מכבי נתניה

גירסה מלאה: מצטער זה לא מקצוענות לשחרר את חגי ללא מגן ימני מחליף
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
בכלל לא מבין איך נותנים אצלנו פרס למי שעובר חופשי על חוקי התקנון .
פנו לשחקן תחת חוזה סיכמו איתו ואז אחרי שכבר הסכים להישאר משחררים ?? בדיוק אותו הדבר היה עם ערן לוי ....

למה לשחרר את חגי גולדנברג לקריית שמונה ללא פיצוי ללא הבאת מחליף קודם שישוחרר ??

ככה לא מתנהגת קבוצה מקצוענית .
הפניה תחת חוזה לחגי זה אכן משהו שלא מתקבל על הדעת.
ממה שהבנתי הסיפור היה שלפני איזה חודש שרצקי חשב שלא מימשנו עליו את האופציה והציע לו 200 אלף שקל יותר לשנה.
בוא נודה באמת זאב אתה אחד שמאוד מעניין אותו כמה מוציאים בקבוצה על שחקנים ועל שחקן שהשנה אמור להיות מגן ימני מחליף אי אפשר באמת לשלם 400אלף שח לעונה כששחקנים כמו ערן קיבלו משהו כמו 500 אלף.
ובוא נסתכל על זה מקצועית, המגן מחליף שלך מבקש לעזוב כשהמגן הימני הראשון שלך הוא גם שחקן בית, גם עושה עבודה התקפית יותר טובה+שיתוף פעולה טוב עם דיא סבע וגם כנראה הולך להיות קפטן עתידי...אפשר לוותר עליו ולחפש תחלופה ראויה.
זה אין בעיה אתה צודק , התלונה שלי למה לשחרר לפני שמחתימים ??
חלילה וחס אם מחר נפצע כחלון ? איך לא חושבים על זה לפני ?
עם כל הכבוד שרוצים להיות בסדר עם חגי זה לא צריך לבוא על חשבון הקבוצה .
אני לא אומר להחזיק את חגי בכוח אלא עד שיחתימו עוד מגן ימני .
יכלו לתת הזדמנות לנגן הימני שעונה שעברה הושאל הצעיר שכחתי את שמו אבל לא להישאר בלי מחליף למרות שיש את אזולאי ותירם שיכולים ....
מניח שסיכמו עם המגן היהודי אמריקאי. לא חושב ששחררו בלי שסגרו על אלטרנטיבה.
מה שמעצבן שלא דרשו פיצוי. אם זה היה הפוך עם איזי הוא היה דורש(כתבתי את זה גם בספורט 5)

ומחר בבוקר תהיה הודעה על ההחתמה של המגן. סתם מניח…
מגעיל מאוד או שמשתחררים חופשי או הולכים לאירופה זו מכבי נתניה?

אנחנו מוכנים לשחרר לחול אבל לשחרר שחקן לקבוצה אחרת בארץ לא מתקבל על הדעת במיוחד שזו קבוצה שאמורה להתחרות איתך ראש בראש על הפלייאוף העליון ראינו במשחק האחרון שכחלון לא הכי יציב ולכן צריך תחלופה ראויה מה גם שגולדברג היה שחקן שעובד הרבה מאוד על המגרש ומתאבד על כדורים לשחרר אותו בחינם כששוק העברות בעולם רק הולך וגדל פשוט בושה!
תרגיע שימי אתה לא יכול להחזיק שחקן בכוח , אנחנו לא נופלים מאף מועדון בישראל ואייל סגל אמר כשיש שחקן שמשחק טוב ב 100 אלף דולר אם מציעים לו 150 זה הופך אותו לשחקן טוב יותר ??
אתה צודק בזה שהיה מגיע לנו פיצוי הוגן עליו על הפנייה מתחת לשולחן בזה אתה צודק שימי .
מקווה שיביאו מגן ימני מספיק טוב או שיקדמו צעיר מהנוער ההוא שהושאל עונה שעברה .

