מכבי נתניה

גירסה מלאה: ניקו תתבייש קצת צניעות רק שלשום שיחקת ביפו קביליו
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
תכלס יש גבול שחקן שקיבל פה במה וכלים שלא נראה לי שהיה מקבל בשום מקום....טיפה לויאליות ....אגב אין לי מושג על מה בדיוק מדובר למיטב זכרוני הוא חתום לעוד שנתיים...אני מבין שהוא לא רוצה להאריך מעבר או מה העניין ???
אולסק חתום לעוד עונה, אם לא יאריך עדיף למכור אותו לחו"ל בסוף העונה

לגבי הויבך בכל מקרה צריך לממש עליו את האופציה להארכת חוזה, כי אם לא בונים עליו לפחות נרוויח כסף על ההעברה שלו לקבוצה אחרת

אם יש הצעות על קייטה והוא לא ידפוק לנו ברז וירצה בכל זאת להישאר כמו שעשה בינואר, עדיף גם עליו לממש את האופציה ולמכור בסוף העונה
(20-Apr-2018 2:53)לואיס ראזאק כתב: [ -> ]לא מבין איך עדיין אפשר להרגיש נבגד בשנת 2018 משחקני כדורגל. די, זאב פשוט הגיע הזמן לצאת מהסרט שבו אתה חי. אתה כבר לא בשנות ה-70, 80 או אפילו ה-90. זה עידן שונה לגמרי, 95% משחקני הכדורגל היום בסוף היום אך ורק מסתכלים על הכסף. זהו.

אתה צודק לא צריך להרגיש נבגדים ולא מתוסכלים ולא כלום.
אם מסתכלים על זה כביזנס אז ביזנס עד הסוף ולכן לא צריך לשמש "שטיח" לשחקנים כאלה ומי שהולך עם הסוכן החמדן שלו ושוכח מי הביא אותו למצב הזה, הופ לקצה הספסל.
חברים יקרים בגלל שהקבוצה שלנו הפתיעה בגדול אם לא נקטו מתחילת העונה להשאיר כאן את השחקנים ולסגור חוזים חדשים היינו נשארים עם פחות מחצי הרכב , דני עמוס במיוחד מינואר העלה רמה , כחלון , גולדנברג , וארגוץ', הויבך , עלי מוחמד , ניקו אולסק , אברהם ,ערן לוי ,.דיע סבע , קייטה , לא יודע לגבי קוגבנייה , וריביירו , כל השחקנים שהזכרתי ניסו בקבוצות אחרות לנסות לראות מה מצב החוזה איתם והאם יש מצב .....

אייל סגל רמז שלעומת יענקל'ה שחר קבוצות אחרות פנו ישירות לשחקנים ולסוכנים .

אנחנו כבר מתורגלים מרות בשדרוג שחקנים טיפוחם לקבוצות שאפילו לא צריכות אלא רק על מנת לפרק את המתחרה שלהם מנכסיה קונה ומושיבה ביציע ....לדרוש שחרור של 100 אלף דולר זאת יריקה לבאר ששתה ממנה , לא רוצה להאריך חוזה יותר מהעונה הבאה ? למכור בכמה שיותר כסף !!!וכמו שרמז כאן פיליפצ'וק שיטת טביב עובדת !!!

ולכן אני קורא שוב לניב גולדשטיין , תחזור לשיטה של הקייץ , אם סוכן מפרסם שאנחנו מעוניינים בשחקן לנתק קשר עם הסוכן !!! לא להתעסק עם סחטנים . וחשוב מאוד לסגור את רכישת הישראלים כבר עכשיו כי מחירם רק יעלה עם סיום הליגה .
צודק, ובנוגע לשיטת טביב? נראה לי שלנו יש בעיה כי אין לנו את הפריבלגיה לעשות את זה למרות שזה בהחלט צעד מתבקש לכל שחקן שעושה עניין ומסרב להמשיך במועדון שנתן לו את הכלים להצליח.
מאמין שאייל לא פרייר ויעמיד אותו במקומו,ואם לא ישתכנע , אז לשחרר עכשיו כי אין טעם להמשיך לתת במה.
והאמת לא כזאת אבדה,שחקן נחמד אבל קשר 50/50 גול אחד מתחילת העונה ?
תחילת כתבה
המנהל המקצועי של מכבי חיפה, מו אלאך, ממשיך לחפש שחקנים לעונה הבאה. אחד השמות של השחקנים המקומיים שנמצאים בפנקס של ההולנדי הוא ניקולאס אולסק. בחיפה יודעים כי לשחקן יש חוזה לעונה נוספת במכבי נתניה, אבל במועדון מבינים כי השחקן מחפש דרך מילוט
דרך מילוט איזה הגדרה!!
(30-Apr-2018 15:13)חזום חזום כתב: [ -> ]דרך מילוט איזה הגדרה!!

ממש כלא
מליון יורו או 4-5 שחקנים תמורתו .
לביא , עוואד , זנטי , סאן מנחם , ווייסמן
עמודים: 1 2 3
Reference URL's