מכבי נתניה

גירסה מלאה: קפיצת המדרגה שהם צריכים לעשות העונה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
אני לא פונה למאמנים ולכל הקבוצה אלא רק למספר שחקנים .
א) ויקי כחלון . אין ספק הכשרון קיים מהירות מצויינת כושר גופני לא מספיק .
אחרי עונה ראשונה בליגת העל ויקי כחלון צריך לשפר מספר פראמטרים . הראשון משחק ההגנה הלקוי שלו , עם מהירות כמו שלו אין צורך להשתמש בידיים או בגליץ' , מספיק שכחלון לא יתן לשחקן לעבור אותו ולא יתן להרים כדור מהצד שלו . זה התפקיד העיקרי של המגן בהגנה .
שני .כמובן בצד ההתקפי הוא חייב לדעת להרים כדורים מדוייקים , זה עושים אחרי האימון כשהחמצן לא מגיע למוח , פה אתה נבחן ברמת הדיוק והבעיטה שלך .
חייב גם לשפר את הבעיטות בשתי הרגליים להתאמן על בעיטות ועוד ועוד אימוני בעיטות מהצד של המגן . כולל נגיחות . יש לכם במועדון את דוד לביא תשתמשו בו .
ב) דודי תירם . עונה שעברה התחלת מהרכב ראשון כי וארגוץ' היה פצוע התחלת מצוין אבל ככל שהעונה הלכה לקראת סיום נחלשת ונכשלת בהמון מצבים . אין לי מושג למה , כושר גופני ? ריכוז ? זלזול ? אולי הכל ביחד ? דודי תירם חייב לתת למאמנים שהם יכולים בשלב מסוים העונה או העונה הבאה להושיב על הספסל את הויבך או וארגוץ' לא כי הם פצועים אלא כי תירם טוב יותר אחראי יותר ובפירוש תחנה אחרונה לחלוצי היריבה .
ג) אביב אברהם . הכשרון הוא ענק כושר גופני ופיזי מעולים אבל עדיין לא מספיקים אם אני רוצה לראות במונדיאל בעיני רוחי את אביב אברהם אז אנגלו קאנטה מנבחרת צרפת הוא אביב אברהם שלנו . כושר גופני אבסולוטי אנרג'ייזר וחצי , זה מה שצריך להיות אביב אברהם אבל לא מספיק חייב לשפר את הכושר הגופני האינטנסיבי ל 95 דקות על מנת להיות קשר ה 50-50 הכי טוב במדינה .
שמתי לב שיש לו מסירות יפות וגם מתוחכמות לא פחות מאחרים אז למה רק מסירה מתוחכמת ב 6-7 משחקים ? הרבה יותר מסירות ,דאבל פאסים ,ומסירות עומק .
עוד ענין זה דיוק בבעיטות הרבה פעמים אביב מגיע לבעיטה שיוצאת לשמיים , חובה לשפר את הבעיטות בשני רגליים , שחקנים ומאמנים הבינו שהוא בועט רק בימין , חייב לבעוט מצוין גם בשמאל לא פחות מימין . אם תשיג דברים אלו השמיים הם לא הגבול .
מה פוסט ראשון שאתה לא כותב שצריך קשר אחורי?
נותן לאחראים לעשות את עבודתם כאן זה רק מה כאוהד אני מייעץ לשלושת הצעירים שלנו .
כרגיל אין משהוא חדש במה שאמרת ידוע שכחלון חייב לשפר את משחק ההגנה ותראה השנה רוב ההתקפות עלינו יבואו מהצד שלו .
תירם ידוע שצריך כושר גופני הייתי מכניס לאותו משפט גם את הוייבך אבל אני מאמין שהגרמני עבד על עצמו בחופשה.
אביב מלך המנהיג הבאה של נתניה!
אם אביב חושב להגיע לאירופה הוא צריך להשתפר כמו שאמרתי עוד כושר גופני אינטנסיבי , יותר מסירות חכמות , והרבה יותר בעיטות מדויקות לשער .
Reference URL's