מכבי נתניה

גירסה מלאה: אסור לקבוע במו"מ תג מחיר לשחרור - אין חיה כזאת בנתניה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
יסכימו או לא יסכימו , יש להם דרישה או אין להם דרישה , אנחנו האוהדים נתמוך תמיד לצידו של המועדון שלנו שלא יקרוס שוב .!!!!

על השחקנים שמבקשים טיפה יותר כסף לאור ההצלחה והכוונה לטיפה לא להגזים אנחנו לא רוצים שהשחקנים יגיעו שוב למצב שהם לא מקבלים שכר כמו תיקתוק שעון ....לא רוצים שיסגרו עם שחקנים ויומיים לפני תחילת הליגה יודיעו על קיצוץ רוחבי ....

יהיה השחקן האהוב ביותר שיש אצלנו אין דבר כזה תג מחיר או סעיף שחרור , תבוא קבוצה מחו"ל מכבי נתניה תשמח לסייע לשחקן להתקדם לחו"ל , אבל אין תג מחיר , כמו שלקחנו סיכון כשהשחקן היה אנונימי ככה הוא היום צריך להחזיר למועדון .

לליגות בארץ ? אין שחרורים , לא מוכרים , לא מתעסקים בזה בכלל !!! רק לאירופה .
מכאן אנחנו מחזקים את ידי ניב גולדשטיין שישמור על הכללים של המועדון .
איזה אינטרס יש לשחקן לדרוש סעיף שחרור?
אם מבטיחים לו שהוא יקבל שחרור אם תהיה הצעה מחו"ל.. הקבוצות כבר יסתדרו ביניהם על סכום המכירה, למה למנוע מהקבוצה שלך להרוויח יותר כסף?
ואם שחקן רוצה לעבור לקבוצה בארץ בגלל כסף אז למכור אותו בסיום העונה ולהגיד לו שלום ולא להתראות
צודק ביותר אלדד נגמרו המכירות ל" קבוצה גדולה " .....נתניה הכי גדולה !!!
שחקן רוצה לעזוב? סבבה אז תן למועדון שקידם אותך להרוויח כמה שיותר ולפתח מו"מ עם הקבוצות
אנחנו לא נשאיר בכח אף שחקן שלא רוצה לשחק אצלנו
(15-Apr-2018 12:55)אלדד כתב: [ -> ]איזה אינטרס יש לשחקן לדרוש סעיף שחרור?

סוכן?
Naktal
אותנו המועדון אסור לתת לסוכנים לעצב לנו את המדיניות לא ראיתי אף שחקן בבאר שבע שיש לו תג מחיר הסוכנים שם אחרי שהסרט קופון גבוה לא מבלבלים את המוח לשחקן ולמועדון , בספרד תג מחיר זה חובה אין לי מושג למה , אצלנו לא צריך להיות בכלל , יבוא מישהו ישבו יחליטו ואז שימכרו במחיר שמקובל על שני הצדדים
שחקנים צעירים שנמצאים במגמת עליה ונחשבים ל"סחורה חמה" תמיד הסוכנים שלהם יעשו בעיות (ראו ערך עלי מוחמד).
אני מקווה שהתבונה של אולסק תגבר על העיניים הגדולות והוא ילך עם הקבוצה ולא עם הסוכן.
במקרה אחר, אני בהחלט מאמין ותומך בגישת אלי טביב והופך בשנה הבאה את אולסק לשחקן סגל בלבד.
אני מתקשה להאמין שאייל ייתן לזה לקרות. יש לנו היום בעל בית שהוא אחד מאיתנו, אוהד שרוף של הקבוצה, שראה מה קרה כאן בעונות האחרונות בנוגע לשחקנים שמכבי נתניה נתנה להם את הבמה ואח"כ בחרו לנטוש ולגרום לבלאגן בבניית סגל חדש. פשוט מתקשה להאמין שאייל יאפשר לזה לקרות מבלי שזה יעשיר את הקופה של המועדון באופן רציני.
איפה המאמנים והשחקנים שלא יושבים לניקו על הווריד ? אני מצפה מערן לוי הקפטן לשבת איתו ולדבר ולשכנע אותו לחוזה ארוך טווח של 3-5 שנים . לא רוצה ? תן גז ותביא קבוצה שתתן לנו מליון יורו מינימום !!!

גם לגבי היהודי אמריקאי ג'ייק רוז'נסקי להאריך חוזה לכמה עונות הוא כשרון גדול וכבר בישל כמה שערים אז לא לפספס להאריך עכשיו
Reference URL's