מכבי נתניה

גירסה מלאה: דראפיץ' וברדה אתם פשוט מתעקשים לא ללמוד מהתבוסות
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
גם בליגה הלאומית דגלתם תמיד בלהתקיף ולהפקיר , מול קבוצת הגנה מאומנת ההתקפה בכל מחיר פשוט לא עובד !!!

ידוע שלהפועל חיפה יש שוער והגנה בין הכי טובים בארץ , חוץ ממגן שמאלי טוב יותר שהגיע ( איך זה שקבוצת הפועל מקבלת שחקן ממכבי ולא מכבי נתניה ? ) תוסיפו שהמאמן שלהם ניר קלינגר בונקריסט בדי אן איי שלו גם כשהוא אימן את מכבי תל אביב ולקחת אותה אליפות במשחק בונקר של 0-1 קטן מגעיל !!!

אותו הדבר ברק בכר ובאר שבע , הם עומדים בחצי שלהם ויוצאים למתפרצות !!!

במשחקי חוץ לפחות מול קבוצות של הגנה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להחזיק בכדור ללא תכלית אנחנו משחקים לרוחב ולאחור במקום לשחק בחצי שלנו ולעקוץ אותם הנשק שלהם !!!

נגד סכנין זאת קבוצה שראינו מה היא עושה מתגוננת כל המשחק ויוצאת למתפרצות עם מוגרבי , האם תלמדו הפעם ??? יש הפקת לקחים לפעמים אצלכם ? או שאתם חושבים שאתם תמיד צודקים ???
כישלון במשחק זה מה שיש למאמנים במשחק הזה הרכב לא נכון הכנה לקויה לא חיזקו טוב ונותנים יותר מידי קרדיט לשחקנים לא טובים .
שבוע הבא צריכים לשנות מערך ולעלות עם הגנה חזקה ולהגיד למגינים לא לעבור את החצי ואם עוברים אז רק מגן אחד עולה והקשר האחורי והמגן השני נשארים בהגנה די להפקרות בהגנה.
מערך שלי למשחק מול סכנין:
עמוס
כחלון וורגץ הויבך (טירם) וטוויטו
אולסק קניקובסקי עלי מוחמד(או אביב אם מוחמד לא כשיר ועדיף שחקן שמכיר את הקבוצה ולא את בריק)
ירושלמי ודיא סבע
גוזלן

לא לשכוח סכנין תשחק גם בונקר ומתפרצות וצריך חלוץ 9
חברים, גם את עונת 2011-12 פתחנו עם תבוסה בבית (!) לחיפאית ולבסוף סיימנו בטופ 4. מחזור פתיחה כבר תקופה מאוד ארוכה נהפך להיות דבר מסובך עבור המועדון הזה. אז למרות שכנראה מדובר במחזור הפתיחה הכי מחורבן בהיסטוריה של המועדון, מכאן פשוט צריך לקוות שההנהלה והצוות המקצועי קיבלו את הכאפת מציאות שהיו צריכים לקבל ושעכשיו מתחזקים היכן שצריך וצועדים אל עבר שידור חוזר של עונת 2011-12.
ראזק תבוסה כזאת מורידה בטחון לשחקנים .
הבסיס שלנו הוא טיקי טאקה בשביל זה צריך שחקנים לטיקי טאקה , אנחנו בנויים יותר על סגנון של אתלטיקו מדריד המון לחימה המון נחישות הגנה הרמטית ולא מסננת ובשביל זה צריך שקשרי ה 50-50 יעבדו הרבה יותר קשה גם בהגנה ....

