מכבי נתניה

גירסה מלאה: אייל סגל תפסיק להיות אוהד שילמת יותר מדי על סבע
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
איזו מן התנהלות זאת אם אתה משלם לשחקן 250 אלף $ , כבר שילמת עליו מליון ו 300 אלף שקל לאיזיקוביץ' ושכר במשך שנתיים שלא היה חולם עליו לאחר פציעה קשה , לעכשיו 250 אלף דולר ???

אני מקווה מאוד שתעלה את תג המחיר שלו עכשיו ל 5 מליון יורו על מנת לקדם את יציאתו בינואר
אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו מחירים כאלו ....

מקווה מאוד שהאוהדים יחזירו המנויים !!!
עוד יחזירו את ערן לוי בקצב הזה אין שום חיזוק חייבים שחקן במקום ערן וחלוץ מהיר וטכני
תשתחררו מזה אייל לא יסכים שערן לוי יחזור
עד היום הוא אפילו לא התנצל פשוט בושה

צריך שחקן חדש שיכניס כדורים במקום ערן לוי

דרך אגב : דיע סבע מצד ימין , קניקובסקי מצד שמאל , זה אגפים מצויינים שחותכים לאמצע ובועטים ברגל החזקה שלהם ! אביב אברהם צריך להיות באמצע !!!
נקווה לטוב כרגע אין יותר מידי מה לעשות נקווה ששבוע הבא נוציא תוצאה טובה בחוץ מול חיפה
אתה לא יכול להכריח את סבע לעזוב, היו הצעות מהליגה השנייה בסין, רובין קאזאן ולודוגורץ וסבע לא זרם עם אף אחת מההצעות האלה. מה אפשר לעשות? מה היית מעדיף? שסבע יחתום במכבי חיפה או קבוצה אחרת בארץ?
מצד אחד אני חושב שנשרף כאן לא מעט כסף ומצד שני שמח שלשם שינוי שחקן שהפך להיות בכיר בכדורגל הישראלי ממשיך כאן ככל הנראה לעוד עונה. צריך לקוות שסבע הולך להתפוצץ העונה, יישאר כאן עד סוף העונה ונוכל לרוץ בצמרת ואולי אפילו להפתיע.
בשביל אליפות אנחנו צריכים עוד 4 שחקנים לפחות
מגן ימני
קשר אחורי
קשר טכני עם ראיית משחק מושלמת ומסירות אומן
וחלוץ ברמה גבוהה
סבע לא יהיה פה כל העונה. יעזוב בוודאות בינואר.
יש לו חוזה לשנתיים(חבל שלא האריכו עם העלאת המשכורת). בתום העונה תישאר לו שנה בלבד ולכן המחיר יירד. אז הרע במיעוטו זה לעזוב בינואר כדי למקסם את סכום המכירה.
אני בעד שיעזוב גם אתמול יש לו תחליפים לא רעים אבל מעריך מאוד את הנאמנות שלו ויותר את העקשנות הטובה של אייל סגל , לדעתי הוא יגשים את חלום חייו ויגיע לליגה הספרדית
רווח, אתה בשנת 2018, אל תעופף - זו לא נאמנות. הבחור יודע שכאן הוא על תקן כוכב על שיקבל כל מה שרק ירצה, המערכת גם נוחה לו והוא מכיר אותה וכך יוכל לקרוע רשתות בנוחיות ולהעלות את הביקוש וליפול על הצעה יותר אטרקטיבית בהמשך. הוא מנצל את הבמה ושום דבר מעבר לזה, אין פה באמת נאמנות. המונח הזה כבר לא קיים בכדורגל המודרני, לצערנו הרומנטיקה 99.9% מתה בענף שלנו.
ראזק אתה צודק אבל אני כאוהד חייב להאמין שיבוא שינוי כלשהו הענין הזה , לכן תמיד לחצתי על שחקני בית , הנאמנות שלהם היא אבסולוטית !!!
עמודים: 1 2
Reference URL's