מכבי נתניה

גירסה מלאה: ניקו תתבייש קצת צניעות רק שלשום שיחקת ביפו קביליו
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
להיות במכבי נתניה אולי לא פסגת חלומותיך ואולי היית יכול לשחק יותר משוחרר טיפה יותר למעלה , קיבלת שדרוג בשכר חתיכת שדרוג ובכל זאת ולמרות זאת שאמרת שהענינים יסתדרו ויסגרו , אתה והסוכן או הסוכן שלך לא חותמים על הארכת חוזה .

היו לנו הרבה שחקנים הרבה יותר טובים ממך במהלך שנותינו האוהדים , עברנו הרבה " כוכבים" וכאילו כוכבים , הרבה מהם הלכו למכבי חיפה והפועל תל אביב , דבר אחד אתה יכול לעבור בין כולם ולשאול איפה נשאר לכם חם בלב אחרי שפרשתם ?? כולם בלי יוצא מהכלל יאמרו לך " מכבי נתניה " .

אמת אתה יכול להרוויח יותר בקבוצה אחרת , לא תצליח בקבוצה אחרת בגלל הלחץ , מכבי חיפה כבר שוחטת שחקנים דורות ...תשאל תשאל עוד שבועיים את חן עזרא שהיה כאן כוכב , תשאל את איתי שכטר שחלם להגיע לחיפה , תשאל את דגני , אותו הדבר בהפועל תל אביב לפחות בחיפה עוד קיבלו כסף ....

בסיומה של קריירה קצרה הדרך הארוכה היא הקצרה ואילו הקצרה היא הארוכה , תוכל להרוויח פחות עכשיו ותזכה לחוזה של כמה שנים בלי לחץ . תלך ל"קבוצה גדולה" תרוויח יותר ותסיים מהר את הקריירה בקבוצה כמו מכבי פתח תקווה ....בסופו של ענין תרוויח אותו הדבר בכסף !!!

מכאן אני שוב קורא למנהלים גולדשטיין וסגל , לא רוצה לחתום לחוזה ארוך טווח של מינימום 3 שנים ? כשההשוק עליו חם תמכור , לא לחכות למכור עכשיו !!! לא על המדף למכור .יעדיף למכבי תל אביב שממנה אפשר לקחת שחקנים .כמה שווה אולסק ? לפי הגול שכבש תדרשו מליון יורו אגורה לא פחות . פשוט כפוי טובה .

שוב אני קורא למנהלים תסגרו עם כל השחקנים שיש כמה עונות קדימה , תסגרו לפני סיום העונה עם כל הישראלים שהמאמנים מבקשים המחיר שלהם רק יעלה מאוחר יותר ...
זאב הגישה שלך קצת תמימה. אנחנו אוהדים נהיה נאמנים לקבוצה עד יום מותנו.
השחקנים נאמנים לדולרים ואל תצפה מכל שחקן (גם מנשקי סמלים) לנאמנות.
כשאלה שחקנים שאתה בנית אותם מכלום- כן יש תחושה של יריקה בפרצוף.
אבל מצד שני בואו נחכה.
היו טענות כאלה גם נגד דיא סבע מספר פעמים ולבסוף הוא האריך חוזה.
מה שגול אחד עושה ... ניקו אחלה שחקן אבל לא כזה שלא ניתן להחליף. מציע לכולם להרגע... חוץ מלאופיר ..
אני הכי רגוע כי אותי מרגיעים מגוף ראשון.....

(למרות שגם זה לא ערבות לכלום...)

וכמובן שאין קשר לגול שלו...
אני אוהב את ניקו מרגיש נבגד מה לעשות ???
ראבק זה לא שהוא לא מרוויח טוב הוא שיחק ביפו קביליו בשביל הרבה פחות כסף מגיע לו להתקדם לא להיות כפוי טובה

מה זה משנה אם הוא מעריך חוזה ל 5 שנים ? ירצה ללכת לחו"ל נשמח כולנו מהתקדמות שלו , ירצה ללכת אחורה לקבוצה אחרת " גדולה לפי הסוכן " מה יהיה אכפת לו אם שחר ניסנוב או ברקת ישלמו כסף טוב עליו ואנחנו נצא נשכרים בהבאת שחקנים אחרים טובים לא פחות ?
מה מפריע לשחקן אם הוא טוב ומבוקש שגם הקבוצה שקידמה אותו תרוויח מהרצון שלו להיפרד ??

מקווה מאוד שיבין מה אוהד מרגיש , שילמד מליונל מסי למרות הצעות ענק מאנגליה וסין הלב שלו בברצלונה !!!

תראה פתאום כמה כסף מבקשים על גבי קניקובסקי ?? עוד לא קרע זוג נעליים , רק שלשום קנה דודו דהאן את כרטיסו בסכום של 350 אלף ש"ח ועוד חודשיים עברו ורוצה עליו עוד מליון שקל .
את ניקו לקחנו כשחקן ליגה א , קידמנו מאוד , למה שלא נרוויח על שנתיים קידום פי 10 מהחודשיים של דודו דהאן ??
ניקו אולסק למכבי חיפה ?
אין בעיה , תמורת נטע לביא , סינטייהו סולליך , ומוחמד עואד , סאן מנחם .
לא רוצים לא צריך
לא מבין איך עדיין אפשר להרגיש נבגד בשנת 2018 משחקני כדורגל. די, זאב פשוט הגיע הזמן לצאת מהסרט שבו אתה חי. אתה כבר לא בשנות ה-70, 80 או אפילו ה-90. זה עידן שונה לגמרי, 95% משחקני הכדורגל היום בסוף היום אך ורק מסתכלים על הכסף. זהו.
לא מסכים איתך חזום ערן לוי ודיע סבע יכלו עונה שעברה וגם העונה להרוויח יותר במקום אחר , דני עמוס יכל להרוויח יותר , עלי מוחמד בינואר אם רצה בכל מחיר לא לחדש חוזה ולעבור היה עובר , לא יכול להיות שניקו אולסק לא יחדש חוזה בשבילי זאת בגידה כן ..
אבל כמו שאמרתי רוצה ללכת ? אין בעיה שחיפה יעבירו את 4 השחקנים אלינו ....
שטויות. יש אוסף שיקולים, כאשר כסף הוא אחד(ומשמעותי) בהם.
מלבד מקרים באמת נדירים, ה"סמל" לא נמצא ברשימת השיקולים. בכלל.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's