מכבי נתניה

גירסה מלאה: בואו נניח את זה על השולחן.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
לא ראיתי את המשחק והבנתי מאחי שהתנהל במרכז המגרש ללא הזדמניות.
אז הגיע הזמן להגיד את זה. יש לנו ליגה חרא ומאמנים פח אשפה. כולם משחקים באותה שיטה של בונקר ויציאה למתפרצות. אין כדורגל.
למעט בכר. איביץ. סלוברדה וגוטמן(שמשחק הגנתי אבל יודע לשחק התקפי אם יש לו שחקנים מתאימים).
להלן רשימת מאמני פחי אשפה:
אבוקסיס האוברייטד. קלינגר. קורצקי. סילבס. רפואה. אלישע לוי. מימר וכל שאר המפוטרים הסידרתיים.
אתם אשמים ברמה המחורבנת של הליגה. אין לכם כדורגל. אפשר לשים במקומכם בובה ויהיה אותו כדורגל. מגעיל. שקית הקאה. מה מלמדים אותכם בקורס הפרו. האם הלכתם להשתלם בקבוצות אירופיות וראיתם איך מאמנים. מתי תיפסק השכונה. זה לא כדורגל ולא נתקדם כך.
הגיע הזמן שבעלי הקבוצות יחשבו על האינטרס הלאומי .מה אפשר לעשות כדי להתרומם מהביצה המגיעה הזו.
הפתרון פשוט. להביא מאמנים זרים. לא להתערב. וגם מההתאחדות/מנהלת הייתי מצפה לשנות את החוקים. תיקו ללא שערים. לא מקבלים נקודות. לעודד משחק פתוח עם שערים שיחזיר את הקהל ויחזיר את האמון במשחק.
בחיים לא יהיה תיקו ללא נקודות אחי מה שכן אתה צודק כל המאמנים האלו פוחדים שיפטרו אותם אז הם משחקים הגנתי עם מתפרצות ולנסות לעקוץ העיקר קודם לא להפסיד ואחי גם בכר כזה ואם לא הייתה לו קבוצה שעל הנייר צריכה לקחת אליפות גם הוא היה משחק ככה מגעיל

לפי דעתי שוב ברדה וסלובו עשו טעות כשהוציאו את ברשצקי והכניסו את קוגבניה לא תרם לכלום ולא תורם לכלום ונקווה שיכנס כמה שיותר מהר הVAR ויגמרו פה ההנחות לקבוצות כאלו עם קשרים הרי רואים בבירור שהשופט ראה את המרפק בתחילת המשחק ולא עשה כלום
מבין אותך חזום אבל המצב הוא כזה שאם אתה משחק פתוח אתה חשוף לבונקריות של הקבוצות הללו , לא מסכים איתך לגבי ברק בכר הוא בונקריסט מלידה בדיוק כמו ניר קלינגר ויוסי אבוקסיס ואברם גרנט , שיטת הבונקר היא הגורמת לאי פיטורי מאמנים .
אצל קבוצות עם קהל כמו שלנו ושל בית"ר ירושלים שאוהבים כדורגל התקפי תוסס ונמרץ או שאתה לוקח אליפות או שאתה פראייר ויורד ליגה .
לדעתי במצב שלנו היום אנחנו בעדיפות להישאר ליגה , לכן אני שוב אומר כן לשחק קודם בשביל לא לספוג , אין לנו מספיק תיחכום בהתקפה לכן אנחנו לא טובים מספיק במשחק ההתקפי , כשיהיה לנו קשר מרכזי ברמה גבוהה אפשר יהיה לקחת סיכונים במשחק התקפי .
דרך אגב גם לשחק בונקר אם אין לך בלמים ומגינים טובים זה לא יעזור כמו שאם אין לך בלמים מהירים לשחק התקפי גם לא יעזור .
קיצור להחליף את קוגבניה להביא מגן שמאלי ברמה טובה ומחליף למגן ימני ולהביא קשר התקפי ברמה גבוה יותר ממה שיש לנו בליגה
בואו נראה .. כי נראה לי שאף אחד מכם לא היה במשחק... פת לא עשתה בונקר. היתה צריכה לרדת עם 2:0 לטובתה עוד במחצית . אנחנו לא בעטנו אף בעיטה אמיתית לשער 90 דק.
לגבי קוגבנייה.. בשתי פריצות לרחבה שהסתיימו בעצירה של המגן ובמסירת רוחב שהורחקה , הוא נכנס לרחבה יותר פעמים מאשר כל נתניה מתחילת העונה. חבל לי שאתם נכנעים להלך רוח של קהל שרובו לא מבין כדורגל . אני מבין שזה נשמע שחצני אבל זה לא. לנסות לזרוק את השחקן היחידי בהתקפה שיש לו כדורגל יודע לעבור שחקן להכנס לרחבה לאיים על השער ועוד להגיד שחבל שהחליפו את ברשצקי שיש לו בעיטה עוד יותר חלשה משל מוחמד זה באמת להיות מנותק .
ברוך שובך טל. היית חסר. עכשיו צריכים לחזור אופיר .אריאל שקצת יעירו את הפורום.
ואני כתבתי שלא הייתי במשחק .הבנתי מאחי שרוב המשחק התנהל באמצע ונתניה לא הגיעה להזדמניות.
ולא נראה לי שפתח תקווה ישבה על נתניה.
פת לא ישבה על נתניה , נתניה שלטה יותר אבל לא הגיע לאף מצב. פת לעומת זאת החטיאה שני שערים של 100 אחוז בזכות עמוס והקורה. ההתקפה שלנו עקרה ורוב מה שיש לנו להציע אלו מצבים נייחים. דראפיץ צריך לחשב מסלול מחדש למרות שאני יודע שהוא לא יעשה את זה. ההתקפה המתפרצת אצלנו זה משהו שמתגלגל לאיטו ותמיד מתפספס. חסרה לנו איכות בחלק הקדמי ולא משיגים אותה עי זה שמוחקים את קוגבנייה. במקום לבנות אותו ולהרים אותו תוך כדי הבנה שהוא השחקן הכי מוכשר בחלק ההתקפי עושים בדיוק ההיפך. מברשצקי לא תגיע הישועה וגם לא מקניקובסקי וצריך להבין את זה.
אתה טועה אחי הוא משחק בלי חשק ועם כל הכבוד הוא סתם תופס עמדה של זר בתאכלס זר אמור להיות בהרכב אם הוא לא פצוע כי בשביל זה הביאו אותו יש לו כישרון שלא פורץ למשל עלי מוחמד עשה עלייה במשחק שלו כשעלה שנה שעברה ליגה קוגבניה הראה שהוא הולך לפרוץ והשנה פשוט כלום הוא רק הלך ודעך אם אתה מגיע למצב שהשחקן הזר עולה מהספסל ולפעמים לא בסגל זה אומר משהוא אל תשכח כשהוא נכנס הוא לא עשה כלום עד שקיבלנו את הגול ואז פתאום הוא התחיל לשחק אם הוא היה ישראלי או לא תופס עמדה של זר בקבוצה אתה צודק אבל במקרה הזה עדיף אולי להחתים אותו ולהשאיל אותו לקבוצה בלאומית שישחק ויצבור ביטחון בחזרה כי היום אין לו את זה.
לגבי המשחק תיקו היה משקף אותו אף קבוצה לא הגיע למצבים מסוכנים יותר מדי ועמוס הציל אותנו רוב המשחק ושוב ושוב אנחנו רואים שאין מגן שמאלי ועד ינואר לפחות צריך לתת לטוויטו לשחק ולצבור ניסיון כי הוא באמת מגן טוב אבל חסר לו ניסיון משחק וככל שישחק יותר כך הוא יהיה יותר טוב ממשחק למשחק ניראה מה יהיה עם המגן הימני שיחליף את כחלון.

