מכבי נתניה

גירסה מלאה: סיכום המשחק מול סכנין
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
משחק של תחילת עונה שחקנים ב 60 אחוז כושר משחק
אלקסלסי- חסר עבודה
כחלון- לא תרם התקפית
הוייבך- חסר עבודה
אזולאי- הפתיע לטובה
בורנשטיין- קללת מגן שמאלי ,חסר יכולת מסירה ,לוקה ביכולות התקפיות
עלי מוחמד- רך ,עדיין לא חזר מהפציעה
אולסק- עדיין לא התאושש מסאגת המו"מ
קניקובסקי - המון פוטנציאל, יחסית לפתיחת העונה המאוחרת שלו מאד מרוצה , לטעמי היהלום הבא.
דיא- בינוני
קוגבניה- חושך
גוזלן- צריך לעלות מהספסל

מחליפים
אביב - מה עשה בפגרה , חוסר מקצוענות , השחקן שאני הכי אוהד איכזב בגדול , שמן מאד ,חייב להיכנס למשטר דיאטה.
כל שאר המחליפים לא השפיעו ואפילו החלישו את הקבוצה

שופט חלש מאד , המשיך את תצוגות האימים שלו מהליגה הלאומית , בן אברהם לא ראוי לליגת העל , הגיע לנו שני פנדלים ברורים , הפנדל שקיבלנו כדור ירוי לתוך הגוף ,כחלון לא תפס נפח.

למרות ההפסד ,אופטימי ,חייבים חלוץ וקשר התקפי
חבל ,נתניה היתה צריכה את הכסף הזה!!!
אגב , מדוע מלדה לא היה בסגל?
כבר אמרתי שצריך VAR למה ? כי השופטים פשוט מושחתים רודפי כבוד וגאוותנים .
אבל לא בגלל זה הפסדנו את העלייה לחצי הגמר .
אנחנו משחקים מפוזר מאוד , קוגבניה לא צריך לשחק , צריך לבדוק האם הוא לוקח כדורי שינה לפני המשחק , משהו לא מסתדר עם האדישות שלו , לפעמים מביא הברקה אבל שחקן זר אתה מצפה ממנו להיות הרבה יותר דומיננטי .
אין תכנון במשחק שלנו , אין דיוק , כמעט כל מסירה עוברת ליריבה , זה לא רק במשחק הזה זה היה גם נגד מכבי חיפה ונגד קריית שמונה וגם היום נגד סכנין ....
המגן השמאלי בורשטיין חלש גם כן גם הגנתי וגם התקפי , אי אפשר לראות ממנו כלום . נראה לי גם העונה נפלנו בעמדת המגן השמאלי עם שני השחקנים ....

בקיצר דראפיץ' וברדה מתחילים לזייף , זאת לא מכבי נתניה הדינמית התוססת הלוחמת הלוחצת , לא ראינו כלום נאדה שום מהלך אחד בלבד יפה שום כדור מתוחכם פשוט שום דבר . שחקנים כל הזמן מוסרים אחורה במקום לחפש מהלך קדימה !!!
חבל חצי מליון שקל הפסדנו מה שיכל להביא לנו עוד שחקן חיזוק , פשוט הכנה גרועה לליגה , אני אכן מקווה שזה יספיק להישאר ליגה .
חזום לא מבין על איזה אופטימיות אתה מדבר ראיתי קבוצה חושך , אין מנהיג , אין הכוונה , הכל מקרי מפסידים כל כדור ראשון
חושך קוקבניה עדיף לו ולנו שישחק בלאומית כי כרגע הוא חושך חשבתי העונה הוא יעשה סוף סוף את קפיצת המדרגה שלו אבל פשוט חושך .

