מכבי נתניה

גירסה מלאה: המשחק בית הבא .
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
איך שאני רואה את המצב את המשחק נגד הפועל פתח תיקווה לא נוכל לראות רדיוס אחד או כנראה משחק ללא קהל נקבל בטוח .
(04-Jan-2014 15:26)amir כתב: [ -> ]איך שאני רואה את המצב את המשחק נגד הפועל פתח תיקווה לא נוכל לראות רדיוס אחד או כנראה משחק ללא קהל נקבל בטוח .

מזה בדיוק חששתי כשכתבתי את הפוסט אתמול. ממתי קבוצות במגזר משלמות מחיר כלשהו ? כולם פוחדים מהם ומשופר הגזענות שלהם מר טיבי הידוע, הגיע הזמן לומר את האמת. דגלי פלסטין דגל חמאס מאבטחים ערבים שמתפרעים, אבנים על קהל, צמיגים מפונצ׳רים ובסוף אנחנו נואשם.
לקהל השפוי - פשוט תפסיקו ללכת למשחקי חוץ של קבוצות מהמגזר. זה לא שווה את זה.
הדיון ביום רביעי, יומיים לפני הפועל פ"ת, לכן אני די בטוח שגם אם נקבל רדיוס הוא יופעל על המשחק נגד קטמון.
מה גם שהמשחק משודר בטלויזיה אז לדעתי לגוף המשדר יהיה מה לומר כי לא נעים לראות משחק ללא קהל בכלל
הערכה שלי אחי נצרת הולכים לקבל בראש וגם אנחנו לשם האיזון ולמען זה שכולם ירגישו בנח ...נקבל משחק רדיוס (כנראה לא נגד הפועל פ״ת כי יש לנו בהנהלה 2 עו״ד שיידעו לפחות לדחות את רוע הגזירה למשחק פחות אטרקטיבי...)
בכל מקרה כולם צריכים ללמוד מזה בעיקר אנשי האבטחה והמשטרה שמאפשרים תנאים לא נורמליים (מה לעשות גם מי שלא ערס מצוי והיה ביחידה קרבית רואה דגל חמאס הופך לאדם פחות שליו...אפילו שליו מנשה...) אמרו חכמים ממני שהגיבור כובש את יצרו לצערי לא במגרשי הכדורגל ולכן מלא האחריות על אנשי האבטחה שאפילו לא עמדו בין 2 היציעים....
אני יודע שלא יעזור כלום וגם אנחנו נענש,כדי שהבני דודים לא יזעקו את זעקת הגזענות.לכן אני חושב שרועי דניאל,הנהלת הקבוצה והאוהדים שנפגעו צריכים קודם כל להגיש תלונה במשטרה כנגד המאבטחים כנגד המחבלים שזקו אבנים וכנגד מי שהניף את דגל חמאס.בנוסף לכך הנהלת הקבוצה צריכה להשתמש בצילומי הטלויזיה המראים את התנהגות המאבטחים ואנשי נצרת אשר זרקו דליים וכיסאות ליציע של נתניה.לא צריך להוריד את הראש ולקבל בהבנה כל עונש שנקבל.בנוסף לכך הייתי מציע להנהלת הקבוצה להיפגש עם יו״ר האוהדים או עם האוהדים הבולטים ולטפל בקומץ(באמת קומץ)השורר שיכול להכתים אותנו,אוהדי הקבוצה.
Reference URL's