בנתיים עמדת הקשר האחורי יותר מדאיגה אותי .
מדאיג אותי שלא קיבלנו כלום על שחקן שלנו שנתן עונה טובה והיה אור בהגנה על הפניות מתחת לשולחן לשני השחקנים שהיו אצלנו ערן וגולדברג הייתי שולח מכתב חריף לפיפא לא יכול להיות שיפנו לשחקן תחת חוזה בלי אישור הקבוצה.
עוד משהוא לגבי גולדברג שירצקי אמר שחשב שלא מימשהו את האופציה עליו ולכן פנה אליו בתחילת הקיץ ואז היתה עוד הצעה מחול עליו ואז בסופו של דבר הוא החליט ביחד עם המאמנים שהוא ישאר בנתניה, מה שאומר שבזמן האחרון שוב שירצקי פנה אליו כי ראה שההגנה שלו על הפנים אז פעם ראשונה יכול להיות טעות פעם שניה זה מכוון ואסור לעבור על כך בשקט, די נמאס כבר שיגישו תביעה על קבוצות כאלו או שיביאו שחקן אחר במקום לפי שיקול המאמן מצידי שיהיה שחקן נוער אבל לא ככה בחינם בצורה מגעילה .
מה שצריך לחזק דחוף זה מגן ימני קשר אחורי קשר/חלוץ עושה משחק וחלוץ מטרה מצידי שיביאו רק ישראלים ואת החיזוק של השחקן או שחקנים זרים יעשו בינואר.
(המגן היהודי מארצות הברית, וובה בראון,שחקן עושה משחק או שדיא נשאר, ומלמד .)
החיזוקים האלו ואפשר ללכת חזק.
שימי זה לא היה ככה , מי שניסה להוציא את ניקו ומי שהוציא את גולדברג מנתניה זה הסוכנים שלהם , כל הבעיה זה עם הסוכנים , בעלי קבוצות לא פונים ישירות לשחקן הם פונים לסוכנים ואז נותנים הצעה שיותר גדולה מהשכר שהוא מרוויח עכשיו ואז הסוכן אומר לשחקן פה אתה יכול להרוויח פי 2 ואז זה מסנוור את השחקן ומכאן מתחילות הבעיות !!!

ככה גם ברקת עושה פונים וסוגרים הכל עם הסוכנים ואז כשיש הצעה הסוכן משגע את השחקן בשביל המעבר כמובן !!! אבי נמני ודודי דהאן הפכו את זה לאומנות !!!
עכשיו אחרי שלא התנהגו במקצוענות מתחילים לשלוף ועושים טעויות על טעויות .
כבר נאמר לא לשחרר את חגי גולדברג עד שאין מגן ימני . ואמרו זה בסדר עוד יום יומיים ולא היו משחררים אם לא היה מישהו כבר סגור .

ובכן לא רק שלא היה מישהו סגור אלא עכשיו רוצים לשחרר שחקן בית שראוי לקבל הזדמנות שראוי להיות בסגל תמורת שחקן מהפועל חדרה לבידי על מנת שיישב על הספסל ....איפה ההיגיון ? איפה השכל ? מי זה לבידי דוד פיזנטי ? או שמא מכינים כבר את הקרקע למכור את ויקי כחלון ?

משהו לא בסדר בהתנהלות

האם איילון ירושלמי משוחרר לחלוטין מהקבוצה או שזאת עוד השאלה ? אנחנו מתחילים להתנהג כמו מכבי חיפה משאילים כשרונות שלא יחזרו לבוגרים זה הכי גרוע . ומה עם המגן הימני שהושאל לפני שנתיים למה לא מנסים אותו ? ומה עם המגן הימני שחזר מארה"ב ? מה עם מגן ימני מהלאומית ?
סבלנות זאב. נכון הקטע של השחרור של חגי נראה קצת לא מתחייב. אבל לפעמים צריך לברור בפינצטה עד שבוחרים את האופציה הטובה ביותר. לגבי אילון ירושלמי .לא מכיר .אין דעה.
אגב אלדד לא מצאתי ביוטיוב קטעים של דיא המגן .מצאת משהו?
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's