חייבים חלוץ גוזלן לא מספיק אנרגטי לא זז ולא מייצר מצבים שיוכלו למסור לו לעומק לא שיש כרגע מי שימסור .
דיא סבע יש לו בעיה קשה הוא מנסה להראות אני כמו ערן לוי במקום לשחק פשוט וקל כל הזמן מחפש איך להתחכם.
קניקובסקי נקודת האור.
בורשטיין חושך גם אולי בגלל מזג האוויר הוא לא רגיל ולא מגיע לו מסיק חמצן למוח או לא יודע חסר כושר אני מקווה שישתפר מאוד בפתיחת הליגה אם לא עדיף את טוויטו.
אולסק אין מחליף ומרגיש יותר מידי בטוח במקום שלו דבר שעושה הרבה בעיות בעמדה הזאת.


נקווה שיהיה חיזוק מהר לפני פתיחת הליגה ואפרופו אביב התחיל לצאת יותר מידי לאכול שווארמה ?
מהלאומית אמרתי שקוגבניה הורס לנו , חוץ מהבלחות של שערים אין בשחקן הזה כלום
לא הגנה , לא מסירות , לא אחד על אחד , לא בעיטה , לא התלהבות , שצריך לשחק קדימה הוא מוסר אחורה, כשצריך למסור הוא מכדרר ומאבד
שחקן נזק , הלוואי כבר ישחררו אותו בחינם העיקר שיילך
כל שחקן אחר במקומו היינו מנצחים היום
צודק אלדד היום אחרי המשחק אני בטוח שמה שאתה אומר נכון חשבתי אולי בגלל שהוא צעיר לוקח לו זמן אבל הוא לא לומד ובגלל זה כל פעם ערן לוי היה צועק עליו חבל לי ממש אבל במקומו אפשר להביא זר באיכות הרבה יותר טובה.
לא שופטים שחקן בגלל משחק אחד , שנתיים הוא נזק
הוא גם לא חלוץ , העיקר יודע לעשות בקושי 3 פעולות טובות בעונה מתלהבים ממנו ונותנים לו עוד צאנס
לא סתם הוא בעונה האחרונה שלו בחוזה ולא ממהרים להחתים אותו על חוזה חדש
לצד משחקים עם פעולות גאוניות הרבה משחקים הוא 0 , הכי מצחיק חילוף ראשון במקום להוציא את קוגבניה הוציא את אולסק , מה הוא לא ראה מחצית שלמה שהוא משחק בהליכה ??? התגובות של המאמנים בחילופים תמיד מאוחרות
אני לא שופט לפי משחק אחד אלא רציתי וקיוותי לראות שינוי אצלנו ומתחילת מחנה האימונים לא רואים זאת אצלו.

זאב בעיה קשה של המאמנים או שפשוט הסגל שלם צר מידי מבחינה התקפית עדיין אין לי מושג למה מלדה לא היה בסגל אבל במקרה כזה היו צריכים להעלות עוד שחקן התקפה מהנוער אולי שחקן רעב ובעל אנרגיות היה יכול לשנות את המשחק.

בכללי תמיד החילופים שלנו מאוחרים מידי גם שנה שעברה שהיינו בפיגור ובמקום דקה 70 להכניס עוד חלוץ היו מחכים לחמש דקותאחרונות היום כרגע אין לך אפילו עוד חלוץ להכניס וחבל אין התפתחויות בגזרה הזאת העיקר כל מה שמעניין את האוהדים זה לנסות להחזיר את ערן לוי .