לא אומרים שנגמרה העונה אבל בכל משחק בגביע הטוטו קיבלנו גולים בכל משחק למרות ההצטיינות של דני עמוס זה אומר הרבה על ההגנה שלנו וגם המאמנים כן גם הם אשמים כי הם לא משנים מחשבה כל הזמן מקובעים
נו, מה ההבדל בין לחטוף 5-0 בחוץ לבין לחטוף 4-1 בבית? תבוסה זו תבוסה, היא מורידה את הביטחון והשחקנים מקצועיים, הצוות מקצועי, כולם על שכר והולכים לעשות את העבודה שלהם בשביל להחזיר את הביטחון ולצעוד קדימה. די כבר להיות בכיינים היסטרים. אתה מקבל פה דוגמא לעונה שנפתחה באופן זהה לחלוטין והסתיימה סבבה לגמרי - יכול להיות שהעונה הזאת תסתיים כך ויכול להיות שלא, אבל לא קוברים צוות שלם על מחזור פתיחה בגלל שלאוהדים אין חיים וזו הדרך היחידה שלהם למצוא קצת משמעות. חלאס עם זה.
לא מסכים איתך ראזק , כל המערכת דיברה על איך אנחנו מנצחים את הפועל חיפה ההפתעה היתה גמורה וגדולה והיטיב לבטא את זה איל סגל , מה שכואב זה שהמאמנים אשמים לא פחות מהשחקנים בתפיסת הקונספציה .
העונה הליגה הכי שיויונית כבר המון שנים , חדרה לא יורדת בטוחה וכמוה לא רעננה , דבר ראשון קבוצה נבנית מהגנה בלי הגנה אין לך מה למכור בליגה
זה כמובן לא אסון נכון , אבל זה לא "יום חלש " של המגן השמאלי זה יום רגיל שלו
ההבדל שרוב הקבוצה הם צעירים ונפילה כזאת בשבילם זה בעייתי וראינו את זה בפלייאוף שלא הצליחו להרים אותם כמו שצריך אבל הבעיה האמיתית היא שאין מנהיגכ על המגרש דיא לא עודד וניסה להרים את השחקנים וזו בעיה יותר קשה עם מגן טוב יותר קשר התקפי וחלוץ פצצה אפשר להגיע לפלייאוף עליון אם לא יהיה קשה מאוד אפילו להישאר בליגה כולם התחזקו וצריך להפנים זאת
אחי, להתפוצץ ככה על מערכת שלמה שהובילה שנתיים באופן מוצלח את המועדון בגלל מחזור פתיחה מחריד? מצטער, אבל זה חסר כל זכר של היגיון. אבל היי, כנראה שזה האופי שלנו כאוהדים וזה לא ישתנה בזמן הקרוב.
לא נכון זה לא משחק הפתיחה זה עצבים של כל הגביע שלא לומדים שאנחנו מקבלים גולים מכלום כי יש חורים בהגנה וכאילו לא עובדים על זה שיוסיפו שניים שלושה אימונים בשבוע של הגנה מול התקפה ויעבדו מה קורה שההגנה עולה גבוה ונוצרים חורים ושטחים גדולים מידי שנה שעברה כל פעם שזה קרה קיבלנו תבוסה וזה מעצבן שלא לומדים מזה וזה לא התפוצצות על כל המערכת אלא ניסיון לעורר את המערכת כי רק עם זעזוע אפשר לגרום לשינוי אמיתי
מסכים עם כל מילה שימי אכן לא לומדים לא מסיום עונה שעברה לא מגביע הטוטו חבל .
דווקא המשחקים הגדולים עונה שעברה שניצחנו היו בהתקפות מתפרצות קטלניות , תיקו בחוץ נגד באר שבע , רעננה , מכבי פ"ת בבית , הפועל באר שבע בבית , בני יהודה בחוץ , הפועל חיפה בבית , מכבי חיפה בחוץ , מכבי תל אביב בבית בפליאוף , בית"ר פעמיים בבית , לכו ותסתכלו אפילו על התקצירים שיחקנו מאחור ויצאנו למתפרצות ושכחתי פעמיים את קריית שמונה .
המשחקים שהובסנו שלטנו בכדור מול באר שבע בבית הובסנו , מול מכבי תל אביב משחק ראשון , מול בני יהודה פעמיים בבית , בית"ר בחוץ בפליאוף שכבנו עליהם , הפועל עכו בבית 1-1 סכנין פעמיים בבית ....
צריך להפיק לקחים לפעמים נראה שסלובו ושי ממתינים למזל , זה לא מדובר על שחקן כזה או אחר גם למערך הקבוצה על כר הדשא יש אחריות .
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's