מכבי נתניה

גירסה מלאה: לא לשחרר את גולדברג להיפך לשדרג אותו , אזולאי ברוך הבא
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
לא יודע מה מניע את סלובו וברדה לשחרר את חגי גולדברג , הוא קיבל הצעה מפתה וזה אך טבעי שחשב עליה ורצה בה , לכן לא צריך להתנהג בנקמנות אם הוא כבר מעונין להישאר . אם הוא עדיין מעונין לעזוב אז בסדר .
חגי גולדברג נתן עונה מצויינת והוא גם נכס בכמעט כל עמדה בהגנה, לא מפריע לנסות אותו כקשר אחורי הרי הוא מכיר כל עמדה בהגנה .

דולב אזולאי ברוך הבא למשפחתנו , תמתין בסבלנות להזדמנות וכשתקבל אותה תן את הלב והנשמה ואם תהיה טוב נתמוך בך ונעודד אותך שתתקדם .
הגעת למקום שיש בו סבלנות וגב חם לצעירים הגעת למועדון בלי להגזים הכי טוב בארץ לצעירים . תוכיח לנו שהיה שווה להביא אותך .

באותה הזדמנות תסיימו כבר את ענין קניקובסקי חבל מאוד למשוך את זה למרות שזה לא היה קשור בכם , הוא עוד יצטרך להשלים את כל החוסרים שהפסיד במחנה האימון .
ובאותה הזדמנות לסגור גם עם ניקו אולסק זה נמשך גם יותר מדי זמן .
תנו לנו בשורות טובות עוד היום
אז ככה כמה דברים רעיון סופר מצויין להשים את גולדברג קשר אחורי הוא שחקן נשמה שנלחם על כל כדור הוא יודע מה זה לעשות הגנה ומה זה לתמוך בהתקפה ואם יעבדו איתו על זה הוא יכול להצליח בגדול.
אולסק הבין מה שכולנו הבנו שאם הוא יעבור לחיפה הוא גמר את הקריירה כי הוא לא ישחק ואז יתחילו להשאיל אותו כל עונה לקבוצה חדשה כמו שהם רגילים לעשות לכל שחקני הספסל והיציע שלהם. אולסק תחתום אתה וגולדברג קשרים אחוריים לא צריך גם את גלזר אם מכבי לא רוצה לשחרר אותו שיגיע אלינו שנה הבאה בהעברה חופשית כמו שחיפה רצתה לעשות עם אולסק.
קניקובסקי יחתום זה בטוח ולפי דעתי גם סבע יעבור .
לגבי דולב לפי דעתי ולפי הקדם עונה הוא יתפוס מקום ראשון העונה או בעונה הבאה בקבוצה לפי דעתי הוא צעיר מהיר גבוהה ונלחם כל מה שמחפשים בבלם.
אולסק וגולדברג יכולים למלא את המשבצת של הקשר אחורי ואפילו שניהם יכולים את ה' 50-50 חבל לשחרר את גולדברג מה עוד הוא הביע כבר את הסכמתו להישאר
כחלון יכול לשחק בקישור, תתארו את הפריצות של כחלון 20 פעמים במשחק ולא 3-4 פעמים בתור מגן
כן אמרתי את זה כמה פעמים גם את קובי מור היה אפשר לעשות קשר שמאלי 50-50
כן אבל לא בתור קשרים אחוריים את מי יחליף כחלון את עלי מוחמד? בתור מגן יעבוד על הצד ההגנתי והוא יהיה שחקן מעולה.
הבעיה עם כחלון שאפילו שהוא מכיר הוא נוהג לשחק עם הידיים ברחבה וגם עושה פאולים ברחבה ובאזור הרחבה , יש קבוצות שממתינות רק לבעיטות עונשין קרוב לרחבה
ועל זה חייבים לעבוד איתו זה לא משהוא חדש.
הבעיה שזה חוזר על עצמו עוד ועוד ועוד שחקן כמו מליקסון או אצילי עושים קריירה משוגעים כמו כחלון שמכשילים קרוב לרחבה
(23-Jul-2018 15:43)שימי כתב: [ -> ]כן אבל לא בתור קשרים אחוריים את מי יחליף כחלון את עלי מוחמד? בתור מגן יעבוד על הצד ההגנתי והוא יהיה שחקן מעולה.

כחלון יכול להיות מחליף לאביב אברהם
עמודים: 1 2
Reference URL's