לסיכום יש עבודה לעשות לקראת ינואר וכדאי שיתחילו לעבוד על זה כבר עכשיו
מסכים עם טל לגבי קניקובסקי. בנינו עליו, וזה לא זה. צריך להודות.
לגבי ברשצקי, לדעתי, הוא כן מראה שיש שם "משהו". עדיין מקווה שיצליח.
עלי בליגה משל עצמו. השחקן הכי משמעותי שלנו. נמצא בכל מקום במגרש. צריך לשפר את הבעיטה שלו.
כחלון זה פשוט מחדל. לא מבין שהוא מגן.
גם אני הייתי במשחק - רשמים :
1. משחק לא רע בכלל שלנו . יש מוטבציה , משחקים מהר ושולטים בדרך כלל.
2. חצי שעה ראשונה טובה שלנו - היינו חייבים להוביל 1:0. לגיא מלמדבנגיחהוגם לעלי מוחמד מה-16 היו הזדמניות טובות.
3. מדקה 30 עד למחצית פתח תקוה הייתה מאד מסוכנת ובנס ובעזרת עמוס (שהיה מצויין עד לדקה ה-88 ...) לא ירדנו בפיגור 2:0 במחצית.
4. מחצית שנייה פחות טובה כללית. שליטה שלנו במרבית המחצית . לא מספיק מסוכנים. לא מספיק מדוייקים ליד השער וכן אין שחקן כמו ערן שיכניס מסירה מתוחכמת לחלוצים .
5. שחקנים :
א. גיא מלמד : משחק חלש יחסית. מיעט להגיע למצבים.
ב. גוזלן : משתדל אבל חלש .
ג. עלי מוחמד : הטוב בנתניה .
ד. אולסק : בינוני ולא מדוייק היום - חבל.
ה. ורשצקי : דינימי , שחקן טוב אבל הבעיטה האחרונה חלשה ...
ו. קניסקובסקי : לא רע . דינמי ומשקיע אבל לא מספק אפקטיבי.
ז. כחלון : מחצית ראשונה טובה. מחצית שנייה בינונית ומטה.
ח. הוייבך : בינוני.
ט. דודי . טוב בסך הכולץ משחק עם ביטחון וגם מאיים תמידית על שער היריבה בנגיחות.
י. בורנשטיין : תעלומה של ברדה ודרפיץ. השחקן לא רק שאינו ראוי להרכב - הוא לא ראוי לסגל. חלש , מיקום גרוע, איטי מאד וזה היה ברור שהגול יגיע מהצד שלו וכך קרה כאשר סולומון עבר אותו כמו מים. לא הבנתי מדוע בכלל חזר להרכב אחרי שטיוטו הראה ניצוצות והיה בסדר גמור .
יא. דני עמוס : מעולה לאורך כל המשחק אבל טעות בשער שעלתה בהפסד . אני עדיין חושב שמדובר בסך הכל בושער טוב והוא לא הבעיה שלנו.
עמודים: 1 2
Reference URL's