מכבי נתניה

גירסה מלאה: ללמוד לקח מפרשת בן בסט ומפרשת חנן ממן
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
לא אני לא בהלם בכלל , אסי רחמים עוסק בסקאוטינג האמיתי של הפועל באר שבע , הוא מאתר שחקנים שעומדים לסיים חוזה ואז מכה בפטיש הקסם , בוא לאלופה בוא לשחק באלופות בוא כאן יש הרבה יותר כסף .

טבעי לחלוטין .

מה הלקח של מכבי נתניה ? לא לקבוע בשום תנאי בשום לחץ סעיף שחרור סכום כל סכום כי תמיד יחשקו בשחקן טוב ואין אתה יודע מהיכן השחקן הבינוני הבא יפרוץ בעונה מסויימת ..
לקח שני לחתום על חוזה מקסימלי בזמן או אופציות להארכת חוזה .

אנחנו קבוצה עם הרבה צעירים טובים ויקי כחלון , אביב אברהם , גולן אלקסלסי , תירם , רוז'נסקי ,מלדה , טויטו , אזולאי , וורנר , גוזלן . קודם להבטיח את האינטרס שלנו של מכבי נתניה ואחרי זה של מכבי נתניה .

מי יודע אולי ננצח את הפועל חיפה עכשיו בחוץ
הלקח הוא ,למי שיש פנקס צקים פתוח עושה מה שהוא רוצה !!!
שאפו לאייל סגל שלא עמד בפיתוי ולא התקפל ודיא סבע לא ילבש את הסמל של בש(לפחות בשנה הקרובה) ומקווה שבכל הסכם מול קבוצה בחול לנתניה תהיה האופציה הראשונה עם חזרתו לארץ(עע קניוק)
בנתיים טפו טפו יש לנו ניהול מופתי לעילא ולעילא וגם הבעלים שומר על הכבוד של האוהדים , מקווה שנוכל להחזיר לו ....
הלקח שאני לוקח שעכשיו ההתקפה של באר שבע עמוס מאוד ואפשר להביא את גיא מלמד
אין לנו כסף לשחקן כזה שימי לא מאמין שגם אם היה שחקן חופשי היינו מביאים אותו . אי אפשר להשוות מול השכר שקיבל בבאר שבע .
אנחנו צריכים ללכת על שחקנים שעומדים לפרוץ ולא קשה לזהות אותם שחקן נוער מצוין שלא מצא הזדמנות מספקת בבוגרים זה הלחם שלנו ראה ערך וייסמן גוזלן קניקובסקי
זאב לא קשור לכסף , אנחנו לא קונים שחקן מוכח אחרי הצלחה , זה נוגד את מדיניות של המועדון
אלא בדיוק להיפך
שחקן מוכח אחרי הצלחה זה המון כסף גם אם הוא חופשי במיוחד מקבוצות כמו באר שבע מכבי תל אביב וחיפה שמשלמות שכר לא ריאלי אלא הרבה יותר .
מה לעשות כרגע השוק לא משהוא מבחינת חלוצים וצריך חלוצים וורנר עדיין לא חתם ויש מצב שאולי הוא לא בתוכניות לפי דעתי ערן שיחק במשחק אימון קשר התקפי ומלדה שיחק מתחת לחלוץ וגוזלן חלוץ זה רעיון מצויין ככה קוגבנייה ישחק מתחת לחלוץ ומלדה יחליף אותו מה שצריך זה עוד חלוץ שיחליף את גוזלן ועוד חלוץ למקרה של פציעה תוסיף קניקובסקי ושני קשרים אחוריים טובים ואפשר לקחת משהוא השנה
גוזלן מלדה קוגבנייה ואולי סם וורנר זה כבר 4 חלוצים על מקום אחד למרות שקוגבנייה יכול לשחק גם מתחת לחלוץ , אנחנו צריכים מישהו עם רגל שמאל טובה מהיר הייתי הולך על מוטי ברשצקי שבהפועל תל אביב ולא משחק , אם ישוחרר הוא לא פחות כשרוני מדיע סבע
צריך לחפש טוב טוב בליגה לאומית יש המון שחקנים צעירים וטובים . גם קניקובסקי מצוין . ספורי היה עכשיו מתאים למרות שהוא לא דיע סבע כי יש לו שמאלית טובה .
צריך להתקדם על מנת להשלים את הסגל ואני שוב חוזר ....לעונה טובה אנחנו צריכים 30 שחקנים טובים שמתוכם 2-3 שעלו מהנוער ואיני מתכוון למלדה . לשאר השחקנים חייבים להיות מסוגלים להחליף את ה 11 בכל רגע נתון . העונה הארוכה מצריכה החלפת שחקנים במיוחד בקישור האחורי ובקשרי 50-50 שמרבים לקבל צהובים ואדומים ומתיחות וחלילה פציעות .
עונה שעברה הפסדנו נקודות בדיוק בגלל הענין הזה שהשמיכה היתה קצרה בין אולסק גלזר ועלי מוחמד שנפצע ...
עמודים: 1 2
Reference URL's