מכבי נתניה

גירסה מלאה: סכנין מחקה את עצמה מנתניה לתמיד
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
איכס איזה קבוצה מגעילה עכשיו שסבע עוזב ומוגרבי וסבס לא מגיעים צריך להזיז עיניינים ולהחתים שניים שלושה שחקנים דחוף בתור קשר אחורי הייתי מציע לנסות להביא את קלטינס אין לו הרכב בביתר.
קלטינס בריאון וברשצקי אפשר לשרוד עד ינואר.
מצוין טוב שלא הביאו את מוגרבי למדתי מסכנין דבר פשוט , שחקנים ערביים שמגיעים שם מוכנים לשחק בהרבה פחות כסף מאשר בקבוצה יהודית , צריך להיות איתם באותה שפה שהם משחקים , כשירצו שחקן מסוים לדרוש מהם מחיר פי 4 ממה שהוא באמת שווה .למה ? סתם כי בא לנו להרוויח יותר מערבים .....
סתיו פיניש מבני יהודה מועמד להגיע קשר אחורי ברמה גבוה אם לא מסתדר עם סגס תאמבי פיניש זה מאסט
לא יודע עד כמה הוא מאסט לא תופס ממנו בכלל ועוד בני יהודה רוצים גם חצי מליון לפחות על שחקן שיושב ביציע שייתייבשו אותו גם הם רק את קלטינס והוא יעלה פחות או יותר כמו מה שסכנין ובני יהודה דורשים אבל מקבלים שחקן בעשר רמות יותר טוב.
הלוואי ויגיע קלטינס אני לא מאמין
עושים בדיוק כמו בשנב שירשנט ליגה אוסף שחקנים שלא מועילים
קובי את מי חשבת שיביאו ? את מנור סולומון ? מביאים שחקנים שגם ככה עולים המון כסף והאוהדים לא מגיעים בהמוניהם
זה מה שיש בשוק עכשיו וצודקים כי לרוץ למעלה אנחנו לא נרוץ צריך להיות חכמים ולהביא שחקנים שאפשר יהיה לבנות עליהם עונה הבאה ואז עם הכסף לחזק אתמה שצריך לא לשכוח ש 1.5 מליון שקל הלך לאיזיקוביץ זה לא בא ברגל.
לא נחלשנו מעזיבת ערן לוי ודיע סבע , לדעתי התחזקנו , אנשים יופתעו מההחתמות לטובה וישכחו את סבע ואת ערן , מלמד וגוזלן יקבלו כדורים מברשצקי או מירושלמי והמכונה תתחיל לעבוד כמו שצריך . הכי חשוב שלא נכנעו לסכנין בענין המחיר ולא נכנעו להפועל תל אביב בענין ברשצקי נקווה שגם לא יכנעו בענין קשר אחורי כל אחד משלושת השחקנים מצוין , תאמבי , פיניש , קלטינס .
נקווה לטוב אבל יקח להם זמן להתחבר.
עמודים: 1 2
Reference URL's