מכבי נתניה

גירסה מלאה: לא לעבור לסדר היום על הגניבה היום
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
שאייל ומנכל הקבוצה יקנסו את כל אלה שלבשו היום צהוב שחור ובסכום הזה יפצו את כל רוכשי הכרטיסים שבאו היום התאמצו יצאו מהעבודה עזבו את עיסוקיהם באמצע השבוע כדי לראות חבורת פרזיטים שהמשחק בית אחרון לעונה מביישים את עצמם ואת הקהל שלהם ככה לא מסיימים עונה בבית וככה בדיוק אתם נראים.
עזוב לא היה כאן ביזיון יש מחליפים שפשוט לא מספיק טובים , היו גם צעירים שכל דקה חשוב שיקבלו עיישה למרות שהיה חלש כמו כולם הרוויח את הדקות האלו , מקווה שיעלו אותו גם נגד באר שבע , וגם את בן שבת !! חבל ששחף לא שיחק במקום אולסק
ציפיתי לתגובה הזאת ואתה טועה כי לא קשור מי שיחק והילדים זה לא הבעייה 10 0 לבני יהודה היתה תוצאה משקפת למה? הגישה והיחס שהם באו היום , יש שחקנים כמו אולסק למשל שפשוט לא בא להיות פה אז למה אנחנו צריכים לסבול דבר כזה ולקבל את בהשלמה?
מסכים עם אמיר . פשוט בזיון. שחקנים מלווים את השחקנים של בני יהודה שעושים מטווח על השער. כדאי שמישהו יבדוק מי קיבל כסף ומה יחס הווינר .. פשוט זה נע בין זלזול מוחלט לבין מכירת משחק. בזיון מארץ הביזיונות .
אתם טועים אני מבסוט מהתבוסה , אנשים כאן דיברו על עונה הבאה אליפות אבל אם לא עוזר את ההגנה והקישור הנסוג נלחם על הירידה לא על הפלייאוף העליון .
כמעט אף מגן שמאלי לא יכל העונה לשמור על מתן חוזז אתם מצפים שעיישה במשחק שני שלישי משחק אותו ? מה זה פיזנטי ??
כולם באו אדישים סבע הגיע מנופח ערן לא תפקד לעולם לא שיחקו בכלל .

בשביל הגנה טובה צריך לשחק 6 בהגנה מול 11 תוקפים , ככה צריך לאמן את ההגנה למשך 90 דקות !!
טוב שזה קורה עכשיו כי זה בדיוק הזמן לתקן .

לפני שחושבים התקפה נא לבנות את ההגנה .
מה זה אנשים רווח .. התכוונת אתה מדבר על אליפות לא ..?
אף קבוצה בעולם לא היתה מנצחת עם הבלם הרביעי ועוד בלם מאולתר כשהוא בעצם מגן שהוחלף בבלם החמישי שעולה מהנוער בהופעה הראשונה שלו , ועוד עם מגן שמאלי השלישי שעולה מהנוער, וכשהמגן הימני נפצע ומוחלף..

אפשר היה להימנע מחיסרון של 3 שחקני הרכב בו זמנית ולחלק את ההרחקות בכמה משחקים שהחיסרון לא יהיה משמעותי.. מישהו זוכר מקרה כזה בקבוצה כלשהי?
שחקן מורחק פעם אחת בעונה בגלל צהובים (במקרה הכי גרוע פעמיים בעונה - ערן, תירם, גלזר), מכל המשחקים למה דווקא החיסרון של כמה שחקנים צריך להגיע בו זמנית באותו המשחק? לא היה רחוק שיהיו גם 4-5 שחקני הרכב באותו משחק..
טעות של הצוות המקצועי, נקווה שילמדו מזה לעונה הבאה

איך ייתכן שאביב אברהם משחק 60 דקות ומסיים מקום ראשון מכל השחקנים משתי הקבוצות עם 55 ריצות במהירות גבוהה?

גולן אלקסלסי המצטיין במשחק
טל.מ אני לא דיברתי על אליפות רק אמרתי מה צריך לקרות בשביל אליפות

אחד הדברים הוא הגנת ברזל אבל ההגנה לבד בלי עזרת הקשרים האחוריים לא יכולה לשמור . אתה צריך לתסכל את הקבוצה שמנגד לא לתת לה להגיע אפילו למצב , פה המגינים מרשים לשחקנים היריבה להרים כדורים לרחבה , אסור שזה יקרה מגן לא צריך לתת אפילו הרמה אחת מהצד שלו לרחבה ...
לפחות היו אומרים שמוכרים את המשחק, היו נותנים לנו לעשות משהו לכיס...
או במילים אחרות - ממש לא רוצים מוקדמות ליגה אירופאית, אה?
(17-May-2018 2:19)לואיס ראזאק כתב: [ -> ]לפחות היו אומרים שמוכרים את המשחק, היו נותנים לנו לעשות משהו לכיס...
או במילים אחרות - ממש לא רוצים מוקדמות ליגה אירופאית, אה?

אין סיכוי להגיע למקום שלישי אז ככה שלא נורא להפסיד, לפחות קבלנו עוד חוות דעת לגבי מי יכול להתאים לעונה הבאה ואת מי כדאי להשאיל.. שאר השחקנים המשלימים אפשר להביא מליגה לאומית שיתנו עבודה בסיסית או מקסימום יפתיעו
עמודים: 1 2
Reference URL's