ושוב מה שצריך זה מגן קשר אחורי קשר עושה משחק ברמה גבוהה וחלוץ מהיר וטוב .
יש לנו אפשרות להחתים או את לירוי צעירי שיכול לשחק קשר אחורי וגם קשר 50-50 , או את וובה בראון .
לא יודע למה אייל סגל אמר שהמחליף של דיע סבע זה קניקובסקי , לא צריך להלחיץ שחקן צעיר תנו לו זמן להתפתח . דיע סבע עד שהגיע למעמד הזה לקח לו כמה שנים , אז נכון שעם דראפיץ' וברדה זה יהיה יותר מהר אבל סבלנות .
מחליף לדיע סבע יכול להיות רק שחקן שמאלי שבא מימין חותך למרכז ובועט לרחוק או לקרוב ...מוטי ברשצקי או עימראן אלקרנאווי יכולים לבוא במקומו . אישית הייתי הולך על ברשצקי .
לגבי חלוץ ? אין לי מושג מהיכן יביאו ואיזה חלוץ יביאו זר מקווה כמו כולם לטוב .
זאב לא הייתי מוסיף עוד שחקן על העמדה של הקישור באמצע בגלל שלפי המשחק היום נראה שאנחנו עוברים לשחק עם רק עם 2 קשרים במרכז המגרש אבל אולי הייתי משחרר מישהו כדי לחזק העמדה לדוגמא בריק שלא קיבל אפילו דקה נגד סכנין וירושלמי עלה לפניו אולי עדיף שלפני שנרגיש שטעינו בחיזוק נמצא אופצית תחליף שיותר סומכים עליה אבל עוד מוקדם לשפוט ונחכה לליגה.
לדעתי השיטה החדשה של 4-4-2 (4-4-1-1 אם תרצו) יכולה להתאים לקבוצה בגלל שיש לנו שחקני קישור שרצים הרבה ואוהבים להחזיק בכדור ולעשות דריבלים ולהתמסר בניהם ככה שכשיש 4 שחקנים כאלה במרכז הרבה יותר קל להחזיק בכדור אבל במשחק האחרון היה חסר מאוד העניין של לפרוץ לרחבה בגלל שסכנין שיחקה מאוד מסוגר והגנתי ואנחנו עזרנו להם בכך שהיינו מאוד צפויים ולא הייתה מספיק הצטרפות מפתיעה של שחקנים שלנו כדי ליצור איזשהו יתרון מספרי או 1על1 שהשחקן שלנו מסוגל ליצר בעיטה לשער אבל כל פעם ששחקן שלנו ניסה לעשות דריבל לא היה אף אחד שיפנה שחקנים של סכנין מהכדור וישאיר את קוגבניה,קניקובסקי,סבע, אברהם ב1על1 אלא ב1 על 3 שחקני סכנין לפחות ועל זה צריך לבוא בביקורת על המגנים שסיפקו תצוגה מאוד חלשה ולא עזרו לשחקני ההתקפה המסכנים שלנו שכל הזמן היו מוקפים בהמון שחקני סכנין. יכול להיות שאפשר להאשים את ברדה ב"מחדל" הזה אבל אני מניח שאם אלפי אוהדים ראו שזאת בדיוק הבעיה של הקבוצה ושכל פעם שכדור הלך לשחקן קו שלנו שעשה דריבל על מגן והכניס כדור לרחבה היה אכן מסוכן אני מאמין שגם הוא שם לב לזה ונדע לשפר את הבעיה הזאת.
טוב מאוד שהיה לנו משחק כדי לפני תחילת העונה אחרי שבמחזור הראשון המשחק יותר התרכז בערן לוי, במחזור השני שיחקנו נגד קבוצה עם הגנה ושוער מאוד מבולבלים ובמשחק השלישי שיחקנו נגד יריבה פחות איכותית בצורה ניכרת שגם עם 10 שחקנים על קו השער לא הייתה מסוגלת למנוע 3 שערים שלנו, הגיע משחק נגד קבוצה שבעצם שיחקה בהרכב טלאים רציני מאוד אבל הגנה מסודרת ושוער מצוין הוציאה מאיתנו לגמרי את העוקץ והצליחה להוציא תוצאה "טובה" מאיתנו באיצטדיון שלנו מול 4 אוהדים שלהם...
אחרי כל מה שאמרתי וכל הסיבות למשחק חלש אפשר גם להתנחם בזה שגם אם היינו מבקיעים 4 שערים כנראה שהם היו נפסלים או שלסכנין היו מוענקים 4 פנדלים כי ברור שעדיף פיינל פור מרגש בגביע הטוטו מאשר פשוט להיות מקצוענים. ואין מה לעשות ניסיתי להאמין שויקי נגע ביד וניסיתי להאמין שאם הבלם של סכנין מתחזה לשוער זה חוקי אבל זה פשוט לא נכון ואומנם היינו צריכים לשחק קצת יותר רחב אבל כשהשיפוט מופנה לתוצאה מסוימת בד"כ זה גם מצליח.
עמודים: 1 2
Reference URL's