מכבי נתניה

גירסה מלאה: דן גלזר נפל חתם ל 4 שנים
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
אני לא אומר לך תחתום בנתניה כי אנחנו יותר טובים .
אני אומר לך שכל הקלפים ומנופי הלחץ אצלך בידיים .
נשארה לך שנה אחרונה בחוזה במכבי תל אביב זה לא משנה בשבילך אם תבוא לנתניה או תישאר במכבי תל אביב , אתה חייב לא להאמין להבטחות של טרום עונה , ההנהלה לוחצת על המאמן "לשחק" אותה שאתה ברוטציה כשלמעשה מה שרק מענין אותם זה לא לאבד את הכרטיס שלך .

שון וייסמן תחילת העונה שעברה חשב בדיוק כמוך , התלהב בדיוק כמוך , ובסיום אותה התחלה זרקו אותו שוב להשאלה ...

אם הם ימכרו אותך וירצו אותך בעוד שנה או שנתיים לא חסר לגולדהאר כסף כדי לקנות אותך חזרה , אם הם קונים אותך בחזרה אתה מגיע מהדלת הראשית ולא חוזר מהשאלה ...

נחכה לך בנתניה עד שתחליט אחרי שתחליט אם באת אלינו ברוך הבא , אם לא באת אלינו אין דרך חזרה כי אנחנו לא משאילים שחקנים יותר .
הם הולכים בעקבות הכסף. חוזז .גלזר. וייסמן רוב הזמן יחממו את היציע במקרה הטוב יתפללו להיכנס בדקה ה90 כדי להעביר את הזמן. לא שופט אותם .אני מניח שאם היו מציעים לי חוזה גבוה שלא אקבל במקום אחר אולי גם הייתי פועל כמוהם. רק שהקריירה שלהם תהיה בנסיגה תלולה.
זו חשיבה לטווח הקצר שבפועל יכולה להרוס להם קריירה, אבל היי, כל אחד והשיקולים שלו.
אני חושב שגלזר צריך לחתום במכבי שידאג לקבל אבל לפחות 250 אלף דולר לעונה ואם הם באמת רוצים אותו שישחק שם הם יהיו מוכנים לשלם לו משכורת כזאת אם לא כניראה שהוא ישב ביציע אבל בכל מקרה אין לו סיכוי לשחק שם אולי בגביע הטוטו לפני מי הוא יפתח דור פרץ ייני גולסה ברסקי ולכו תדעו יכול להיות שהמאמן ירצה שחקן זר בעמדה הזאת אם הם ימכרו את קיארטנסון אבל לפי דעתי זה רק דרך לנסות להוציא עוד כסף מנתניה רק שהם לא מבינים שאנחנו לא פראיירים .

(24-Jul-2018 9:05)חזום חזום כתב: [ -> ]הם הולכים בעקבות הכסף. חוזז .גלזר. וייסמן רוב הזמן יחממו את היציע במקרה הטוב יתפללו להיכנס בדקה ה90 כדי להעביר את הזמן. לא שופט אותם .אני מניח שאם היו מציעים לי חוזה גבוה שלא אקבל במקום אחר אולי גם הייתי פועל כמוהם. רק שהקריירה שלהם תהיה בנסיגה תלולה.

חוזז הוא שחקן עם כישרון ולפי דעתי אם לא יבנו עליו כמחליף במשחקים הוא והם יעדיפו להשאיל אותו שוב שימשיך במגמת העלייה שלו לעומתו גלזר לא יצליח בהרבה קבוצות אם ישאילו אותו הוא סוג מסויים של שחקן ואחרי עונה גדולה הוא יכול פתאום לתפוס תחת על מאמן אחר ואז ייבשו אותו עונה שלמה.
מכבי תל אביב תחזיק השחקנים הצעירים עד סיום העונה הם למדו לקח מעונה שעברה
שחקן שלא יתן 110% בכל משחק לא יראה דשא הרבה זמן , זה היתרון בסגל עמוק ומאוזן

וכמו שחזום אמר עוד יביאו קשר אחורי רציני זר לשבור את ההגמוניה של באר שבע בקישור האחורי
הוא מבטיח את עתידו הכלכלי , אף קבוצה לא תתחייב ל 5 שנים בסכומים האלה
תא יכולים להעריך לו את החוזה ובסיום העונה הבאה למכור אותו למרבה במחיר הם לא מפסידים כלום
הם מעריכים לו חוזה אך ורק כדי שלא יעבור בחינם בעונה הבאה, בדיוק כמו מה שקורה עם אולסק

גלזר יקבל דקות במכבי תא ואז כולם יבינו כמה שהוא לא מתאים להם , ובסגנון משחק שלהם הם לא יכולים להסתמך על שחקן מוגבל כזה בלי יכולות התקפיות
להיפך אלדד זה בכלל לא דומה לענין עם אולסק
עם אולסק היה ברור לו שזה קידום לא רק מבחינה כספית אלא גם קבוצה גדולה יותר שהוא יכול להתבטא בה ולהגיע לתארים , כשהתברר לו שהם מחתימים שחקן זר ושיש עוד 2 שחקנים להתחרות בהם העדיף את הבמה בנתניה .
אצל גלזר זה להיפך יש לו במה בנתניה לשחק אפילו לפעמים בהרכב הראשון אבל הוא כנראה מעדיף להיות שוב מושאל לאשדוד שממתינה לו בעבור קינדה , פראייר אבל עדיין לא יודע שהוא פראייר
ההשוואה היתה רק לגבי העונה האחרונה בחוזה שלא רוצים להפסיד את השחקן בחינם לכן שווה להחתים אותו גם ל 10 שנים ויש אפשרות למכור אפילו בינואר הקרוב , העיקר לא להפסיד את השחקן בחינם

אתה מודע לעובדה שאם לא יהיו חיסורים בקישור שלנו אז גלזר לא יראה דשא?
בנתניה גלזר שחקן ספסל , ויכנס מחליף רק בשביל לשמור על תוצאה
גלזר בסיום העונה הועדף על פני אולסק , אולסק כבר היה במו"מ עם חיפה הראש שלו לא היה בנתניה .
בעקרון אם גלזר היה מגיע היתה תחרות מצויינת , אפשר עדיין להביא את לירוי צעירי או להסיט את חגי גולדברג לקישור האחורי
גלזר שיחק רק בגלל שמוחמד נפצע
גלזר לא הועדף על פני אולסק מעולם
אולסק הורד לספסל רק כי לא האריך חוזה
עמודים: 1 2
Reference URL's