מכבי נתניה

גירסה מלאה: נמאס מסאגת אולסק - שיביא קבוצה שמוכנה לשלם את הכרטיס
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
מכבי חיפה משחקת על זה שניקו אולסק נמצא עם חוזה רק לעונה הבאה .
הדילמה שלנו להרוויח עכשיו מה שיש או לחכות עד שיסתיים החוזה שלו ? ואז לא מרוויחים כלום ?

אני יודע שהדברים האלו לא יהיו נעימים לשמוע , אבל הגיע הזמן שמכבי נתניה תבהיר לכל הליגה שאנחנו קבוצה עם כבוד , עם בעל בית , עם אפס סבלנות כלפי מי שמזלזל בנו .

אם אולסק רוצה בכל כוחו לעבור קבוצה אחרת שהסוכן שלו יביא קבוצה שמוכנה לשלם עליו . אפשר לעשות טרייד עם מכבי תל אביב על 2-3 שחקנים , אפילו עם הפועל באר שבע .

יש אפשרות גם להגדיל את חוזהו בערך כמו שאמור לקבל במכבי חיפה .
אבל האפשרות הכי טובה היא להעלות אותו ליציע , או שתאריך חוזה או שתתייבש .
ניב גולדשטיין הגיע הזמן לחתוך דברים , כמו שטראמפ אמר על קרי לפעמים צריך לצאת מהמו"מ על מנת לקדם את העיסקה
אמת שישב ביציע או שישלמו עליו לפי דעתי טרייד עם באר שבע על בראון עדיף מויסמן או עם מכבי תל אביב על גלזר וברסקי
הלוואי והיה טרייד כזה חחחח
לא להכנע לתכתיבי מכבי חיפה , חיפה לא רוצה להוציא כסף אבל אנחנו צריכים שחקנים , אפשר להוסיף את נטע לביא במקום הכסף , ואז על אולסק ניקח את וייסמן ולביא .
אפשר לתת לסוכן שלו עמלה שישכנע את אולסק לחתום בנתניה על חוזה חדש ומשופר .
כל הכבוד לאייל סגל ולניב גולדשטיין שהשאירו כאן את אולסק לעוד עונה כמו שכתוב בחוזה , איפה ההיגיון ? אם היינו מביאים קשר נסוג זר ברמה גבוהה היינו צריכים לשלם שכר והוצאות יותר מהכסף שמכבי חיפה מציעה , אם במסגרת העיסקה היה מגיע שון וייסמן גם את השכר שלו היינו מממנים למכבי חיפה חוסכים ....
יוצא מכאן שהשאיר את ניקו אולסק ואולי אם ירצה ישאר כאן בנתניה ונרוויח כולנו גם ניקו גם מכבי נתניה ושתזדיין מכבי חיפה
אייל וניב תודה רבה
לא יפה הדיבור הזה אחי תשמע שחר מפחד להשים הרבה כסף על שחקן מנתניה תראה מה קרה להם עם ימפולסקי חחחח הכי טוב אני מקווה שהשחקן יבין שאין לו למה להתקדם ואם יקבל שידרוג טוב בחוזה הוא ישאר במיוחד בינואר כשהוא יראה שלשחקני הבית הטובים של חיפה אין מקום הוא יבין שהוא חייב להישאר אבל אז יהיה זה מאוחר מידי אולסק אחי אני קורא לך להתעורר המאמן שלהם בונה על נטע לביא לעתיד יש להם את אלברמן ומביאים עוד קשר אחורי בעמדה הזאת במקרה כזה אתה חילוף רביעי ובקישור אמצע או התקפי אתה בטח תיהיה חילוף שישי.
הרי אם חיפה ממש רוצים שחקן הם ישלמו עליו ואם לא הסוכן שלך כבר היו קונים אותך הסוכנים והמשחקים שלהם שילכו לחפש ממי למצוץ דם כי בנתניה יש רק ערפדים אז אם הם יתקרבו אנחנו נינשך אותם.
עכשיו מתפרסם שבעקבות אי עמידת מכבי חיפה בדרישות של נתניה אז יציעו לאולסק חוזה משודרג ל 3 שנים נוספות נקווה שזה יסגר לטובה
יכול להיות שזה עוד מניפולציית משא ומתן. כמו שחיפה עושה גם נתניה. אני מניח שאם אולסק רוצה לעבור הוא בסופו של דבר יעבור. הכל עיניין של כסף.

ואם באמת יחתום לשלוש עונות אז נשכח את כל הסאגה.
לפי המשחקים האחרונים יש מצב שיש התקדמות לחתימה מחודשת בטח דראפיץ וברדה ישבו לו על הלב שיחקו לו במצפון חחחח
עמודים: 1 2
Reference URL's