מכבי נתניה

גירסה מלאה: הכל טוב
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
יש משחקים שהכל הולך הפוך. הכסף ניצח. חייבים לשפר את הזריזות במרכז ההגנה וכמובן מגן שמאלי.
תעודת כבוד לקהל המדהים שלמרות חמש שערים עדיין מעודד.
מתקנים וממשיכים הלאה .
שאפו ענק לקהל.
הכל טוב , אחלה עונה.
ועכשיו פנינו לעונה הבאה , וברור שצריך להחליף את רוב ההגנה , אחרת נחזור לימי ההישרדות, כי ברור שיהיה קשה לשחזר עונה כזאת ללא שינויים מחוייבים.
וברור למה לא ממהרים עם הויבך , דחוף לשנה הבאה החיזוק הראשון זה בלם רציני.
אסור לעשות מהפכות. בהגנה מגן שמאלי. עוד בלם זר זריז אפריקאי במקום אחד הבלמים הזרים(אין העדפה) .חלוץ זר. פיספסנו את שכר נקווה שלא נפספס את קניקובסקי(לא ייתן את המספרים של סבע) במשחק האחרון עשה 12 קמ. מקווה שעלי ישאר עוד עונה. לא חסרים שחקנים צעירים ניגרים שיכולים להיות אחלה שיחוק. ולא רוצה לשמוע קוויאר. קורהוט או אמבולה. להמשיך לחפש שחקנים רעבים ועובדים.
כל הבעיות נפלו במשחק אחד
אם לא היינו סופגים את הראשון היינו מנצחים , לא יודע אם היה פנדל או לא , אבל דודי תירם צריך לשאול את עצמו מה עדיף ? שוואקמה היה בועט אולי לשער וכובש או לתת לו פנדל ? מה ההבדל אם כחלון לומד לא לעשות פנדל ודודי תירם עושה ? גם אם לא היה פנדל נתת לשופט הזדמנות לזרוק פנדל .
בעיה שניה זה משחק הנבדל , פעמיים או שלוש נתפסנו עם המכנסיים למטה לפני הגול השלישי של הפנדל השני שגם לא היה , למה לא נזהרים יותר ?
גלזר היה היחידי שנתן משחק טוב , כל ההגנה כשלה , בגול של נוואקמה לא הבנתי איפה נמצא ויקי כחלון ....

אז מה ההבדל בין הניצחון בליגה הרגילה 0-1 לתגובה הלילה ? זה שבאר שבע כבשה ראשונה .
אם לא נלמד מהמשחק הזה הלאה לא עשינו כלום .

גם לפני המשחק הזה ההגנה שלנו לא היתה מספיק טובה בגלל חוסר במגן שמאלי טבעי , צריך קודם לבנות את הקבוצה מההגנה , דרך הקישור האחורי , דרך קשרי ה 50-50 , ורק אחרי זה לחשוב התקפה !!!
עונה הבאה תהיה קשה יותר , קבוצות יסתגרו מולנו , השיטה טובה אבל לא מספיק מתורגלת בהגנה .

למרות השער של קוגבנייה לא מבין את סלובו ושי , מה הוא עושה בכלל בצד שמאל ?? או שאתה שם אותו באמצע מתחת לחלוץ או שתשים אותו בספסל , טעות שחוזרת ולא מתוקנת כבר כמה פעמים ....
גם ספורי לא מבין מה מצאתם בו ..הוא לא עשה כלום כל המשחק ....גם דיע היה חלש אבל זאת גם אשמת ערן שהכול שכבש נגד בני יהודה גרם לו לחשוב שכל בעיטה יהיה גול , במצב אחד לפחות במקום לבעוט היה חייב למסור למרכז הרחבה שם היה דיע עם הפנים לערן במצב של עדיין 0-1 יכולנו להשוות ואז המשחק היה משתנה ...

לא להכנס לעצבים כמו שהציעו 4-1 לא מזמן אז הפסדנו היום 1-5 , בבית שלנו זה לא היה צריך לקרות אבל יש גם ימים כאלו , העיקר ללמוד מהמשחק הזה ולתקן זה הכי חשוב
Reference URL's