבוצה מהמגזר משחקת,השאלה המתבקשת...מה עושים כשהמשקיף יהודי וקבוצה שמזוהה עם המגזר היהודי משחקת?
מסכים עם כולכם צריך לגדוע את העשבים השוטים מהשורש...
אייל בבקשה חלאס עם העקיצות שהקהל בקושי 3000 והכמות קטנה כי הקהל עונה קודמת והעונה פנטסטי מבחינת כמות לעומת יכולת ומבחינת האחדות שלו ...
לגבי העשבים השוטים אין ויכוח ...
עמודים: 1 2
Reference URL's